28 Aralık 2010 Salı

Her Telden Uzunca Bi Post :)

Geçenlerde minnoşum için sizlerden yardım istemiştim,desteğiniz ve tecrübelerinizi paylaştığınız için tekrar tekrar teşekkür ederim.Beyazbüyü bloğunun http://1beyazbuyu.blogspot.com/ sahibesi sağolsun feryadımı duydu ve benimle iletişime geçip kendisininde yakışıklı bi iran kedisi olduğunu söyledi.Bi kaç gün yazıştıktan sonra bizim minnoşları çiftleştirmeye karar verdik buluştuk bize geldik fakat minnoş hanım bir anda aslan kesildi,beyazbüyü'nün kedisine yaklaşmadı bile ikisini aynı odaya koyduk saatlerce anlaşmalarını bekledik ama bunlarda tık yok.Minnoşun yanına ben bile yaklaşamadım inanılmaz saldırganlaştı bianda nedenini çözemedim bilen varsa söylesin :) Veterineri falan aradık ama hiç bi faydası olmadı.Şimdilik ertelendi çiftlerştirme işi ama bu sayede Beyazbüyü ile tanışmış olduk kendisi çok tatlı bıcır bıcır bi hatun bu arada ;)

İçine cin girmiş minnoş :D

Gazete sadece okunmak için değildir ;)

Yorgun taklidi yapan yalancı minnoş :)

Buarada dün mağazamız için yılbaşına özel ve daha bisürü harika ürünler seçtik hepsini ve daha fazlasını yarın eklemeyi düşünüyorum.İzlemede olun harika bi kampanyamız olucak ;)

Bu postu ne giydim yazısıyla bitirim bari :) Fotoğraflar kendi çabalarımla çekildikleri için pek iyi değiller bu arada altı geniş bi tunikle ya da elbiseyle bacaklarım bi garip gözüküyomuş onu farkettim :/


Kemer bağlama işini ben çok sevdim :)

Gömlek Elbise:Zara-Kemer:Zara-Love yazılı aslında kolye: Accessorize,Nazarboncuklu Bileklik:Kayınpederimin hediyesi

22 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

hiçde garip durmuyo bacakların ne giysen yakısıyo canım :).Mminnoşun kendi gibi güzel olur inş yavruları tabi ciftleşebilirse :)

STYLE M dedi ki...

kemer baglamayi bende cook seviyorum ,ayri bir hava katiyor

Beyaz Büyü dedi ki...

bizim kediye bi haller geldi yahu.. sizinkini unutamadı galiba.. evde habire bi söylenme halinde.. minnoooşş minnoş diye sayıklıyor ((:
ben bu minnoşun fotoğraflarını yerim ya!

sen de sağol canım, bizi çok güzel bir şekilde ağırladınız. teşekkür ederim tekrar tekrar her şey için!

öptüm çok çok seni!
<3

NİL*** Makyaj Arşivim*** dedi ki...

çok çatlak bir kedi bu tam benlik ,fotolara doyamadım bakmaya ,nasıl güzel yaaa:)
sende çok tatlı olmuşsun yine zeynepçim, herşey formunda;)

hayat güzel dedi ki...

bacakların garip falan durmuyo, fıstık gibisin yine:)

minnoşun kendisine uygun gördüğü köşeye çok güldüm:) ilk anda fark edemedim beyaz mobilyaların içinde:) nerelere girmiş yavrum ya:)

Zeynep dedi ki...

benli begonya çok teşekkür ederim canım :)

stylem bende pek bi sevdim ;)

beyazbüyü(canım ismini belki kullanmak istemessin diye söylemiyorum :)) estafurullah ne yaptıkki daha iyi ağırlamak isterdim ;) demek sizin kedi minnoşu sayıklıyo yavrum benim ya :D bende öpüyorum çook :)

nilcim minnoşun adınada kendi adımada çooook teşekkür ederim muckksss :)

hayat güzel canım teşekkürlerr!! minnoşum evde nerde kuytu garip yer var bulur girer içine :D

cingifilli dedi ki...

tatlım yine çok hoşsun.love bilekliğine bayıldım.onun yüzüğünü arıyorum bulursan haber ver olurmuuu:)

Tuğba dedi ki...

Çok hoş :) olmuş bu post ;) elin saglık...

Heeemm ayrıca seni bugün bizzat bir gözüm acik digeri kapalı görsem bile çok güzeldin sekerim ;)

Bayzabuyu yü bizzat gördüm çok tatlı ve güzel bir kız ;) ablasi ilede abladaş olduğumuz için ayrıca sevdim.. Sevgileerrr

Gokce dedi ki...

Ay bende merakla bekliyordum noldu diye kedilerin işi ahahhaa :D Çlgın Minnoş yapmış yine yapacağını.Elektrik alamadı herhalde kıyamam bıcırığa :) Zeynebim bu arada yine her zamanki gibi süpersin :)

SERAP TAN dedi ki...

kuzum ya çok tarz olmuşsun,çooook yakışmış, cok begendım!!!Minnoş konusunu da ayrıcabir ele alıp kedilerde cinsel hayat adına bir post hazırlamak sana şart oldu valla!Minnışun ruh hali git-gellerle dolu :))

RUHAN dedi ki...

ilk kızgınlık evresinde benim kedilerimde de olmuştu bu nazlanmalar asabi hareketler :) ikinci de böyle olmaz merak etme bulduğuna razı gelir o zaman tecrübeyle sabit ben onu yerim tatlılığa bak sütlacım minnoşum benim :)

Zeynep dedi ki...

cingifillicim çooook teşekürler tatlım,bulursam mutlaka haber veririm ;)

bacım teşekkür ederim muckkss :)

gökçecim çoook teşekkür derim canım :) minnoş dediğin gibi yaptı yine yapıcağını :D

serapcımm teşekkürler canım benim :) kedilerde cinsel hayat demek ahahahahah çok iyi ya :)

ruhan çok teşekkürler bilgi için :) ayrıca minnoş içinde :)

BonBon dedi ki...

o minnoş nerelere girmiş de uyuyor öyle :)

Tatlım fiziğin çok düzgün ne giysen yakışıyo valla maşallah sana ;)

Zeynep dedi ki...

bonbon çok teşekkür ederim :)
minnoş daha nerelere giriyo bi bilsen :D:D

Yelda dedi ki...

Merhaba,

İnanamadım resimdeki televizyonluğa benzer bişey var bizde de benim yakışıklı kedim de içine girip oturuyor. Resme bakınca benimki sandım :) Çok benziyorlar birbirlerine. Bu arada benim de bloğum http://www.yeldaninevi.blogspot.com/ beklerim :)

Yelda dedi ki...

aaa televizyonluğun üzerindeki vazodan bizde de var. yok böyle tesadüf :) resmini çekip göndereyim bari..

Zeynep dedi ki...

yelda tesadüfe bak bayılırım ben tesadüflere zevklerimiz benziyo demekki :)

Adsız dedi ki...

kedin sosyal olmadığı için olabilir :) Ama çiftleşme olayını yaşamak üzere olan tüm kedilerde bu cadılık oluyo malesef :D pıhlamalar pati atmalar tuhaf ses çıkarım erkeği yaklaştırmamalar :D hatta şöyle birbirlerini döverek boynundan ısırarak da çiftleşebiliyolar ilerde böyle olursa korkmayın :D onların doğası bu :D:D

Zeynep dedi ki...

yaaa demek öyle çok teşekkürler adsız bilgi için,dün kapıma gelen bi kediye süt verdim bu sırada minnoşuda dışarı çıkardım kediyi görünce yine aynı sert tepkiyi verdi :)

Yelda dedi ki...

benim yakışıklı kedim 2 hafta kadar önce bir delirdi eş istiyorum diye. evin heryerine koku bırakmak için tuvaletini yaptı. 1 hafta boyunca canımdan bezdirdi. önce acaba çiftleştirsek mi dedik ama bunun sonu yok deyip malesef kısırlaştırmak zorunda kaldık. ameliyat oldu bir hafta çok halsizdi ama bir hafta sonra kendine geldi. kedişimin bünyesiyle oynadığım için çok üzülüyorum ama yapacak birşey kalmadı elimde. neyse ankara'daysan kızınla görüştürüp arkadaş yapabiliriz kuzuları ama malum sevgili olamazlar :)

Zeynep dedi ki...

yaa erkek kedilerde bide koku bırakma var dimi daha zormuş işin hiç üzülme canım iyi yapmışsın kısırlaştırmakla başka çaremiz yok çünkü her defasında çiftleştirmek çok zor,ve evet artık sevgili olamazlar bizim minnoşlar :)

Yelda dedi ki...

merhaba zeynep,

tesadüfü resimleyip bloğumda yayınladım. ikisi birbirine çok benziyor değil mi?

http://yeldaninevi.blogspot.com/2011/01/iki-resim-arasndaki-benzerlik.html