29 Kasım 2010 Pazartesi

Ne Giydim?


Gri Atlet:Topshop
Boyfriend Blazer Ceket:DenimCo (İhraç fazlası satan bir butikten)
Şal:H&M
Kot Pantolon:Outfitters&Fitch
Çanta:Vakko
Çizme:Bambi

15 değerli yorum:

youknow dedi ki...

çizmenin grisini aldım bende çok hossun

fashion house by zeto dedi ki...

Çok güzel olmuşsun tatlım:)Ben de bu leoparlı fularlardan alıcam ama bir türlü bulamadım hayatım:(

M¥PriNcessS dedi ki...

güzelliğim benım masallah ne giysennn yakışıyor...

Zeynep dedi ki...

youknow teşekkür ederim güzel günlerde kullan sende :)

zetocum çok teşekkür ederim :) bende bu şalı alalı baya oldu aldığım yerde artık yok eğer senden önce bulursam alıp göndermek isterim canım sana :)

prensesim çook teşekkür ederim canım :) muckkss

pembe fiyonk dedi ki...

ceket,şal ve geriye kalan herşeyi çok güzel taşımışsın :)

Zeynep dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim :) senin yanında lafı bile olmaz ;)

birgünlük dedi ki...

Çantaya bayıldım, uyumun harika...:)

Lucy dedi ki...

Taş:)

Zeynep dedi ki...

birgünlük çok teşekkür ederim :)

lucycim canım benim teşekkür ederim muckkssss =))

gülçin dedi ki...

siyahprensese yaraşır bir kombin olmuş çok hoşsun :)

büşra dedi ki...

zeyneppp yine çok hoş olmuşsunn bayıldım bayıldım =)
bende şal hastasıyım ve leopar şal istiyordum seninki gerçekten çok güzelmiş umarım denk gelirim benzerinden =)

Did Dans La Mode dedi ki...

Ben böyle spor-şık tarzları çok seviyorum. Sana da çok yakışmış canım. Gerçi ne giysen yakışıyor o ayrı :)

Zeynep dedi ki...

gülçin :) çok teşekkür ederim :)

büşracım çok teşekkür ederim :) inşallah bulursun şaldan isteyenlerden önce ben bulursam alıcam zaten bi kaçtane ;)

didcim çok teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim ;)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

harika olmuşsun zeynepcim.kombin süpper.bu şekilde biraz daha giydiklerini yayınla canım tm mı.izleyicin oldum.sewgiler

Zeynep dedi ki...

moda gezgini çok teşekkür ederim :) söylediğini yapmaya çalışıcam ;) sevgiler :)