15 Aralık 2010 Çarşamba

Kuyumcukent Alışveriş Merkezi

Bugün sizlere içinde bizimde mağazamızın bulunduğu alışveriş merkezi olan Kuyumcukent Yeni adı ile Wedding Worldden bahsetmek istiyorum.Burası aynı zamanda Türkiye'nin ilk evlilik konseptli alışveriş merkezi.İçinde 480 kişi kapasiteli nikah salonu ve evlilik hazırlığı yapanların temel ihtiyaçlarını karşılayabilecek mağazalarda mevcut.Akay gelinliğin 2000 metrekarelik mağazası ve bi çok kuyumcu var.Bugünlerde 500 tllik alışveriş yapana inci kolyede Kuyumcukentten hediye haberiniz olsun.Bu aralar bende Turgut Duman Kuyumculuktayım altına ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum :)







Detaylı inceleme için:

Geçtiğimiz günlerde Atasay'ın yaptığı altın çadırında altının gramı 67 tl iken 70 tlden hesaplayıp insanlara fiyatları şişirip sanki indirim yapıyolarmış gibi satış yaptıktan sonra birkez daha kuyumcukentteki kuyumcuların fiyat poltikalarının çok uygun olduğunu görmüş oldum.

5 değerli yorum:

banuatuk dedi ki...

bizde ocakta dügün icin alisveris yapmaya düsünüyoruz altin fln. kapalicarsiya gidicektik kuyumcukentemi gitsek kafam karisti :S

banuatuk dedi ki...

aaaa bende inci seti istiyorum araligin sonuna kadar gidermi bu kampanya??? ayrica dugun alisverisine cikicaktik kapalicarsiya kuyumcukentemi gitsek kafam karisti :S

Zeynep dedi ki...

banuatuk açıkcası ben bu sektörü bilmeden önce özellikle ismi olan firmaların(altınbaş,koçak vb) ciddi karlarla satış yaptığını bilmiyodum :) özellikle kapalıçarşıda tanıdığın yoksa afedersin ama kazıklayabilirler,en azından kuyumcukentede gel gez ortalama fyatlarına bak kafanda bişeyler oluşturursun bi sürü kuyumcu ve seçenek var :) görmende fayda olabilir ;) yardımcı olabileceğim bişeyde olursa seve seve olurum..

tuğba dedi ki...

Şoka girdim.bende atasay marka sanıyodum...??böyle oldugunu bilmiyordum..buranın önunden çogu kez geçip içini hep merak etmişimdir :)

Zeynep dedi ki...

tuğbacım atasay marka olduğu için aslında böyle zaten ;) kuyumcukentede herzaman bekleriz bi çay ikram edelim :)