23 Aralık 2010 Perşembe

MerryChristmas




Yılbaşını, bol ışıklı caddeler,evlerin pencerelerinin önünde gözüken süslü cıvıl cıvıl yılbaşı ağaçları yüzünden çok seviyorum.Heleki cadde vakkonun etrafını saran kocaman fiyonk şeklindeki ışıklı süsü görüpte aşık olmamanız imkansız.Her sene ağaç ve bisürü güzel süs alıp evi süslerdim evlenmeden önce,kar spreyleri ile yazılar yazar her tarafa noel baba figürleri,resimleri yapıştırırdım sanırsınız düğün var :) İlk defa geçen sene süslemedim ve bu sene dayanamayıp yine yılbaşı ağacı alıp süsledim ama çok büyük bişey almadım sonrasında kalabalık yapıyo malum evin içinde, bu sefer sadece ağaç süsledim evin içini rahat bıraktım :) Ben çok sevdim bakalım sizde beğenicekmisiniz.






EDİT:2009 yılına girerken ben henüz evlenmemişken evimizde verdiğim parti için süslediğim ağaçta bu ;)



20 değerli yorum:

SERAP TAN dedi ki...

Kuşum ben cok begendım anlaşılan o ki Minnoş'un da hoşuna gitmiş :))

ChunLi Beauty dedi ki...

bizim fıstık gibi senin kedide pek meraklı :D hemen bakıyor bu ne diye :D çok tatlı olmuş canım şimdiden mutlu yıllar dilerim size mcxx

BAHAR dedi ki...

çok şeker olmuş

Zeynep dedi ki...

kızlarr teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

serapcım minnoşun hoşuna gitmezmi hiç aaa aşkolsun :)

busecim teşekkür ederim canım benim sizlere mutlu yıllar :) minnoş hanım evet pek bi meraklıdır :)

baharcım teşekkürler :)

Benli Begonya dedi ki...

cok güzel olmuş fiyonk cok hos duruyo :)

denizzkizi dedi ki...

coook minik olmus bu ya :)) ama yinede cok cici

Zeynep dedi ki...

benli begonya teşekkür ederim :)

denizzkizi evet ufak yani aslında 1.20 ama ufak :)

capriceline dedi ki...

zeynep senin minişin bakışına bayıldım:D ona da bir noel baba şapkası giydir bari:D yılbaşı havasına girmiş o da baksana:D

ellerine sağlık bu arada çok güzel olmuş, bir türlü kuramadım ben de çam ağacını...

Zeynep dedi ki...

ben ona kurban olurum yaa :) ay aklıma gelmemişti süper olur ona bi noel baba şapkası :) o zaten evde yeni olan herşeye pek bi meraklıdır :)
sende kurarsan ağacını paylaş hemen bayılırım bakmaya :)

Begüm dedi ki...

Güzel bir yıl olur inş...

Swotpisces dedi ki...

hayırlı seneler, bloğunuzu yeni izlemeye aldım 500 izleyicinizim, bir hediye isterim artık. :))))

Zeynep dedi ki...

begüm inşallah :)

swotpisces teşekkür ederim :) ilerleyen günlerde bi çekiliş yapıcam ;)

Zeynep dedi ki...

begüm inşallah :)

swotpisces teşekkür ederim :) ilerleyen günlerde bi çekiliş yapıcam ;)

Zeynep dedi ki...

begüm inşallah :)

swotpisces teşekkür ederim :) ilerleyen günlerde bi çekiliş yapıcam ;)

Zeynep dedi ki...

begüm inşallah :)

swotpisces teşekkür ederim :) ilerleyen günlerde bi çekiliş yapıcam ;)

Lady Sophia's Lover dedi ki...

Başka Yarınlar

İmrûz cemâl-i tü sîmâ-yı diger dâred
İmrûz leb-î nûşet helvâ-yı diger dâred

Bugün yüzünde bir başka güzellik var senin,
bugün dudağında başka bir tad var,
boyunda başka bir yücelik
Bugün kırmızı gülün bir başka daldan

Ayın gökyüzüne bugün sığmamış
Göklere benzeyen göğsün bugün daha geniş
Hangi yanından kalktın bu sabah, söyle,
bir başka kavga var dünyada senin yüzünden,
dünyada bir başka gidiş

Biz senin gözlerinden gördük
arslanlara meydan okuyan o ceylanı,
Başka bir ovası var o ceylanın bugün
iki cihandan da dışarı

Seven insanın ayağı mı yok,
işte ona ölümsüzlük kapandı
Yukarlarda onunla uçar gider

Gözlerinin denizinde onu arama
Oinci bir başka denizde

Bakarsın bugün sever bu yürek,
yarın sevilir bakarsın

Yüreğimin özünde başka yarınlar var

Mevlana Celaleddin Rumi



Mavlana Rumi, 30.09.1207, Balkh, Persian

Siu dedi ki...

Şimdiden mutlu yıllar :)

BonBon dedi ki...

ne olursa olsun o heyecanı taşıması yeter bence bu seneki az ama öz olmuş geçen senekiler de harika tabi .minnoş bile katılmış bu heyecana. Bende şimdiden Mutlu Yıllar dilerim canım

Zeynep dedi ki...

lady teşekkürler..

siucumm teşekkürler sanadaa :)

bonbon teşekkürler sanada canım :)

SERAP TAN dedi ki...

ahh 2009 noeli!!Ah zaman ne çabuk geçiyor hatırlıyor msn tombala oynamıştık :)) ve ilk defa şans bize gulmuştu :)) Gözde ile sen... ne gülmüştük ahhh!!Çok güzel bir yılbaşı partisiydi!Nurgül teyzemin açık büfe desteği ile birlikte..Nitekim 2009 güzel de geçmişti...