30 Mart 2010 Salı

Küçük Bir Tavsiye

Kim demiş,neden demiş bilmiyorum ama çok doğru ;)

AŞKA VE YEMEK PİŞİRMEYE SONUÇLARINI HİÇ DÜŞÜNMEDEN GİRİŞİN


Romantik French

Tırnak stickerlarını çok sevdiğimden, beğendiğim olduğunda hemen alıyorum.Bu stickerı aldığımda frenchle çok yakışacağını düşündüğümden hemen uyguladım ve bana göre romantik bi görüntü ortaya çıktı :) Frenchte yine flormar 310 ve 016 uyguladım.

26 Mart 2010 Cuma

DramaQueen'den muhteşem hediyeler

DramaQueen 200.izleyici şerefine harika hediyeler veriyor katılmak için http://dramaqueenne.blogspot.com/2010/03/giveaway-200-izleyiciye-ramak-kala.html


25 Mart 2010 Perşembe

Ben bu günlerde...

... annem ve kayınvalidem aynı anda evlerini taşıyorlar onlara yardım etmeye çalışıyorum elimden geldiğince, benim evimede yeni mobilya geldi henüz geldiği gibi duruyor :/ 2 gün önce 1 günlüğüne kalmak için çıktığım evden bugün anca dönebildim düşünün 3 gündür aynı kıyafetlerle dolaştım! Günü ikiye bölüyorum sabah birine akşam birine yardım etmeye çalışıyorum :) Yarın yine gidicem.Allahtan annem ve kayınvalidemin evleri birbirine yakında rahat rahat gidip gelebiliyorum(ben halkalı,annem çamlıca,kayınvalidem ümraniyede oturuyor) ve yine Allah'tan kocam arabayı bırakıyo ve yine Allahtan koca arabayı bırakmadığı zamanlar kayınvalidem getirip götürüyo :) Çeneme vurdu farkındayım ama napiimmm.

Kıssadan hisse yorumlarınızı geç yayınlarsam veya cevap veremessem sakın yanlış anlamayın yorgunluktan bilgisayarı gözüm bile görmüyor.Biraz önce yorumları okurken çok mutlu oldum öyle güzel şeyler yazmışsınız ki hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Veeee özlem duyduğum güzel bir resimle yazımı sonlandırıyorum.Biran önce yaz gelsin ve artık tatile gitmek istiyorum!!!!!!!

23 Mart 2010 Salı

Givenchy 127 oje

Bu ojeden 2 tane aldım birine kendime diğerine blogtan hediye vermek için :) Ojenin rengine,yapısına,fırçasına kısacası herşeyine bayıldım!! Sürümü çok güzel ve koyu renk olmasına karşın çabuk kurudu.Resimde tek kat sürülmüş hali var ama tek kat bile rengini vermeye yetti.Çok hoş bi kırmızı-bordo rengi kesinlikle favori ojelerimden biri oldu.
Flashsız
Flashlı

Bu hediyelerde benden :)

Sonunda bende hediye verenler kervanına katılmış bulunmaktayım :) 100.izleyici şerefine hediye çalışmalarına başlamıştım ve sonunda bitti.Çekilişin bitiş tarihini kendi doğum günüm olarak belirledim ilk defa bi doğum günümde hediye vermek için ;) İşte hediyelerim ;






Mudo marka kendi tasarımım siyah tshirt (s beden)

Pastel lipstick (yeni seri)

Flormar fuşya rengi oje

Givenchy bordo oje

4 taraflı tırnak törpüsü

D'olive zeytinyağlı el kremi

Beauty formulas powder paper

Leopar desenli bileklik

Gümüş kolye

Park Bravo küpe ( oda sürpriz olsun)

Yapmanız gerekenler

*İzleyicim olmanız

*Bloğunuzda bu çekilişten bahsetmeniz

*Bu yazıya yorum bırakmanız.(Çekiliş bu yazıya yorum bırakanlar arasında yapılıcak)

*Çekiliş 1 Mayısta biticek ve sonuçlar random.org ile belirlenecek.

EDİT: Bloğu olmayanlarda takibe alarak çekilişe katılabilir.

Chunlimden harika hediyeler

Sarı şekerim chunlim harika hediyeler veriyor üstelik bir değil 2 kişiye!! Duymayan katılmayan kalmasın http://chunlibeautyspot.blogspot.com/2010/03/chunlibeautyspottan-hediye-var-d.html




Yeşil-Kahverengi Makyajım

Yine deneme amaçlı yaptığım makyajla karşınızdayım :) Pastelin 5li farından yeşil ve kahverengi olanı kullandım, devamı fotoğraflarda :)
Kullandığım Malzemeler
Pastel 10 numaralı 5li far,avon eyeliner,avon siyah göz kalemi,avon fırça ve mac zoomlash

Daha önce uyguladığım makyaj tekniğini kullandım yine.Göz dibine yeşil farı sürdüm

Bantı yapıştırdım ve kahverengi farı sürdüm

Renk geçişini yumuşatmak için renkleri karıştırdım

Eyelinerı sürüp bantı çıkardım

Ve rimelle makyajı bitirdim


22 Mart 2010 Pazartesi

Turgut Duman Kuyumculuktan Hediye Çekilişi

Turgut Duman Kuyumculuk hediye çekilişi düzenlerde ben bunu duyurmazmıyım heleki fikir mimarı bensem duyururum :) Ben tabiki katılmıyorum çekilişe aksi halde ayıp olurdu yani :D Çekilişle ilgili detaylar linkte;

20 Mart 2010 Cumartesi

Eyüp Sabri Tuncer siparişlerim

EST furyasına bende katıldım :) Oda spreyi alıcaktım ama evimde hali hazırda 3 adet otomotik 2 adet manuel oda spreyi olduğundan vazgeçtim,araba spreylerininde hepsi stok dışıydı bende bana çocukluğumu hatırlatan lavanta kolonyası aldım kocaman :) Hediye seti olarakda ahududulu olandan aldım.Kokusu zaten çok sevdiğim bi koku kalıcılığını ve nemlendirmesinide çok sevdim.

15 Mart 2010 Pazartesi

İtsbeauty kozmetik organizer

Limango kampanyasından aldığım kozmetik organizerim nihayet bugün elime ulaştı.Alırken bölmerinin çok olmasına ve kullanışlı olmasına dikkat ettim.Devamlı kullanabileceğim makyaj malzemelerim organizerin içinde yerini aldılar :) Yanlız bi sorun var ne kadar düzenli durursa dursun kalabalık yapan şeylerin gözümün önünde durmasın hiç sevmem :/ aynamın önü dışında bi yer bulmam lazım :D






Mavi-Pembe makyajım

Deneme amaçlı yaptığım bi makyaj daha. Umarım beğenirsiniz :)

Kullandığım malzemeler


Pembe farı göz kapağımın dibine doğru sürdüm



Bantı resimdeki gibi farın ve eyelinerın kuyuruğunu yapacak şekilde yapıştırdım

Mavi farı sürdüm,fırçayla maviyi biraz yumuşattım ve renkleri karıştırdım


Eyeliner,rimel ve göz kalemiyle makyajı bitirdim..


14 Mart 2010 Pazar

Kolyelerimi gösteren MİM

Makyaj dahisi Hacer'cim http://makyajgunlugu.blogspot.com/ beni mimlemiş.Kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum :) Mimin konusu kolyelerimi göstermek.Ben dönem dönem takı kullanırım çok ilginçtir bazen kolyelere takarın kafayı bazende küpelere ama hiç biri kalıcı değildir benim için.Bunlarda benim bazen taktığım bazen yüzlerine bile bakmadığım kolyelerim :)



Bir kuyumcunun eşi olarak sadece 2 tanecik altın kolyemin olmasını fena halde kınıyorum Kadir'cim!!Sağdaki zaten çok sevdiğim arkadaşlarımın düğün hediyesi,nazar boncuklu olan 2 yıldır boynumda saolsun eşimin hediyesi :P,bide mağazadan gasp ettiğim kar tanesi kolyem vardı ama hayrını göremedim kaybettim ;(

Pembe olan kolyemi çok beğenerek clarinsten yaklaşık 1 sene önce aldım ama henüz takmadım :)

Kutunun içinde olan kolyelerin tamamını bir kere bile takmadiğim halde takı kutumun içinde ne arıyorlar bilmiyorum :D

Bende bu mimi http://modaerator.blogspot.com/ , http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ , http://zleyhaaa.blogspot.com/ gönderiyorum,gösterin bakalım kolyelerinizi kızlar :)

13 Mart 2010 Cumartesi

Esra'dan ayağının tozuyla hediye yağmuru :)

Esracım http://budabenimasalim.blogspot.com/2010/03/hediyelerim-varrr.html 50.izleyiciye yaklaşmasının şerefine cici hediyeler veriyor.Bakmanızda fayda var ;)



12 Mart 2010 Cuma

Çantamın içindekiler mimi

Yerli Miranda Esracım http://budabenimasalim.blogspot.com/ beni mimlemiş :) Bilgisayarın başından kalktım çantamın içindekileri döktüm ve fotoğrafını çektim normalde hep büyük çanta kullandığımdan gereksiz şeyler olurdu çantamda ama bi süredir bambiden yeni aldığım bu küçük postacı çantaya takılmış durumdayım,acaip rahat ediyorum bu çantayla.Gelelim içindekilere...




Çanta küçük olunca içindekilerde az oluyor,vivident naneli sakız,watsons pudralı kağıt,dove el kremi çanta boyu,YSL rujum,dalin kolanyalı mendilim,lolita parfümüm çanta boyu,cüzdanım,tel toka ve arabanın yedek anahtarı (araba eşimde olmasına rağmen yedek anahtar niye benim çantamda anlamadım:D )Cep telefonum ve evin anahtarıda dışarı çıkarken çantamdaki yerini alıyor :).Allah'tan büyük çanta kullandığım dönemde gelmedi bu mim yoksa çingene bohçası gibi bi sürü şey dökülürdü ortaya :P
Bende bu mimi prensesime http://princesss06.blogspot.com/ gönderiyorum.

Altın sarısı - kahverengi makyajım

Pastel 10 numaralı 5li paletiyle yaptığım makyajım. Yerli markalar içinde en beğendiğim marka.Farlarının sürümü,kalıcılığı,renkleri çok güzel.10 numaralı paletteki renkler tam benlik en sevdiğim renklerden oluşuyor ve kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.




Kullandığım malzemeler.Gölgeyi yaparken ve eyelinerı çekerken kuyruğunun düzgün olması için yine bant kullandım :) Sizce nasıl olmuş?

Pastel 5li palet 10 numara-Avon siyah göz kalemi-Avon eyeliner-Mac zoomlash rimel-Nars Kapatıcı-Everydays minerals peirl beige kapatıcı,aydınlatıcı.



11 Mart 2010 Perşembe

Düşünürlerin Sözleri

Hayatta zevk alarak okuduğum şeylerden biride düşünürlerin sözleri.Bazen hayatımın yönünü değiştiricek şekilde ders alabileceğim veya hayat felsefemi oluşturacak sözler bunlar.Her kelimesi doğruluk taşıyan sözler.Özellikle Ömer Hayyamın sözleri çok doğrudur,hayatın içindendir,bloğumda da 'sözün bittiği yer' de çok doğru bir sözünü paylaşmıştım zaten.Paylaştıklarım benim çok sevdiğim, vay be dediğim ve aklımın hep bi köşesinde kalıcak sözler...


''İçin temiz olmadıktan sonra hacı hoca olmuşsun,kaç para!hırka,tespih,post,seccade güzel ama Allah kanarmı bunlara?''Ömer Hayyam

''Gençliğe güvenip vakit çok erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken'' Necip Fazıl Kısakürek

''Yiğitlik intikam almak değil tahammül göstermektir.''W.SHAKESPEARE

''Önyargıyı yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur''. Albert Einstein

''Düşünmeden konuşmanın cezası sonradan düşünmeye mahkum olmaktır.'' Thomas Alva Edison

''Sorunlar, onları yaratanların mantığı ile çözümlenemez.'' Albert Einstein

''Para herşeyi yapar diyen adam, para için herşeyi yapan adamdır.'' Benjamin Franklin

''Sevgı herzaman karsılık gorur , kinde''Dostoyevski

''Adaletsizliği engelleyecek gücünüzün olmadığı zamanlar olabilir. Fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmamalı!'' Elie Wisel

''Cehennem yerinde hiç ateş yoktur. Herkes ateşini yanında götürür.'' Karacaoglan

''Tanrı’ya Ettiğim Dua Pek Kısadır: Tanrım, Düşmanlarımı Gülünç Duruma Düşür.''VOLTAİRE

'' Çamur Atma; Hedefini Şaşırır, Kirli Ellerinle Kalıverirsin. ''JOSEPH PARKER

''Çoğu Kötülüğün Başı, Para Sevgisidir.'' ANONİM

''Yeminine Bakıp İnsana İnanma; İnsana Bakıp Yeminine İnan.'' AESKHYLOS

Kardeşinle mücadele etme, onunla alay etme, ona verdiğinden sözden dönme(Hadis-i Şerif)

Hediye varrr :)

Hediyelerden bahsetmeye başlamışken devamınıda getirim bari :) http://www.moda-yemektarifleri.com/2010/02/yarsma-baslyor-hediye-zamani.html çok güzel kırmızı rüya kolye ve kırmızı rüya taç hediye ediyor.Mutlaka katılın :)

yine hediye,hep hediye :)

http://blogdakiseninolsun.blogspot.com/ bu seferde 100.izleyici şerefine MAC delicacy highlighter pudra hediye veriyor. Mutlaka çekilişe katılın :)

10 Mart 2010 Çarşamba

Çantamın içindekilerden harika hediyeler

http://insideofmypurse.blogspot.com/ birbirinden güzel hediyeler veriyor.Herkesin benim olsun diyebileceği şeyler :).Mutlaka tıklayın,katılın! Ben mi? Ben yine her zaman ki gibi katılıyorum şansıma küseceğimi bile bile! :D:D

Yaratıcı Blogger Ödülü :)


Canım chunlim http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ ve jadecim http://jadesnewworld.blogspot.com/ ,sochiccim http://budabenimguncem.blogspot.com/beni yaratıcı blogger ödülüne layık görmüşler! Nasıl mutlu oldum anlatam :) Burdan kendinelerine kocaman kocaman öpücüklerimi yolluyorum ve çooook teşekkür ediyorum.


Ödül şartları

1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin

2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

3.)Ödülün logosunu yayınlayın.

4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin.

5.)7 blogun linkini yayınlayın.

6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın



Gönderdiklerim bu ödülü almış olsalar bile bir kezde benden alsınlar :D











Kendim hakkında 7 şey mimini daha önce yanıtlamıştım :)


8 Mart 2010 Pazartesi

100.izleyici


Sevgili esroshumsu beni 100.izleyiciye ulaştırdı :) Bim bam bommm benimde artık 100 izleyicim var :) Veee en kısa sürede adeti bozmayıp bi hediye çekilişi düzenlemem gerekiyor. Bunun için hediye alma çalışmalarına başlamam lazım :D

Emek Hırsızlığına Hayır

Bu konudan bahsetmemek olmaz.dantelorgum.com un kendini bilmez sahibi http://mmmorrrkelebek.blogspot.com/ ve hacerin http://makyajgunlugu.blogspot.com/ yazılarını kopyalayıp kendi emeğiymiş gibi sergilemesini çok ucuz ve basit buldum.Eğer yazacak bişeyiniz yoksa paylaşımda bulunacak birikimleriniz yoksa hırsızlık yapmak yerine blog işini bırakın!!

Düzeltme:http://www.iconjane.com/ unda yazılarını kopyalamış,emek hırsızının listesi epey kalabalıkmış anlıycağınız kimbilir daha kimler var..


Loreal Glam Shine

İndirimden rengini denemeye gerek bile görmeden aldığım glosum :) 6 saat kalıcılığını henüz test etmedim ama dudak makyajı temizleyicisiyle bile silerken baya zorlandım, yapısı özelliklede kokusu mükemmel.106 numara rengini ben çok sevdim uçuk pembe, resimde göründüğünden birazcık daha canlı bi renk..