4 Kasım 2010 Perşembe

Sustilo.com

Sustilo ile ilk tanışmam siu sayesinden oldu.Çok güzel bi alışveriş sitesi ve ne zamandır bişeyler sipariş vermek istiyodum,bugünde zetocum bloğunda sustilonun bi kampanyasından bahsederek bizleri haberdar etti ve bende kendimi hemen ışınladım sustiloya.Kampanya şöyle; 1 hafta boyunca 3 elbise 50 tl. Elbiselerden sadece 1 tanesinin görebiliyosunuz diğer 2si sustilo tarafından seçilerek gönderiliyo tamamen sürpriz oluyo yani.Biraz riskli ancak sitede bulunan elbiselerin tamamı bana göre güzel olduğundan tereddüt etmeden sipariş verdim bile.Umarım hayal kırıklığına uğratmaz bizi sustilo. Sizde bu fırsattan yararlanmak ya da sustilonun diğer güzel modellerini görmek isterseniz ; http://www.sustilo.com.tr/

4 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

evet hakikaten riskli bir alışveriş olmuş ama hadi bakalım merakla bekliyoruz neler gelecek :)
ben ona cesaret edemem de bi bakındım üstünkörü, gayet güzel şeyler var.. acaba kalite ve kalıpları nasıl?

Zeynep dedi ki...

canım bende merakla bekliyorum gelsin ürünler ilk iş paylaşıcam kaliteleri ile ilgili :) gelen elbiselerin hepsi kesin bana tunik gibi olucak ama bakalım görücez artık :)

Kamile dedi ki...

cok buyuk bır merakla bu rısklı alısverısın sonucunu beklıyorum
bakalım nasıl kıyafetler gelcek:)

Siu dedi ki...

Diğer iki elbisenin sürpriz olduğunu bilmiyordum çoook güzelmiş :))