2 Aralık 2010 Perşembe

Avon Pink Sunrise Ruj

Avonun makyaj malzemelerini hiç sevmiyorum sadece el kremlerini ve ojelerini alıyorum.Rujların nerdeyse tamamını sürdükten sonra topaklanma yaptığını biliyorum fakat bu rujun testerını annemde görünce rengini çok beğendim ve kalitesizliğini bile bile aldım.Sonuç beni hiç yanıltmadı rengi güzel,yapısıda güzel rujun ama bi süre sonra topaklanma yapıyo.
Bu renklerde bana önerebileceğiniz başka markanın bi ürün var mı?

9 değerli yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

çok hoş bi tonu var flormarın yeni sıkardıgı seridede bu tona çok benzeyen bı renk vardı hatta bende vardı bi postumda yer vermiştim unuttum no.sunu şimdi...çok gzl canım güle güle kullan...

Zeynep dedi ki...

canım tavsiyen için teşekkür ederim :) bakıyorum hemen senin bloğuna ;)

Adsız dedi ki...

golden rose 121 dı snrm benzıo bıaz dha acıgı derya

Sochic dedi ki...

oo güzel renk:)))

eli dedi ki...

mac angel var, ama daha pembemsi. nude pembe.

Zeynep dedi ki...

derya teşekkür ederim :)

sochic güzel ama malesef topaklanıyo :)

ali çok teşekkür ederim bakıcam mace :)

nilo dedi ki...

topaklanıyo derken kurutuyomu yani?

Zeynep dedi ki...

dudağın iç kısmında,kenerlarında birikme yapıyo..

merqure dedi ki...

deborahıta bir ruj var buna alternatif,bloğumda da yer vermiştim canım...benim de çok sevdiğim bir renk kendileri...