13 Aralık 2010 Pazartesi

Tiffany ile Bloggerların Favorileri

Daha önce bahsettiğim Tiffany'nin bloggerlar arası düzenlemiş olduğu yarışma bugün itibariyle başlamış bulunmakta.Eğer oluşturduğum kombini beğendiyseniz değerli oylarınız için böyle buyrun :)



33 değerli yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

oyum senındır tatlım faceden'de yayınladım :) güzelliğim benım...

Zeynep dedi ki...

prensesimmm canımsın çok teşekkür ederim :) muckkkssss

Adsız dedi ki...

1.liği sen hakediyorsun bence :)

thisismylife dedi ki...

oyumu size verdim..En güzel siz olmuştunuz ...Başarılar

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Seni yerim benim fiziği de kalbi de güzelim bol şans

Zeynep dedi ki...

adsız teşekkür ederim :)

thisismylife çok teşekkür ederim desteğin için :)

edacım canımsın çok teşekkür ederim saydığın özelliklere ve daha fazlasına asıl sen sahipsin :)

karabidikim dedi ki...

bencede çok şık bende oy kullandım bol şanslar.

NİL*** Makyaj Arşivim dedi ki...

oyum elbette sana zenep'çim..
çünkü hakedende sensin ;)

Zeynep dedi ki...

karabidikim çok teşekkür ederim :)

nilcim ya gerçekten bu kadar beğenileceğinşi tahmin etmiyodum çok çok teşekkür ederim canım :)

ezgi dedi ki...

canım oylama ne zaman bitiyo? benim oyum her zaman sana :)

Benden Bişeyler dedi ki...

süper kombin oyum sana cnm:)

AsyA dedi ki...

Merhaba :)
Blogunuzu çok beğendim.Kıyafetiniz çok yakışmış.Ben de oyumu sizden yana kullanıyorum.Trabzon'dan sevgiler...

Adsız dedi ki...

kesinlikle 1 numara,kıyafetine bayıldım

alliyah

Adsız dedi ki...

oyumu kullandım zaten önde gidiyorsun:)
alliyah

ela dedi ki...

zeynepcim tabiki oylar senindir çok yakışmış fıstk gibisin.bende kullandım şimdi oyumu umarım sen birinci olurusun

capriceline dedi ki...

Bayıldım, harika olmuşsun...

Sound of the Rain dedi ki...

Başka bir izlediğim blogger aracılığıyla gördüğüm Tiffany etkinliğinde, sizin kombininizi beğendim ve oyladım:) Kendi tarzıma en yakın gördüğüm konsepti yansıtıyordu. İzlenmeye değersiniz diye düşünüyor, izlemeye alıyorum. Ben de beklerim bloguma ;) Bol şans!

tuğba dedi ki...

Canım oyum sana gitti.. görünüşe göre sensin kazanan inş tabi :) bol şanss..

Zeynep dedi ki...

ezgicim 10 ocakta bitiyo oylama hergün oylama hakkınız var ama ;)

benden bişeyler beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

asya çok teşekkür ederim desteğin için :) Trabzon'a sevgiler :)

alliyahcım çok teşekkür ederim canım desteğin için ;)

ela çok teşekkür ederim :) daha 1 ay var dengeler değişebilir ;)

capriceline çok teşekkür ederim :)

soundoftherain çok teşekkür ederim güzel düşüncelerine ve desteğine :)

tuğba çok teşekkür ederim :) bakalım daha 1 ay var yarışmanın bitmesine :)

youknow dedi ki...

çok tatlı olmussun

Adsız dedi ki...

bu fızık bu kıyafet tabıkıde sıze verıcem oyumu

tiki kezban dedi ki...

Ben de oyumu sana verdim, cok klas, cok şık olmussun bence, bingo :)

büşra dedi ki...

zeyneppp gerçekten en iyi kombin seninki =) e fizik muhteşem olunca ne giyse yakışıyor =)

PınaR_-_ dedi ki...

bende sizi faceteki yarışmada gördüm ve hergün oyluyorum bol şans :) buarada benimde bloğum var kampanyalar düzenliyorum sizide bloğumdaki kampanyaalrıma beklerim www.pinarlabizbize.blogspot.com..
başarılar...

Özge dedi ki...

Bu kombin başkasında olsa, bu kadar beğenmeyebilirdim. Çok güzel bir fiziğin var canım, ne giysen yakışacaktı zaten:)

Zeynep dedi ki...

youknow teşekkür ederim canımm :)

adsız çok teşekkür ederim :)

tikikezban çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

büşra çok teşekkürler iltifat etmişsin :)

pınar çok teşekkürler :) bloğuna bakıyorum hemen ;)

özge çok teşekkür ederim canım :) kombin zaten basit yani çok fazla düşünmeden hazırladım zaten genel olarak tarzım bu olduğu için :)

tbss dedi ki...

evet kesnlkle oyum sana süper olmuş tebrkler inş sen kazanrsın cok yakısmıs!!:)

Zeynep dedi ki...

tbss çok teşekkür ederim :)

Cocorosie dedi ki...

tiffany'nin yarışması sayesinde gördüm blogunuzu ...
kombininiz çok iyi:)

darkhighfashion.blogspot.com

GeeMukoo dedi ki...

oyum sizindir :)

Zeynep dedi ki...

cocorosie teşekkür ederim :)

geemukoo teşekkürler :)

M.Ka dedi ki...

Yarışma sayesinde tanıştım blogunuzla ve tabiki oyum sizedir ;) Açık ara kazanmanız gerektiğine inanıyorum. Yani diğerlerine bakınca ne bilim :))

Benim de bir moda blogum var:
stilettom.blogspot.com

Sizinle blog kardeşi olmayı çok isterim tarzınıza bayıldım :))

Zeynep dedi ki...

m.ka çok teşekkür ederim :) bloğuna geliyorum hemen :)