17 Aralık 2010 Cuma

Blog Tavsiyesi

Bugün sizlere çok yakın arkadaşımın yeni açtığı blogtan bahsetmek istiyorum.Serapcım benim en yakın arkadaşlarımdan hatta arkadaş kelimesi az gelir bizim için.. Hayatta tanıdığım en saf,temiz kalpli insanlardan biri kendisi ve blog aleminde artık o'da var,İnanılmaz keyifli yazılarıyla,birbirinden güzel günlük kombinleriyle,ve renkli makyajlarıyla bizlerle olucak artık.Bloğuna bakmak isterseniz: http://serapoguztan.blogspot.com/


8 değerli yorum:

Lucy dedi ki...

Takipe aldım Zeynepçim

M¥PriNcessS dedi ki...

izlemeye aldım cnm..

cecilia dedi ki...

aramıza hoşgelmiş öyleyse, hemen karşılamaya gidiyorum :)

SERAP TAN dedi ki...

canım dostum ya!ne kadar mutlu ettin beni!
Evet Zeynep le yaşadığımız arkadaş değil kardeş ilişkisi.Onu çok sevdiğimi sizlerle haykırarak paylaşmak istiyorum!ZEYNEP SENİ ÇOK SEVİYORUM!

Zeynep dedi ki...

lucycimmm teşekkür ederiz canım benim :)

prensesim teşekkür ederiz tatlım:)

cecilia teşekkür ederiz canım :)

serapcım muckkkssss :) canım benim :)

capriceline dedi ki...

hemen takip ediyorum zeynepcim...

sitare dedi ki...

rujunu çok beğendim markasını öğrenebilirmiyimmm

Zeynep dedi ki...

capriceline teşekkürler canım :)

sitare ruj için detaylı post http://siyahprenses.blogspot.com/2010/06/deborah-atomicred.html