14 Aralık 2011 Çarşamba

Asel'li Hayat..








Herkese merhaba :) Ne zamandır 'yeni kayıt'a tıklıyorum ekran bana ben ekrana bakıyoruz sonrada öylece kitlenip kalıyorum.Ne yazsam nerden başlasam bilemiyorum.Günlerim Zeynep Asel'le yeniden büyüyerek geçiyor. O'nun hergeçengün hareketlerine bir yenilerini eklemesini şaşkınlıkla izliyorum.Allah'ın bize lütfettiği bu mucizeyi izlerken ne kadar şükretsem az.Bugün tam 5 haftalık oldu.1 ayı geride bıraktık artık birbirimize iyice alıştık.Ağladığında artık neden ağladığını az çok anlamayada başladık,tabi karnı tok altı temiz ve gazı yokken neden ağladığını hala çözebilmiş değilim o ayrı :) Birde sinirimi bozan bişey varki paylaşmadan edemiycem,9 ay karnında taşı,doğur bisürü sıkıntıya katlan bu eşşek sıpası bunlara rağmen babası ile daha şimdiden farklı bi bağ kursun reva mı yani şimdi bu bana :)

Bu arada sadece güzel şeyler yaşayıp hissetmiyorum e nede olsa lohusayım ve doğum sonrası depresyonu denen bişey var dimi :) Bu dönemide ağrılarım olduğunda ciddi sıkıntılar yaşayarak,ağrılarım geçtiğinde artık bi takım şeylerin keyfini çıkarmaya başladığımdan beri sorunsuz atlattım diyebilirim.Şimdilerde en büyük keyiflerimden biride Asel'le dışarı çıkarken (evet gezmelere başladık bile 40 çıkması saçmalığına asla inanmıyorum) onu giydirip süsleyip püslemek :) Şimdiden leoparlar,dantelli kıyafetlerle büyümüşte küçülmüş gibi giyinmeye başladı bile. Bu dönemde en büyük destekçim de annem doğumumdan beri bizimle o gittiğinde umarım sudan çıkmış balığa dönmeyiz :) Şimdilik benden haberler bu kadar...

23 Kasım 2011 Çarşamba

2 Haftalık Olduk



Öncelikle iyi niyetlerini güzel düşüncelerini ileten herkese çok çok teşekkür ederim.Malumunuz Asel Hanımla ilgilenmekten yorumlara tek tek dönemedim.


Bugün tam 2 haftalık olduk.Yeni hayatımıza birbirimize alışmaya çalışıyoruz.Bu sürede annem sağolsun bizimle beraber ve çok büyük destek bana.Fotoğraflarını paylaşma konusunda hala tedirgin olduğum için şimdlik bunları paylaşıp kaçıyorum :)




Mesaj içeren çoraplarımız :)






11 Kasım 2011 Cuma

Zeynep Asel Artık Aramızda..

Ağlaya zırlaya girdiğim doğumdan



Gülerek çıktım



Tahminlerin çok üzerinde bi tosuncukla kavuşma anı



Allah isteyen herkese nasip etsin.Zeynep Asel bugün gelicekti dünyaya fakat küçük hanım sabırsız çıktı 2 gün önce9.11.11de açtı gözlerini.Sezeryanla doğum yaptığımdan sancılarım geçtiğinde tekrar aranızda olmak dileğiyle :)

3 Kasım 2011 Perşembe

Son Günlerde Ben,Bilmem Kaç :)

Herkese selamlar. Son günlerde yaşadığımız sıkıntılı günlerin tekrarlanmaması dileğiyle yazıma başlamak istiyorum.
Benim bu aralar neler yaptığıma gelicek olursak doğumum yaklaştığı için doktorum anneme yakın olduğundan annemde kalıyorum.Bi süreliğine anne evine dönüş yapmış olmak çok güzel :) Annem ablam ben hep bir aradayız :) Normal olmasını beklediğim doğumum bende sıkıntılı bi durum oluşturacağı için sezeryana karar verdim.Kısmetse 11.11.11de Zeynep Asel dünyaya merhaba diyecek.Bu zamana kadar blogdan ses veremesemde twitterda ve facebookda devamlı aktifim.Bana şans dileyin lütfen :) Bu arada çarşamba günü dr. kontrolüm sırasında karşılaştığım izleyicim Özge buralardaysan ses ver olur mu? :)




19 Ekim 2011 Çarşamba

Teröre Lanet!



Bugün 26 şehit haberi ile gözümü açtım.Bugün 26, öncesi de var bunun yarın kimbilir kaç olucak.Yazık gencecik kardeşlerimize,Allah ailelerine sabır versin.Başımızda vatan bölüceleri olduğu sürece bu kan hiç durmuycak diye çok korkuyorum...

14 Ekim 2011 Cuma

Bebek Çikolatası





Evet bebek şekeri değil çikolatası :) Klasik misafirlere verilmek üzere yaptırılan bebek şekerlerimizin büyük bi kısmını hazırladım, bunun dışında hastaneye ziyarete gelenlere ikram etmek için çikolata arayışına girmiştim.İnternette http://www.e-seker.com/ u bulunca istediğim şeyide bulmuş oldum.İstediğiniz miktarı seçip belirli olan grafiklerden beğendiğinizi seçiyorsunuz,üzerine istediğinizi yazdırabiliyorsunuz ve 2-3 gün içinde siparişiniz şık kutusu ve sunumu ile elinizde oluyor.Grafiklerde seçenekler mevcut.Sadece bebek çikolatası değil farklı kutlama tebrik çikolatalarıda yapıyorlar.Çikolataların tazeliği ve güzelliği konusunda da kesinlikle pişman olmadık gayet güzel.Eğer sizde böyle bi arayış içindeyseniz tavsiye edebileceğim bi site.




Bu arada Zeynep'in 2.adına da karar verdik :)

8 Ekim 2011 Cumartesi

Hamile Kombini Olsun Bu Postun Başlığı :D



Baktım ki son postlarım hep bebek üzerine bi kombin postu yapim bari dedim, geçen hafta gittiğim düğünde çekilen kareleri paylaşmak istedim.Son halim budur.8. ayın içindeyiz artık ve şuana kadar toplam aldığım kilo 11.(Buna rağmen hala 36 beden giyiyo olabilmemde nasıl bir çelişkidir anlayabilmiş değilim)Artık hamileliğin vermiş olduğu yüz şişlikleride başlamış durumda :/ Sanırım en fenası da bu.. Bu arada hamilelere benden küçük bi tavsiye böyle özel günler için elbise alıcaksanız benim gibi son güne bırakın bu işi malum vücut hergeçen gün şişerek farklı reaksiyonlar gösterebiliyor :D





Canım annem ve ablam..


Elbise:Park Bravo/ Ayakabı:Urbanog / Çanta:Annemin gençlik yıllarından

6 Ekim 2011 Perşembe

Odamız Hazır :)

Uzun zamandır postlarım bebek ve bebek hazırlıkları üzerine farkındayım ama son günlerde ev taşıma telaşından sonraki tek gündemimiz bu oldu. Bebek odasının kurulduğunu daha önce twitterdan yazmıştım.Yaklaşık 3 haftaya yakın süre bütün çekmeceleri ve dolap kapılarını açıp odanın camlarınıda açıp havalandırmaya bırakmıştık.Mobilya kokusu gitti diye dün annemle beraber dolapların temizliğini yapıp yerleştirme işinide halledince herşey tamamlanmış oldu.İşin içine bebek girince insan temizliğinede ayrı titizleniyor.Mobilya takımını fantasia bebeden aldığımızı önceki postlarımdan birinde yazmıştım.Açıkcası ürünler geldiğinde ve temizlerken dikkat ettik sonuç bizi biraz hayal kırıklığına uğrattı.Mdf diye aldığımız takımın çekmecelerinin tabanları sunta ve özensiz bi işçilikle karşılaştık.Mobilyalar geldiği gün ben biraz rahatsızdım bu yüzden dikkat edememiştim aksi olsaydı kesinlikle geri gönderirdim.Size tavsiyem en küçük detayları bile satış sözleşmesi yaparken konuşmanız.Gelelim odamıza.Fotoğraf makinam bozulduğu için fotoğraflar ıphonedan idare edelim lütfen :) Duvar boyasını polisanın yeni çıkan renklerinden romantik lila rengini tercih ettim.Klasik lila gibi çiğ duran bi renk değil.Ve üzerinde yine polisanın simli astarı var ki fotoğraflarda çok belli değil ama ışık vurduğunda çok güzel parlıyor.Bunuda kesinlikle tavsiye ederim.Ablam sayesinde varlığından haberdar olduğum simli astar duvarda çok güzel bi görüntü yaratıyor parıl parıl.Odanın girişinde gözüken sepet küçük hanım teşrif ettiğinde yatak odasına geçicek.Odamızın son şekli şimdilik bu.Hala odanın kapısının önünden geçerken bebek eşyalarını gördükçe yadırgıyorum sanırım doğduğu zaman idrak edebilicem bi takım şeyleri :) ama ben çok beğendim sizler nasıl buldunuz? Bu ara ilerleyen günlerde de bebek şekeri,süsleri ile ile ilgili bi yazı hazırlamayı düşünüyorum.Şuan annem,ablam ve eşim eminönünde benim internetten beğendiğim süsleri almakla ilgileniyolar.Bana dr. tarafından gereksiz uzun yürüşler yapmam yasaklandığı için evde pinekliyorum son zamanlarada :)









.

21 Eylül 2011 Çarşamba

Hiç Tanımadığınız Biri Sizi Nasıl Mutlu Edebilir ki?

Blog aracılığı ile sizi tanıyan size güzel dileklerini ileten üstüne birde bebeğiniz için sadece içinden geldiği için hediye alıp gönderen biri sizi deli gibi mutlu edebilir.Sevgili Buket bloğumu ankaradan takip ediyor kendisi bana ilk olarak mail yolu ile ulaşmış fakat benden kaynaklanan bazı sorunlar yüzünden ben geç farkettim sonuç olarak ilk iletişimimiz facebook üzerinden oldu.Sizi sadece klavyenizden dökülen yazılarla tanıyıp seven birinden güzel şeyler duymak gerçekten pahabiçilemez bi duygu.Böyle zamanlarda bloğu açtığım için doğru insanlara doğru düzgün bi şekilde ulaştığım için çok mutlu oluyorum.Buket'in hediye göndericeğeni öğrendiğimde çok büyük bir mahçubiyetle kabul ettim çünkü hem alışkın değilim hem de bana en yakınımdakiler bile bişey aldığında ciddi bi mahçubiyet yaşarım :) Sonuç olarak Zeynep Hanımın ilk yaratıcı oyuncağı Buket Ablasından geldi :) Öyle düşünceli bi hediye ki bu, geldiğinde kayınvalidemlerde yanımdaydı hepimizdeki şaşkınlığı anlatamam size.Ve tabi Buket benide unutmamış bebişimiz için duygularımı yazabileceğim harika bir günlük almış.Buketcim sana birde burdan teşekkür etmek istedim bu düşünceli davranışın için... :)

20 Eylül 2011 Salı

Biz Hazırız :)

Herkese selamlar. Bu sıralar bebiş ile ilgili hazırlıklara hız vermiş durumdayız. Normal doğum zamanım kasım ayının ortasına denk geliyo fakat 1 - 1.5 haftadır küçük bi ihtimalde olsa doktorum erken doğum riski gözlemlediği için şuan bi yandan istirahatteyim bir yandanda kalan eksiklerin koşturmacası içinde. Şimdilik gereksiz yürüyüşler yapmam yasak devamlı yatmamda gerekmiyor ama ablamın tabiriyle doktorum fink fink gezdiğimi anladı o yüzden istirihat verdi :) Bakalım iğne ve ilaç kullanıyorum şuan bu riski ortadan kaldırmak için umarım Zeynep Hanım'da erken gelmek için inat etmez.



Yarın odamız gelicek kurulucak sabırsızlıkla bekliyorum.Eksiklerimizden biride hastane çantasıydı.Klasik bebek çantalarından hoşlanmadığım için şöyle süslü,aynı zamanda bana bavul işlevi görücek kadar da büyük ama bebek çantasıymış gibi bi görünüme sahip olmıycak bi çanta arayışına girdik ablamla.Torium avmde başlayan maceramız capitol avmde son buldu. 1 çanta için 2 yakayı özellikle gezmedik tabiki şartlar böyle gerektirdi :D Zaten dolaşmamda yasak olduğu için alternatif mağazaları dolaştık sadece.Tam ümidimiz tükenirkende accessorizede bu çantayı çok beğendik ve hemen aldık.Kocaman tam istediğim gibi rahatlıkla seve seve kullanabileceğim bi model.Meğer bir ben değilmişim bu çantayı hastane çantası amacı ile alıp kullanan. Şimdi içi hastane çıkışları,ayrı ayrı tulumları,battaniyesi,havlusu,çorapları,hijyenik ürünleri ve benim ihtiyacım olan şeylerle dolu. Umarım acil bi durum olmazda bu çanta daha bekler böyle :)






Birde kafamızı kurcalayan bebek arabası mevzusu vardı.Ben kullanım açısından bana ve bebeğe kolaylık sağlıycak bi model istiyodum fakat aklımda hiç bişey yoktu.Geçenlerde limangoda gezerken ferrarinin bu 3 parçadan oluşan takımının indirimde olduğunu görünce özelliklerininde bizim için uygun olduğunu görünce özellikle babamız tarafından ısrarla bu modelde karar kıldık ve aldık.Limango sanırım tarihindeki en hızlı gönderimini yapmıştır 3 günde elimize ulaştı arabamız.Setin içinde hem anakucağı-araba koltuğu olarak kullanılabilcek puset,uyku tulumu ve normal bebek arabası var. Arabanın mekanizmasına hemana kucağı olan puseti hem de bebek arabasının pusetini ayrı ayrı yerleştirme özelliği var.Normal bi özellikmidir her arabada var mıdır bilmiyorum tabi ilk tecrübemiz olucağı için :) Umarım memnun kalırız.





Ürünün özellikleri : 3 fonksiyonlu kullanım-ikinci kilit ve otomatik katlanma özelliği-3 pozisyonlu sırt ayarı-çift yönlü ayarlanır oturma pozisyonu-süspansiyonlu tekerlekler-dönebilir ve kilitlenebilir ön teker-özel kışlık ayak örtüsü-geniş alt file kolay çıkarılabilir ve 3kgya kadar taşımaya uygundur-6 ay 4 yaş arası kullanıma uygun-18 kilo taşıma kapasitesi-baston puset şeklinde tek elle kapatma özelliği-ağırlığı güneşlik dahil 8.2 kilo.

15 Eylül 2011 Perşembe

Bebek Kişisel Bakım ve Temizlik Ürünleri



Bebişin kişisel hijyen ürünleri ile ilgilide çok fazla araştırma işine girmedim.Zaten belli başlı var olan markalardan birini tercih etmeyi düşünüyodum.Çatıkatı İlkay'ında sebamed kullanıp memnun kaldığını okuyunca tercihimi sebamedden yana kullandım.Hepsinden küçük boy aldım eğer deneyip memnun kalırsam büyük boylarına geçerim ya da yeni arayışlar içine girerim diye. Ürünlerin hepsini watsonstan aldım.Vücut sabununu nivea tercih ettim,pudrasıda johnsons baby,şampuanı,vücut yağı ve pişik kremi sebamed.








Birde işin çamaşır kısmı var tabi.Bunun içinde deterjan olarak hacışakirin bebekler için olan granül matik deterjanını,yumuşatıcı olarakta dalinin bebekler için olan hassas ciltlere uygun yumuşatıcısını tercih ettim.Yine tavsiye edebileceğiniz başka ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

E-Bebek Alışverişi



Alışveriş yapıcağım zaman alıcağım şeylerle ilgili ne internette ne de gezerek araştırmayı hiç sevmem ben.Ama söz konusu bebek olunca ister istemez araştırma işine giriliyor herşeyin en iyisi olsun diye.Zeynep Hanım içinde alınıcak ıvır zıvırları en iyisi oturduğum yerden araştırarak almak diye düşündüm ve soluğu e-bebek internet sitesinde aldım. Alırkende dikkat ettiğim tek şey ürünlerin BPA'sız olmasıydı ve aldığım şeylerin kullanılabilir şeyler olmasıydı bu nedenle tüm bunları alırken yanımda yılların tecrübesine sahip annemde vardı :) Siparişimi bayramdan önceki hafta yaptığım için bayram dolayısıyla kargoya geç verebilirler diye düşünüyodum ki siparişi verdiğim günün ertesi günü elimdeydi ürünler.Bu yönüyle e-bebek benden tam puan aldı. Aldıklarıma gelicek olursak; 40 yıl düşünsem ihtiyacımız olacağını tahmin edemiyceğim maşrafa bile var listede :) Bebişi yıkarken suyu ılıştırmak için kullanmada gerekliymiş..
Deneyimli anneler ve anne adayları aldıklarımdan kullanıpta memnun kalmadığınız ya da bunlara ek olarak almamı önericeğiniz şeylerde varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Temizlik ürünleri ile ilgili yazıda yolda en kısa zamanda paylaşıcam..






















12 Eylül 2011 Pazartesi

Dikkat Bu Post Haddinden Fazla Fotoğraf İçeriyor!

Nihayet internetim bağlandı.Geçici olarak kullandığım vınnın süresi dolunca sitemizin eksik alt yapısı yüzünden internet bağlatamıyoduk ki sonunda bu sorunda çözüldü. Bu sırada ben ne mi yaptım.Sizi telefondan takip etmeye devam ettim :) Ablam sayesinde öğrendiğim Stil Direktörü'mün 'instagram hayattan kareler' başlıklı yazılarıyla iyice bayıldığım program olan instagrama fena sardım :) Evden sevdiğim mekanların fotoğrafını çekip çekip paylaşıyorum :D







Terzi söküğünü dikemezmiş evleneli 2.5 yıl olmasına rağmen alyansımız yoktu bizim taa ki kocam elinde bu alyanslarla sürpriz yapıp gelene kadar :)



Ramazanın son gününe denk gelen,Anneciğim doğum gününü kutladık..


Araya bayram girdi,tatile gitme planlarından son anda vazgeçince bomboş istanbul sokaklarının keyfini çıkardık :) Büyükleri ziyaret ettik,fotoğraf meraklısı görümceme bol bol fotoğraf çektirdim :) Fakat fotoğrafların tamamı bilgisayarımda kayıtlı değil..





Veee cumartesi günü Tarkanın konserine gittik :)





Benden şimdilik bu kadar.Hepinize iyi haftalar diliyorum :)

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bayramınız Kutlu Olsun!



HERKESE ŞEKER TADINDA BİR RAMAZAN BAYRAMI DİLİYORUM!

18 Ağustos 2011 Perşembe

Biri Nazar mı Dedi?



Yıldızı çok düşük olan ben deli gibi nazara gelirim devamlı.Artık yaşadığım iyi-güzel şeyleri etrafımdakilerle bile paylaşmaktan korkar oldum.2 gündür başımdaki aksiliklerin en büyüğü bu gördüğünüz camların başımdan aşağı dökülmesi oldu.Tam duştan çıkmak için kapıyı açıyodum ki alakasız bişekilde duşun kapı kolu elimde kaldı ve olanlar oldu.Normal şartlarda benim baya güç kullanmam lazım o camı kırmam için.Allah'a binlerce kez şükürler olsun ki kafamdan topladığım camlar zarar vermemiş, parmağımda kesik ve ufak tefek çiziklerle atlattım ama yaşadığım korku yetti bana.Uzun bi süre kendime gelemedim, eşim geldide kendimi anca toparlayabildim.Yani gerçekten verilmiş sadakamız varmış.Allah kimseye böyle şeyler yaşatmasın ve iyi gözlede kötü gözlede bakanların nazarından korusun!

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Junior Zeynep'ten Haberler :)

Maşallah keyfimiz pek yerinde,doktorumuz herşeyin yolunda gittiğini söyledi.. 910 gr. ağırlığında kıpır kıpır bir bebek. Şuanda okşandığını hissettiği,sesleri ayırt ettiği,günlük rutin uyuyup uyandığı,hareket ettiği,beslendiği hatta ağlamaya başladığı dönemde.Hareketsiz zamanlarında babası sevdiğinde deli gibi hareketleniyo coşuyo sonra durdurabilene aşkolsun :) 6.ayımızı doldurduk 7.ayın içindeyiz.Artık hazırlıklara başladık.

Bebek odasının siparişini verdik.Malum 1 ay kadar uzun bi süre havalanması gerekiyor. Klasik çiçekli böcekli pembeli bebek odası almaktansa büyüdüğündede rahatlıkla ve severek kullanabileceği bi takım almak istedim. Dedesi ve babaannesiyle beraber gittik modokoya bi kaç mağaza gezdikten sonra bu sedef boyalı krem rengi, yatağı aynı zamanda büyüyebilen takımı almaya karar verdik.Yatağın cibinniği fotoğraftakinden daha farklı olucak.İçime en çok sinen ve en çok beğendiğim bu oldu.Bu takımın haricinde bi süre yanımda yatırmayı düşündüğümden yatak odamıza koymak için birde sallanan minyatür beşik-sepet tarzı bi yatak alıncak.








İlk barbie bebeğimizide aldık :) Tabiki barbie bebek gibi oyuncaklar için henüz erken ama barbie hastası bi annesi olunca insan dayanamıyo :)





Ve artık kıyafet alışverişinede başladık. Yatağa sığmayacağından bütün kıyafetleri açamadım haliyle :) Minnacık şeylerle uğraşmasıda ayrı bi zor hepsi birikmeden yıkamaya başlıycaktım fırsat bu fırsat fotoğraflarınıda çektim.Tulum,zıbın tarzı şeylerde çeşit çok ve rahatlıkla heryerde bulunabiliyor.Ben daha çok gördüğüm orjinal parçaları kaçırmadan alıyorum.Üzeri fırfırlı kot pantolon görünümlü taytımızda bunlardan sadece biri.Görür görmez bayıldım. Leoparlı ve uğur böcekli şortlarda limangokids'den.Hayvan figürlü tarafları popoya geliyo :) Çok sevimliler.Kıyafetleri alırken sadece 1-3 aylık falan almıyorum 6 aylık olupta beğendiğim şeyleride alıyorum giyebileceği döneme denk geldi takdirde.Hello Kitty'li tulumlarıda dün görür görmez bayıldım ve 2 rengini birden aldım.








Bizden şimdilik bu kadar :)