6 Aralık 2010 Pazartesi

Sevilla 144 Numara

İçinde mor ışıltılı yansımaları olan harika bi koyu patlıcan moru.Ne güzel tasvir ettim dimi :D Alırken bu kadar çok seviceğimi tahmin etmemiştim.









11 değerli yorum:

youknow dedi ki...

bu oje chanel paradoxalın muadili

capriceline dedi ki...

bak bu renk de güzelmiş. ben de grisini aldım 143 numara tavsiye ederim.

Zeynep dedi ki...

canım bilgi için teşekkürler bazı bloglarda görmüştüm ve benzettim ama emin olmadığım için yazmamıştım iyi oldu senin söylediğin ;)

Junkhead dedi ki...

Bu oje renginden bi de Claire's te vardı sanırım ;) Güle güle kullaaan !

Zeynep dedi ki...

capricelinecim 143 numarayı bende almıştım çok güzel oda :)

junkhead teşekkür ederim senin gibi bi mor hastası böyle bi rengi kaçırmaz zaten :)

mine dedi ki...

zeynep ablacım yorumlarıma ara verdim malum sınavlar okul dedim çok boş bıraktım blogları bi tur atiyim yine çok güzel şeyler paylaşmışsın :):):)

Zeynep dedi ki...

minecim çok teşekkür ederim canım benim :) okulun ve sınavların herşeyden daha önemli en iyisini yapmışsın ara vermekle bak biz hep burdayız nasılolsa :)

Başak dedi ki...

Sevilla ojelerin aynıları Claire's'te 3 liraya satılıyor bilgin olsun 6küsür vermeye gerek yok :)

mughetto dedi ki...

bu oje çok güzelmişşş :)) bende almalıyım.

Zeynep dedi ki...

başakcım clairsede baktım ancak istediğim renkler yoktu :)

mughettocum kesinlikle al ben sürdüğümde bakıp bakıp duruyorum çok beğendim rengini :)

yeliz dedi ki...

Cok hosuma gitti 143 ve 144u alinicaklar listeme ekledim tirnaklarin da cok guzel bu arada soylemeden gecemiycem
claries oje almadim hic daha once turkiyeden gercekten 3 lira mi abd'de 4 dolara almistim da :S