12 Kasım 2010 Cuma

Ne Giydim?

Dün yakın arkadaşlarımdan birinin kınası vardı.Yarında düğünü var ve ben hala ne giyceğim konusunda karar verebilmiş değilim :/ Kınada giydiğim elbise sustilo.comdan aldığım sürpriz elbiselerden biri.Bunu sevdim ;) Elbiseyi siyah opak çorap ve çizmeyle kombinlemek istedim çünkü hiç topuklu giyesim yoktu.Bu çizmeleride uzunca bi süre çıkarmayı düşünmüyorum şimdiden alışın :D





Elbise:Sustilo.com-Çanta:Vakko-Çizme:Bambi

14 değerli yorum:

cingifilli dedi ki...

çok beğendim.binmaşallah diyorum:)

ChunLi Beauty dedi ki...

ooo bende çok beğendim cizmelerle çok güzel olmuş!! Çok güzel görünüyorsun canım benim

yesilerik dedi ki...

Cok guzel olmussun zeynepcim elbisenon rengini cok begendim

Zeynep dedi ki...

cingifillicim çok teşekkür ederim canım :)

busecim beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim :)

yeşilerik çok teşekkür ederim :) ben ilk başta pek beğenmemiştim ama sonradan beğendim ;)

hayat güzel dedi ki...

canım yine çok hoş olmuşsun:) elbisen de pek hoş:) sana da yakışmış:)

Sochic dedi ki...

bu endama,fiziğe çuval giysen yakışır zaten canımm:)çok hoşsun yine

Adsız dedi ki...

elbisenizi çok beğendim güzel kombinlemişsiniz

birgünlük dedi ki...

Facebookta da gördüm fotolarını çok beğendim :))
Bu arada blogumda mimledim seni haberin olsun :)

http://birgunlukseyler.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

hayatgüzel çok teşekkür ederim mucjksss :)

sochiccim güzel gözlü arkadaşım çok teşekkür ederim :)

adsız çok teşekkür ederim :)

birgünlük çok teşekkür ediyorum bloğuna ışınlanıyorum ;)

STYLE M dedi ki...

bu ne guzellik nazar degecek simdi ;)
tü tü masallah

DideM dedi ki...

cok guzel gorunuyosun canımm.
bu cızmelerden bende alıcam sanırımm gordukce hosuma gıdıyor

Zeynep dedi ki...

STYLE M çok teşekkür ederim :)

Didemcim çok teşekkür ederim :) al bencede ben aldığımdan beri nerdeyse hiç çıkarmadım :D

Adsız dedi ki...

Allah'ım bir de ne giydim postu yapıyorsun ya sanırsın çok çok özel bir kombinin var...Ya da senin trendini takip eden büyük bir kitle var:D

Zeynep dedi ki...

adsız; 1.si paylaştığım kombinin özellik boyutu tartışılır sana göre özel olan bana göre de basittir belki ;) 2.si trendimi takip eden bi kitle olduğu için kombinlerimi paylaşmıyorum ve zaten böyle bi dşüncemde yok.Bu blog aynı zamanda kişisel bir blog rahatsız oluyosan girmessin,okumassın,resimlere bakmassın böylelikle hazım problemide yaşamassın ok ;)