29 Aralık 2010 Çarşamba

Fukaranın Düşkünü Beyaz Giyer Kış Günü?

Bu konunun öznesi olan fukara ben oluyorum :D Eskide kalmış canım kışın beyaz giymemek ben yaz kış sevdiğim renkleri giyerim.Bugünde tam evden çıkarken montumu giymek üzereyken varlığını bile unuttuğum bu yeleği görünce giymek istedim yıllar önce beşiktaşda pasajdan bi butikten almıştım,yok yok ben değil annem almıştı :) Siyah bluzumuda da çok seviyorum upuzun kolları ve omuzlarındaki deri detayından dolayı :)






Yüzümdeki bed ifadeyi görmezden gelin lütfen :/

Siyah bluz: Topshop for kate moss-Pantolon:Zara-Yelek:?-Benimle bütünleşen çizmelerim:Bambi :)

13 değerli yorum:

Gizzy dedi ki...

ben kışın beyaz giyilmesine hiiiöç karşı diilim üstelik sana çok yakışıo beyaz:)çok sevdim ben bu halinii

cemre dedi ki...

geçende bende beyaz pantolon giymiştim hemen hemen aynı başlığı kullanmışız:)) tek değilim ne güzel:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

post adı süper ama ben senin duru hallerini çok seviyorum be cicim son poz süper

Zeynep dedi ki...

gizzycimmm çok teşekkürler canım :)

cemre tesadüf olmuş :) kışın beyaz giyince insanın aklına ister istemez bu söz geliyo :D

edacımm yaa çok teşekkür ederim canımsın muckksss :)

Tuğba dedi ki...

Bebiiiiş çok guzelsiiiiinn ;) maşallah beee

Zeynep dedi ki...

mersiiiiii bacım :)

BonBon dedi ki...

Bende beyaz pantolonumdan vazgeçemiyorum. Yaz kış giyiyorum çok farketmiyo bence sanada çok yakışmış Zeynepciğim

Zeynep dedi ki...

bonboncum teşekkür ederim :) seviyosan vazgeçme tabi :D

capriceline dedi ki...

ben bir türlü cesaret edemiyorum kışın beyaz pantolona. ama bir gün gözümü karartıp deniycem:)

aliye dedi ki...

ben yeleğini çok beğendim.sanada çok yakışmış.

pembe fiyonk dedi ki...

maşallah kuğu gibi kızsın :) yine çok hoşsun.
yeni yıl şans getirsin

Adsız dedi ki...

Zürafanın düşkünü olucak tatlım o ;)

Zeynep dedi ki...

capricelinecim dene dene :)

aliye çok teşekkür ederim :)

pembe fiyonk çok teşekkür ederim :) yeni yıl hepimize şans getirsin :)

adsız hadi ya ben yıllardır böyle biliyorum :D demek zürafaymış :)