2 Aralık 2010 Perşembe

CalvinKlein 125 delightful

Strawberry alışverişimde hediye olarak gelen ruj.

9 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

Hımmm cok güzelmiş.teninede cok yakısmıs :)

1984civciv dedi ki...

renk süPermis *_* sevgiler

M¥PriNcessS dedi ki...

çok hoş çok değişik bi ton çokta seksi durmuş cnm :)

Zeynep dedi ki...

benli begonya teşekkür ederim :)

1984 civcic beğenmene sevindim :)

prensesim rengin tonu banada çok değişik geldi demek seksi durmuş hiç o açıdan bakmamıştım :)

Gokce dedi ki...

Çok beğendim ! Sana bu renkler gidiyor hani;) güle güle kullan şekerim :)

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim canım benim :) muckkksss :)

Mavi Masal dedi ki...

Ben de bu rengini seçmiştim hediye seçeneğinde.Çok beğendim ben.Hem rengini, hem yapısını hem de kutusunu :)

capriceline dedi ki...

bu calvin kleinin rujları inanılmaz güzel renkleri de çok sıcak resimden seçiyorsun ama yanıltmıyor.. güle güle sür zeynep...

Zeynep dedi ki...

mavimasal aynen bende senin gibi düşünüyorum ;)

capricelinecim söylediğin gbi rengi yanıltmadı beni,çok teşekkür eederim :)