20 Aralık 2010 Pazartesi

Sofra Dizaynı

Geçtiğimiz günlerde evimize ilk defa gelen misafirlerim için hazırladığım sofram.Genelde sofralarımda ya pembe ve tonlarını kullanırım ya da beyaz,gri,siyah üçlüsünü.Hazır yılbaşı öncesindeyiz paylaşmak istedim,içine kırmızı aksesuarlar katarak tam bi yılbaşı sofrasına dönüştürebiliriz.Mesela Tepe Home'da yılbaşına özel satılan noel baba figürlü peçete halkaları,kırmızı mumlar,şamdanlar,peçetelerle harika olur ;)





20 değerli yorum:

SERAP TAN dedi ki...

tatlımmm yine harikalar yaratmışsınn!!!Bir tek sofra düzeni değil,hazırladığın mükemmel yiyecekler de birbiri ile uyum halinde :) Gel de yeme :Pellerine sağlık stil sahibi dostum benim!

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

sana misafir gelesim var :))
göze çok hitab eden bir görüntü..ellerine sağlık ..

mughetto dedi ki...

Herşey çok hoş gözüküyor, Ellerine sağlık.. Böyle sofralar gördükçe benim de misafir ağırlayasım geliyor :D

M¥PriNcessS dedi ki...

misafirin olmak istedim birden :) harıka canım darısı başıma :) ymk yapabılsem bende şık bi masa hazırlamak istıyorum :)

NahaPerfectDay dedi ki...

Bende bende! acıkmışken böyle mikemmel bi sofra görünce beni evlatlık al nolurrr diyesim geldi vallhi süper süper iştahım açıldııı:)))

Zeynep dedi ki...

serapcım :) teşekkür ederim canım ben yaptığım yemekleri en çok yiyenlerden birisi olarak bunları duymak güzel ;)

nilcim herzaman beklerim :)

mügecim teşekkür ederim canım benim :) bnde bayılıyorum misafir ağırlamaya ;)

prensesim sen gel istanbula seve seve ağırlarım seni :) eminim sende harikalar yaratıyosundur ;)

nahaperfectday :):) ayıpsın canım buyur gel herzaman beklerim ;)

Lucy dedi ki...

Harika görünüyor sofran Zeynepçim. Eminim misafirlerin de çok beğenmiştir

hayat güzel dedi ki...

harika bi sofra herşeyin çok düzenli... ellerine sağlık canım...

Tuğba dedi ki...

Anneme gösterdim fotografları :) masa örtüsüne gözüm takıldı.. ''Annemin sana kürkçühandan aldığı masa örtüsü değil mı o??'' :)))

Zeynep dedi ki...

lucyccimmm teşekkürler tatlım, beğendiklerini söylediler =))

hayatgüzel teşekkür ederim canım benm beğenmene sevindim ;)

ablacık nerden aldığını bilmiyorum ama ortası dantelli olan,kendisinin diktirdiği yani :)

cingifilli dedi ki...

ne güzel bi sofra olmuş.tam senlik.uyuma bayıldım tatlımmmmm

tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık cnm.Bişey itiraf etmeden yapamayacağım.porselen yemek takımlarımız aynı :D

Zeynep dedi ki...

cingifillicim teşekkürler tatlım :)

tuğbacım evet senin bloğunda görmüştüm hatta yorumumda belirtmiştim bende ;)

Tuğba dedi ki...

Aahhh tamam bebeGimm anlaşıldı ;) çok güzel olmuş sofran tam senin ellerinden çıkmış ...

tuğba dedi ki...

Ya cnm kusuruma bakma yorumunu görememişim.yaben yorumların yazıldığını nerden anlıyacağım.blogda yenı oldugum ıcın benı idare edersin değilmi canım?bide ya bi tecrübeli tarafından yardım istiyorum blog hakkında?

Zeynep dedi ki...

bacım mersiii :)

tuğbacım kumanda panelinden önce ayarlara sonra yorumlara giriyosun ordan tüm ayarları yapabilirsin hatta yorum denetleme kısmını herzaman olarak seçersen yazılan yorumlar senin kumanda paneli sayfanda çıkar ve önce senin onayından geçer ;) sormak istediğin başka bişey varsa sorabilirsin ;)

tuğba dedi ki...

AY şuan aklımda yok ama yardımların için tşk ederim.oh be :)

tuğba dedi ki...

AY şuan aklımda yok ama yardımların için tşk ederim.oh be :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

bende sana misafir olarak gelmek istiyorum:) ne güzel sofra dizaynı çokk güzell.ellerine sağlık.sewgiler

Zeynep dedi ki...

tuğbacım rica ederim ;)

moda gezgini buyur gel :)