14 Aralık 2010 Salı

Çifte Mutluluk :)

Kocamı en çok elinde kargo paketleriyle beraber geldiğinde seviyorum :) Üstelik beklediğim 2 kargo aynı anda gelince pek bi mutlu oldum.Eyüp sabri tuncerin yılbaşı kampanyasından aldığım setler (hala almadıysanız acele edin bu muhteşem kampanyadan stoklar tükenmeden alın) ve markofoni siparişim geldi.






Bu arada Tiffany'nin bloggerlar arası yaptığı kombin yarışmasına katılan arkadaşların bazı takipçileri olayı fazla ciddiye almışlar sanırım hakaret içeren yorumda bulunulmuş bana bununla ilgili bi kaç şey söylemek istiyorum.1.si adsız yorum bırakan kişi eğer hakeret duymak istersen telefonunu ver sana hakaretlerin en büyüğünü ederim ben üstelik senin gibi kaçak dövüşmeden ;) 2.si bu kadar hazımsız olmayın ben bu yarışmaya eğlenmek için katıldım alt tarafı ıpad için takipçisi olduğunuz, desteklediğiniz bloggerıda bu tarz hareketlerinizle küçük düğüşürmeyin.3.sü ben 20 milyar ödüllü yarışmada bile bol bol puan verdim sizin gibi hırs yapmıyorum yani ok. Maddi şeyler için kendinizi bukadar küçük düşürmeyin!

20 değerli yorum:

Gokce dedi ki...

Güle güle kullan cnm :) Vee yürü be Zeynom arkandayız :) Salla gitsin ;)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

bende aynı iki siaprişimi bekliyorum ama hala ses soluk yok.

kokuları nasıl ben cherry pie ve silk olanı aldım.
eger onerin varsa hemen değerlendiriyim.

youknow dedi ki...

bosver cnm gereksiz yorumları dusunme sen siparişlerin cok guzel duruyo kremler sanırım yemek istedim onları :D

Özge dedi ki...

Zeynep'ciğim ben de en çok kargo gelen günleri seviyorum:) Eyüp Sabri Tuncer'lerin yorumlarını (kokuların özellikle) muhakkak bekliyorum; çünkü bir iki güne kadar sipariş vereceğim.
Sevgiyle:)

Zeynep dedi ki...

gökçecim çok teşekkür ederim canımmm =))

kovakadınıyım ben benim aldıklarım çilekli ve POTION OF LOVE
çilekli olan çok güzel kokuyo tavssiye ederim,daha öncede ahududulu olanını kullanmıştım oda çok güzeldi ;)senin siparişlerininde içeriğine baktım güzel görünüyor :) benim önerebileceğimde çilek ve ahududulu olan ;)

youknow çok teşekür ederim :) evet canım krem onlar :) sen bide kokularını bilsen kesin yersin ;)

özgecim mavi olan yani POTION OF LOVE eskiden angel diye bi parfüm vardı bilmem bilirmisin ona çok benziyo,diğerleri çilekli onu kesinlikle tavsiye ederim birde ahududulu olanı ;)

cicibebe dedi ki...

potion of love'dan bende de var gecen yıl almıştım ama hiç mi hiç kullanamadım, çünkü banaçoook agır geldi :( çilekli gibi görünen nasıl tatlım? güle güle kullan bu arada :)

Zeynep dedi ki...

canım çok teşekkür ederim :)aynen biraz ağır gibi ama fena değil kokusu :) çilekli olan süper ;)

BAHAR dedi ki...

bende sen de görünce hemen sipariş verdim hem de 4 set yılbaşında arkadaşlarıma da hediye ederim diye düşündüm. paylaşımın için teşekkürler.
ayrıca olumsuz yorumları hiç sallama

ChunLi Beauty dedi ki...

güle güle kullan canım bende hediye etmek için 4 set aldım :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güle güle kulla canım ne doğru yazmışsın öperim

Zeynep dedi ki...

baharcım teşekkür ederim :) ohhh iyi yapmışsın bisürü almakla :)

busecim teşekkürler sende güzel günlerde sür sürüştür :) muckkksss :)

stildirektörüm edim çok teşekkür ederim :) muckksss :)

Özge dedi ki...

Ben de çilekliyi almak istiyordum zaten, çok iyi oldu. Teşekkür ederim canım:)

Helena dedi ki...

boşver zeynep ya takma..ben blog alemini seviyorum açıkcası, okuduğum insanları arkadaşım gibi görüyorum, iki üç insan keyfimizi kaçırmasın..

bu arada aldıklarını güle güle kullan canım..

Zeynep dedi ki...

özgecim rica ederim :) ben sabah sıktım hala kokusu üzerimde ;)

helena çok haklısın ;) çok teşekkür ederim :)

Serpil dedi ki...

zeynepp çilekli nasıl şekerli ve hafif mii? ben silky touch ve cutti pie aldım beğenmedim. hediye ederim artık. ama çilekli alıyım dedim yorum yaz bana :) bide başka hangi kokusunu önerirsin hafif ve hafif şekerli olsun. teşekkürlerr.

büşra dedi ki...

zeynepp yardımcı olurmusun bana. Sette neler bulunuyor? birde bana şekerli olmayan hafif kokan bitane önerebilirmisin ? =)

capriceline dedi ki...

ben de 2 set sipariş verdim est'den heyecanla bekliyorum.kaçırmamak lazım bu paketleri. fiyatı inanılmaz güzel. güle güle kullan sen de.

zeynepcim maalesef insanlar sanal alemde böyle dengesizleşebiliyorlar gerçek kimlikleriyle yer almadıkları için ama emin ol gerçek hayatta süt dökmüş kedi gibi olurlar takma kafana...ben biraz cesaret diyorum onlar için:D

Zeynep dedi ki...

serpilcim kokuları tarif etme,anlama ve önerme konusunda acaip beceriksizimdir ben :( yani çilekli olan bana göre şekerli bi koku ilk sıktığında ağır gibi geliyo ama sonra o ağırlık kalmıyo aksine gün boyunca mis gibi bi çilek kokusu kalıyo teninde,daha önce birde ahududulu olanı kullanmıştım o çileğe göre biraz daha şekerli bi kokuydu,diğerleriyle ilgili malesef bi yorum yapamıycam çünkü gerçekten hiç anlamadığım bi konu bu :( umarım işine yarar :)

büşracım sette bir tane el ve vücut kremi,birtane vücut losyonu ve vücut spreyi var ve bayada bereketli uzun süre gidiyo ;) koku tavsiyessi malesef edemiycem çünkü ben bu konuda çok beceriksizimdir
:(

capriceline çok haklısın ;) çok teşekkür edeirm sende güzel günlerde kullan :)

Adsız dedi ki...

her gün sana oy veriyorum umarım birinci olursun başarılar :)

Necmiye dedi ki...

Zeynep Hanım, çok sade ve hoş bir tarz oluşturmuşsunuz, onun için her gün düzenli olarak face'ten tiffanyturkiye'ye girip size oy veriyorum ,sayfamda paylaşıyorum inş. 1. siz olursunuz!!!