2 Aralık 2010 Perşembe

Bu Bir DIYmıdır? :)

Dün aldığım pastanın kutusunu atmaya kıyamadım.Çöp evde yaşamıyorum yanlış anlamayın :) Aksine evdeki ıvır zıvırları atmaya bayılırım bir nevi detoks benim için ;) Ama bu kutu çok şirin gelince gözüme atmak yerine değerlendirmek istedim, markasını anahtarlı bi süsle silikonla yapıştırdım ve kendisi artık bizim bozuk para kutumuz oldu :D

6 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

eline saglık canım çok cici olmuş :) ben de buna benzer bir şey yaptım ayakkabı kutusundan ama foto makinem henüz gelmedigi için foto koyamıyorum bi süredir :( gelsin paylaşıcam :)

capriceline dedi ki...

Canım bende de var öyle durumlar eğer kutu güzelse atmaya kıyamıyorum. hatta sevil'den ısmarladığım ojelerle gelen hediye paketinin kutusu harikaydı.atamadım. blogumda da paylaşacağım zaten :D

Zeynep dedi ki...

cicibebecim teşekkür ederim makinan geldiğinde paylaş fotoğrafları :)

capriceline merak ettim kutuyu :)

capriceline dedi ki...

Zeynepcim blogumda paylaştım bakabilirsin ;)

Acemi terzi dedi ki...

aah bu bozuk para kutuları kurtarıcıdır:) bazı zamanlarda anahtar kutusu görevi görerek ortalığı toplar maşallah:D

Zeynep dedi ki...

acemi terzi aynen öyle ;)