27 Aralık 2010 Pazartesi

Pişştt Evren Duy Sesimi




Evren sana tüm pozitif düşüncelerimi,duygularımı herbişeyimi gönderiyorum senden de bu şirin küçücük şeyi istiyorum,hadi bakalım evrenden ilk isteğimizi yaptık.Unutma evren isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara ;D

10 değerli yorum:

NiLaY dedi ki...

evren göndermişken bir tane de bana gönder lütfen :)

mustafa dedi ki...

bu simyaci yusunden basimiza gelmeyen kalmadi..uyan artik zeynep:))

Swotpisces dedi ki...

ben de , ben de istiyorum, hatta geçen bir tanesine dokundum, hani olumlu enerjim geçer de aynısı benim olur diye. :)))

Zeynep dedi ki...

inşallah nilay :)

mustafa benim uyanmam daha zaman alıcak galiba :D

swotpisces hadi bakalım olur inşallah :)

pembe fiyonk dedi ki...

amin :) şu aralar hatlar kalabalık olabilir yılbaşı nedeniyle :)

Zeynep dedi ki...

ahahahahah :) doğru haklısın canım :)

Tuğba dedi ki...

içime doğuyor :)) çook az kaldı çoook azzz... ;)

Bak annemde yanımda o öyle diyoooorr

Tuğba dedi ki...

içime doğuyor :)) çook az kaldı çoook azzz... ;)

Bak annemde yanımda o öyle diyoooorr

SERAP TAN dedi ki...

evren Zeynep'ime onu ver bana da benim bloğumdaki pembe woswosu!Noluurrr!! "Bir müminin başka bir mümin için duası çok hayırlıdır" derler..Ben de ona güveniyorum :))Ve hepinizin dileğinin gerçekleşmesini diliyorum!

Zeynep dedi ki...

ablacım inşallah :)

serap aminnn :)