8 Aralık 2010 Çarşamba

Ne Giydik?

Evet evet bu sefer ne giydim değil ne giydik,çünkü bugün fotoğraflarda bi misafirim var, daha önce blogda görmüşsünüzdür kendileri eşim olur :) Hasbam hernekadar beni çekme desede o sırada saçlarını düzeltmekle meşguldü.Bugün torium alışveriş merkezine giderek tiffany mağazasını ziyaret ettik ve bloggerlarla yapmış oldukları etkinlik kapsamında kombin oluşturdum.Tiffany'nin çılgın renklerinin aksine çok sade bi kombin oluşturdum.Zaten siyah,beyaz ve gri dışında başka renk kıyafetlerle beni gören pek yoktur.Bakalım sonuç ne olucak :)
Bu arada mahkemenin sonucunu merak edenler için,benden şikayetçi taraf yalan beyanda bulunduğundan ve mahkemeye gelmediğinden hakimin gözünde berbat bi konuma geçtiler hakimde saolsun açıkca bunu belli etti olaylar benim lehime döndü diyebiliriz.Fakat mahkeme mart ayına attı bakalım o zamana kadar neler olucak.İyi temennilerde bulunan herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum,iyiki varsınız...






Bu aralar kot ve çizme ikilisi üzerime yapışmış bi durumda farkındayım :) Ancak çırpı bacaklarıma şortu yakıştıramadığımdan malum havalarda soğuk olduğundan en iyi kurtarıcım kot,çizme ya da elbise,opak çorap,çizme üçlüsü alışın demişdim ;)

Benim giydiklerim:Kazak:H&M-Snood:H&M-Çanta:Mango

Eşimin giydikleri:Kazak:H&M-Siyah T-shirt:H&M-Kot:Esprit-Ayakkabılar:Elle

11 değerli yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

mahkeme için hayırlısı olsun canım.
bu arada bu fiziğe ne giysen gider canım.bir ara çantanı yakın çekimden görmek istiyorum :D

Zeynep dedi ki...

canımm çok teşekkür ederim :) çantanın fotoğrafını çeker koyarım bu yazıya ya da http://siyahprenses.blogspot.com/search/label/mango bu başlıktan bakabilirsin ;)

Kamile dedi ki...

Zeynepim uzun aradan sonra mhb:) mahkeme umarim senin lehine olcaktir. Fizik super ne giysen yakisiyor ya, sana karsi bi konuda cok mahcupum ama su sorunlar gtsin bu mahcupiyeti gidercem. Esinle mutlulugunuda Allah bozmasin

Zeynep dedi ki...

kamilecim mrb :) estafurullah ne mahçubiyeti olurmu öyle şey ;) çok teşekkür ederim :)

M¥PriNcessS dedi ki...

ne giyse yakışır mı bi insana? bu kadar hoşmu taşır üstündekileri her zaman? fizikte olunca taşır tabi..yine çok güzel...sade ve çok hoşsun fıstıgım..;)

Benli Begonya dedi ki...

Çok yakısıyorsunuz birbirinize Allah bozmasın giydiğiniz kıyafetlerdende belli ne kadar uyumlu oldugunuz. üzerinizdekiler cok yakısmıs güzele ne yakısmazki :)Mahkeme içinde söyliycek tek söz Allah dogrunun yanındadır her zaman :)

Zeynep dedi ki...

prensesim çok teşekkür ederim canım benm bende senin için düşünüyorum aynı şeyleri güzellik ;)

benlibegonya çok teşekkür ederim güze sözlerin için :)

capriceline dedi ki...

hemen tahtalara vuruyorum...harikasınız...

mine dedi ki...

zeynep ablacım dediğim gibi sınavlarım var giremiyorum 30 tane ve hepsi arka arkaya dinlenme zamnım yok bunalımdayım resmen yine çok güzelsin

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Maşallah size canlarım ya

Zeynep dedi ki...

capricelinecim teşekkürler tatlım :)

minecim çok teşekkür ederim canım şimdi derslerin sınavların yoğundur ama ilerde rahat ediceksin unutma sık dişini :)

edacım eşin ve sen idolümsünüz ;)