2 Aralık 2010 Perşembe

Bu Bir Teşekkür ve İstek Yazısıdır..


Minnoşun verdiği hasardan sonra geçmiş olsun dileklerini ileten herkese tekrar tekrar teşekkür ederim.Hepiniz güzel yorumlarıyla kötü zamanlarımda anti depresan etkisi yaratıyosunuz bende ;) Gözüm iyileşti sayılır.
Facebook profilimde yıllardır şu yazar : ''Adaletsizliği engelleyecek gücünüzün olmadığı zamanlar olabilir. Fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmamalı!'' Elie Wisel
Yarın anneme,bana,aileme yapılan bi hakaret,saygısızlık karşısında sessiz kalmadığım için hakkımda açılan bi davanın ilk duruşmasına çıkıcam.Yaptıklarımın hiç birini inkar etmedim ve etmiycemde zaten haklı olduğum için çıkıcam paşa paşa kendimi savunucam.Sizden ricam bana şans dileyin olur mu?
En kötü artık size metrisden falan seslenirim :D Zaten uzun zamandır 'düştüm mapus damlarına öğüt veren çok olur' şarkısını mırıldanıp duruyorum.Ve işte ben böyleyim başıma gelen en kötü olaylarda bile ölüm harici kendimi eğlendirebiliyorum.Aferin bana, inşallah ilerde bilinç altında kalıcı hasarlar oluşturmaz bende :)

15 değerli yorum:

serminn dedi ki...

Zeynepçim çok geçmiş olsun hem minik kediciğinin ufak imzası için hemde yarınki duruşma için.
Umarım en hayırlısı olur hakkında zaten sen yazdığın yazıdada belirttiğin gibi aileni korumak için yaptıysan seni kutluyorum. Hiç düşünme ve üzülme...

Benli Begonya dedi ki...

Herşey gönlünce olur inş :)Umarım adalet yerini bulur ve haklı oldugunuzu herkez anlar.

annemineli dedi ki...

Canım paylaşım ve yazdıkların çok duyarlı, kolay gelsin...öptüm....

Gokce dedi ki...

Minnoştan değil Zeynodan korkun ! :D Yerim ben seniiii..

Zeynep dedi ki...

sermin çok teşekkür ederim desteğin için :)

benlibegonya inşallah canım inşallah..

annemineli çok tşekkür ederim :)

gökçe çatlaksın kızım sen valla! :) muckksss :)

cicibebe dedi ki...

hak yerini bulacaktır canım için rahat olsun! bol şans diliyorum!
ve gecmiş olsun!..

hayat güzel dedi ki...

olayı bilmiyoruz, çok özel değilse yarın duruşmadan sonra pylaş bizimle... sakın kızma canım ama valla ben merak ettim:) seni şahsen tanımıyorum ama fotolardan ve yazılarından haksızlığa dayanamayan, haksızlık karşısında tepkisini belli eden birisi olduğunu anlıyodum...

yarın adaletin yerini bulmasını ve senin lehine sonuçlanmasını dilerim canım...

Adsız dedi ki...

mahkeme konusuyla ilgili bir bilgim yok kısa zamandır sizi takip ediyorum merak ettim neden mahkemeye çıkıyorsunuz ve de çok üzüldüm bu duruma... bu arada bloğunuzu gerçekten çok beğeniyorum çok şeker birisiniz bende sizin gibi bir blog sahibesi olmak istiyorum inşallah bu düşüncemi birgün gerçekleştircem sevgiler:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Zeynepcim çok geçmiş olsun minnoşun imzasının bugün duydum..
Duruşma için bol şans umarım istediğin gibi sonuçlanır

capriceline dedi ki...

Paylaşımını geç gördüm canım umarım duruşma iyi gitmiştir. eğer bir insan haklı olduğunu düşünüyorsa kendini sonuna kadar savunmalıdır haklısın...

Zeynep dedi ki...

cicibebecim çok teşekkür ederim :)

hayatgüzel çok teşekkür ederim :) beni iyi tanımışsın ;) çok özel değil ama malesef çok fazla detaylı bi konu olduğu için burdan paylaşmak benim için zor :)

adsız çok teşekkür ederim hem desteğin hemde güzel sözlerin için :) eğer bi blog açmayı düşünüyosan bence azla bekleme ve açar açmazda haber ver ;)

sibelinsu çok teşekkür ederim :)

capricelline çok teşekkür ederim canım :)

büşra dedi ki...

zeynepp canım çok geçmiş olsun yaa. Sonuç nedir noldu ?

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim..

ChunLi Beauty dedi ki...

tatlışım ne oldu yahu bende kendi derdime dalmışım hic haberim olmadı ??

Zeynep dedi ki...

busecim sorma belki 1-2 senedir yaşadığımız talihsiz olaylardan haberin vardır ablam bahsetmiştir belki onunla ilgili bi mahkemeydi buda..