6 Aralık 2010 Pazartesi

Sevilla 145 Numara

1-2 ay önce sevile gittiğimde chanelin haki yeşil rengindeki ojesini görmek istediğimi söyledim ellerinde olmadığını ama almak istersem getirtebileceklerini söylediler bende gerek yok sevil yakında çıkartır aynı rengi dedim veee yanılmadım.Sevil harika bir haki yeşil tonu çıkarmış.Eğer seviyosanız bu rengi vakit kaybetmeden alın derim ;)

7 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

rengini bende cok sevdim cok güzel!!

youknow dedi ki...

evet bu renk cok guzel yakında claireste cıkarır

capriceline dedi ki...

aaa süper bir yeşil bu 2 ton yeşil aldım ama bu renk çok farklıymış gerçekten.

Zeynep dedi ki...

busecim evet evet süper rengi :)

youknow kesin çıkartır ;)

capriceline eğer yeşil seviyosan kesinlikle denemelisin bunu;)

Gizzy dedi ki...

işte bu renk aradığım!!!saol tatlımm süper bi bilgi oldu bu benim için:)

Zeynep dedi ki...

gizzycimm işine yarar bişey paylaşabildiysem ne mutlu bana :)

kiraz çiçegi dedi ki...

çok güzel bi renkmiş yeşil ararken seni keşfetmiş olsaymışım keşke... numarası alındı en kısa zamanda kendiside alınır. teşekkürler sevgiler:)