30 Aralık 2010 Perşembe

Neutrogena Nemlendirici Sorunsalı

Yıllardır neutrogenanın oil free moisture hassas ciltler için olan nemlendiricisini kullanıyorum ve çokda memnunum çok hafif,cilde sürülünce hemen emiliyo ve yağlı bi his bırakmıyor.Ancak geçenlerde kremim bitince acil olarak almam gerekti ve herzaman kullandığım yoktu başka yere bakıcak zamanımda olmadığımdan aynı serinin spf olanını aldım ve bi kaç gün içinde cildimde sivilceler oluşmaya başladı, önceleri nemlendirici yüzünden mi pek anlayamadım çünkü zaten benim cildim akneye meyilli ama biraz daha kullandıktan sonra emin oldum.Şİmdi yine eski kremime döndüm,umarım en kısa zamanda sivilcelerimden kurtulurum :(

11 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

bende aynısının oil free olanını kullanıyorum çok memnunum.
Body shop un yeşil çay serisini de tavsiye ederim sivilceli ciltler için çok iyi.

Zeynep dedi ki...

baharcım tavsiyen için çok teşekkür ederim :) yeşilçaylı seriyi bi kaç kez daha duymuştum denemekte fayda var sanırım ;)

Benli Begonya dedi ki...

bende gecenlerde bir el kremini aldım cildim cok kuru iyi gelir dediler ama maalesef bir faydasını görmedim :(

Zeynep dedi ki...

yaa ben kullanıyrum neutrogenacın bi el kremini memnunum avnunda el kremleri güzel oluyo ;)

BonBon dedi ki...

Zeynepcim bende yıllardır bu kremden vazgeçemiyorum Spf sini de denedim ama bir problem olmamıştı canım demek ki senin cildin daha hassas

http://bonbondiyorki.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

bonboncum ablamda kullanıyo spfli olanını nda da hiç bi problem olmadı benim cldim fazla hassas :(

makyajguncem dedi ki...

tatlım ben de spf 15 lisini kullanıorum ama bende de bir sorun olmadı hassas bir cildim olmasına rağmen ama bende bu kremim bitince hassas ciltler için olanını alcam;)

Adsız dedi ki...

bu ürünün fiyatı ne civarda acaba?

Tuğba dedi ki...

O halde Sen hassas ciltler için olanına devam et ;) digerinden alma bir daha... Spf li olması benim icin iyi oluyor ama sana yaramadı :/

sister sinister dedi ki...

spfli bende de minik minik ama sayıca fazla sivilce çıkarttı. neutrogena'dan soğudum bu yüzden bir şey almaya korkuyorum.

Zeynep dedi ki...

makyajgüncem demek sende problem yapmadı ne güzel bende hassas ciltlere uygun olandan çok memnunum :)

adsız 30 tl civarında..

aynen abla bidahada almam spfli :)

sister sinister bu ürün bi çok kişide aynı soruna neden olmuş sanırım ama ben hassas ciltlere uygun olanlardan memnunum..