12 Aralık 2010 Pazar

Bloğum 1 Yaşında :)


Ben bundan tam 1 yıl önce bloğuma hayat verdim siz yorumlarınızla,olumlu olumsuz eleştirilerinizle ayakta kalmasını sağladınız.Yanımda olduğunuz desteğinizi esirgemediğiniz için çok çok teşekkür ederim.Hem bloğumun 1.yılı olduğu için hemde yılbaşı olduğu için bi hediye kampanyası düzenlemek istiyodum ama bu ara bisürü blog birbirinden güze hediye veriyo diye birazcık erteledim hediye işini.

Nice keyifli güzel paylaşımlara :)

22 değerli yorum:

büşra dedi ki...

zeynepppp nice nice yıllara.
Yıllarca devam etsin blogun=)) hiç ayrılma bizden =)

DB JUNK dedi ki...

happy happy birthday:)
sevgiler

sparkle-icious dedi ki...

Hayırlı olsun tatlım, nice yıllara :)

neslee dedi ki...

nice yıllaraaa! :)

Zeynep dedi ki...

büşracım çok teşekkür ederim =) inşallah canım :)

deniz hanım çok teşekkür ederim =) sevgiler =)

sparklecious çok teşekkür ederim canım benim =)

nesleecim çok teşekkürler =)

prettyiklim dedi ki...

Bol paylaşımlı nice yıllara.

youknow dedi ki...

siyah prenses iyiki dogmussun :D

Trincess dedi ki...

blogunun dogum gunu kutlu olsun =) nice yillara =))

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlar gelsin bloğuna..

Lucy dedi ki...

Nice senelere Zeynepçim, en başından beri zevkle okuduğum bloglardansın

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Tebriklerr:)

ChunLi Beauty dedi ki...

niceee beraber senelere canımm!! kocaman öpüyorum seni :D

Benli Begonya dedi ki...

nice yıllara umarım uzun yıllar sürer :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Severek takip ediyorum. Nice yıllara... :))

Zeynep dedi ki...

prettyiklim çok teşekkür ederim :)

youknow çok teşekkür ederim canım :)

trincess çok teşekkürler :)

reyhane inşlalah çok teşekkür ederim :)

lucycim çok teşekkür ederim canım benim sende benim için öylesin ;)

modaeratörüm çok teşekkürler :)

busecim teşekkür ederim canım benim hepberaber inşallah =)) muckkkss :)

benlibegonya çok teşekkürler inşallah =)

morkelebeğim çok teşekkür ederim :)

Gizzy dedi ki...

Canım nice senelere!!!daha bi sürü sene burda ol yazılarını yaz biz de okuyalımmm:)yakında ben de benimkinin 1. yaşgününü kutlıcam:)

Zeynep dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim ne harika bi temenni bu, senindemi 1 yıl olucak sanki ben seni daha uzun yıllardır okuyomuşum gbi geliyo bana =)

hayat güzel dedi ki...

canım benim iyki başlamışsın bu serüvene, iyki tanıdık seni:) daha nice yıllara:)

capriceline dedi ki...

iyi ki doğmuş siyah prenses, daha nice yıllar bloguna...
darısı benim başıma o seneyi devirebilecek miyim bakalım...:D

tuğba dedi ki...

Merhaba Zeynepcim.Kutluyorum seni.E darısı benimkinin başına.tecrübelerinden yararlanmak isterim.benımkı çok küçük :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nice yıllara tatlım benim

Zeynep dedi ki...

hayat güzel çok teşekkür ederim bnde sizleri iyiki tanımışım sizin sayenizde hala burdayım :)

capricelinecim çok teşekkürler,zaman hızla akıp gidiyor eminim güzel paylaşımlarınla sende 1 seneyi deviriceksin :)

tuğbacım çok tşekkür ederim :) faydam dokunucaksa sana tabiki ;)

edacım çok teşekkür ederim sayenzde,verdiğiniz desteklerle burdayım hala :)