30 Kasım 2010 Salı

Şikayetçiyim!! :)

Suçlu:Masum görünümlü şeytan minnoş




Suç aleti:



Mağdur:Masum görünüşlü özündede masum olan bendeniz :)

Ulan eşşek sıpası ben seni pamuklara sarıp sarmalamadım mı?

Öpüp koklamadım mı?


Sonuç mu sağ gözümde kornea çizilmesi,hafif kanama,elimi kolumu hatta yüzümü bile çizmene alışmıştımda bu olmade be minnoşum :)

37 değerli yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Çok geçmiş olsun Zeynepcim...

Zeynep dedi ki...

didcim teşekkür ederim..

Benli Begonya dedi ki...

gecmiş olsun umarım önemli birşey deildir..

Zeynep dedi ki...

dr.biraz evhamlandırdı beni ama allahtan 3 sene göz hastanesinde çalışmışımda tecrübem var :) yani umarım hayal kırıklığına uğramam :D sadece korneam çizilmiş damla ve merhem kullanıcam o kadar :)

:) dedi ki...

geçmiş olsun:(
ama yaramaz da çok tatlıymış yaa... bayılıyorum böyle pamuk gibi pisilere:)

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim :) ahh ahh o sıpa sevimli olmasaydı zaten bugüne kadar çoktan vermiştim başkalarına :)

M¥PriNcessS dedi ki...

bu masumiyetin altında bi canavar yatıyo bencede cnm sevgi arsızı olmuş bu iyiceee :)))) başın dertte walla..

MoR KeLeBeK dedi ki...

Yerim ben onu ya çok şirin bişeyyy. :)

Gokce dedi ki...

Zeynep kıyamam geçmiş olsun canım :( Ay ama bunada kıyılmaz,kızılmaz ki. Maymuna bak ya çokta tatlıı o pamıkçık :)

Lucy dedi ki...

o kadar şeker ki çok kızamamışsın belli:) geçmiş olsun zeynepçim

BAHAR dedi ki...

aa çok geçmiş olsun

Zeynep dedi ki...

prensesim aynen öyle ya başım dertteki hemde ne dert :)

morkelebeğim şeker şeker hemde çok yaramaz bi şeker :)

gökçecim teşekkür ederim :) aynen tatlım ya kıyamıyorum puşta o yüzden kızamıyorumda :)

lucycim teşekkür ederim :) kızamıyorum vallahi :)

Hedonist Queen dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, öpüyorum kendine iyi bak

cingifilli dedi ki...

canım çok geçmiş olsunn.

hayat güzel dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun ya

Sochic dedi ki...

geçmiş olsun tatlım bak sen şu yaramaza :)

capriceline dedi ki...

Çok geçmiş olsun zeynep...

not: blog hayatında yeniyim ama izlemeye başladığım ilk blog sensin daha bir bloğum olmadan...

sema dedi ki...

ayy bu şirin şey şirinliğinden hiç beklenmiyecek bişey yapmış.. çok geçmiş olsun..

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

canm cok gecmıs olsun bende 3 gundur uykusuzum:(kızgınlık donemıne gırdı:'(.bugun ıgne yaptırdım umarım rahat sekıldee uyurum:'(olu gıbıyım 1 sanıye bıle uyutmuyor.ama nolursaa olsun sevıyoruzz mınnoslarıı.bı an once gecmesı dılegıyleee gozununn=)

SvGLove dedi ki...

Ay çok fena! Geçmiş olsun canım ya;(

Zeynep dedi ki...

kızlar süpersiniz hepiniz çok teşekkür ederim :)

hedonistQuenncim canım benim çok teşekkür ederim muckksssss =)

cingifiillicim çok teşekkür ederim :)

hayat güzel çok teşekkür ederim tatlım :)

sochiccim teşekküürler canım yaramazki hemde ne yaramaz :)

caricelinecim çok teşekkür ederim :) bloğun hayırlı olsun hemen ziyaret edicem seni ;)

sema teşekkür ederim :) bu şirin şey daha neler yapıyo bi bilsen :)

svglove çok teşekkür ederim :)

mihrace dedi ki...

geçmiş olsuuuunnnn.

yorma gözünü bi müddet. ne işin var senin pc başında bakim:)

yavrum patisinin ayarını bilememiş, o da üzülmüştür seni incitti diye:(

Zeynep dedi ki...

mihrace =)) çok teşekkür ederim canım :) haklısın aslında yormamam lazım ama kalkamıyorum ps başından :) minnoş hanım acaba anlamışmıdır canımı yaktığını diye düşünüyorum ama hiç sanmıyorum :D

neslee dedi ki...

çok geçmiş olsun zeynepcim. yavrucak bilse neler yaptıgını çok uzulur de.. :)

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

geçmiş olsun Zeynep göz bu aman dikkat et.

Adsız dedi ki...

minnoş ne kadar banâl bir isim..köpek alsan karabaş mı koyacaksın?ya da fıstık.lol

Zeynep dedi ki...

neslee teşekkür ederim :)

selcenlasoledad teşekkür ederim dikkat ediyorum :)

adsız ben kedime bu banal ismi uygun gördüm ve seni ilgilendiriceğini hiç sanmıyorum ;)

pembe fiyonk dedi ki...

lütfen şu adsızlara yüz verme:)
çok geçmiş olsun tatlım.

Siu dedi ki...

Geçmiş olsun.... :((((

NİL*** Makyaj Arşivim dedi ki...

vay hınzır minnoş vay,o sanırım severken sert seven tiplerden,vardır ya hani öyleleri:)) ama resme bakınca da yumuşaveriyor insan ya,çok tatlı..sana da geçmiş olsun ,sende onu arada mıncır:)

Zeynep dedi ki...

pembe fiyonkcum ah şu adsızlar :) haklısın ciddiye alıp cevap bile vermemek lazım :)çok teşekkür ederim canım

siucum çok teşekkürler :)

nilcim teşekkür ederim,biz kaşılıklı olarak birbirimizi biraz sert seviyoruz :) masum masum bakınca insan eriyo zaten karşısında :)

yesilerik dedi ki...

zeynepcım ben bu yazıya yorum yaptım dıye hatırlıyorum ama cıkmamıs cok gecmıs olsun dıkkat et kendıne

Zeynep dedi ki...

yeşil erikcim çok teşekkür ederim :),gelen bütün yorumları yayınlıyorum demekki bi problem oldu..

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ya, bizim veteriner uyarmıştı, ne kadar size alışsa da dışarıdan bir ses duyar korkar tırmalayıverir yüzünüzü diye.. Allah'tan bizimkinin tırmalama huyu yok ama belli olmuyor gerçekten. eğer ağladıysan canının yandığını kesin anlamıştır :P bir kere benim kedim kolumu çizmişti, çok acıdı diye ağladım bir anda :P yavrum yazık nasıl üzüldü, uzaktan baktı bir süre, en son masum masum gelip ayağıma pat pat yaptı, geçsin diye :P

Zeynep dedi ki...

marjomm çok teşekkür ederim :) veterinerin söylediği mantıklıymış gerçekten ;) ama benimki sağır :) saçımla oynamak isterken gözüme soktu patisini zaten :) seninkide pek bi duygusalmış canım benim ya demek acıttığı yere gelip dokunuyo :)

ChunLi Beauty dedi ki...

hay deli yaa bende köpekten değilde kedilerden korkuyorum vallahi çok fena tırmıklıyorlar!! Çok gecmis olsun canım ya

Zeynep dedi ki...

busecim haklısın vallahi köpekler daha duygusal oluyolar insana daha yakın oluyolar bu bi gerçek :)