6 Kasım 2010 Cumartesi

Ne Giydim?

Ecrin Su gün geçtikçe büyüyo ve dahada tatlılaşmaya devam ediyo,şunun güzelliğine bakın :)

Günlerdir ne giydim postu yapıcam ama hep ya fotoğraf çekmeyi unutuyorum ya da çekecek kimse olmuyo :) Dolayısıyla insanın bi fotoğraf çekeni olmayınca ortaya böyle görüntü çıkıyo tabi.Bu arada yarın H&M ye giden kaç kişi var acaba :) Ben sabahtan gitmeyi düşünüyorum eğer çok kalabalık olursa geri kaçıcam :)


Gömlek:Mango
Kot:Fitch
Çizme:Bambi
Çanta:Mango

12 değerli yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

Canım çok şıksınn, bebek de çok tatlıymış :)
Ben HM'e bir süre gitmeyi düşünmüyorum hele bugün ne kadar kalabalık olacağını hayal bile edemiyorum :D

Zeynep dedi ki...

Canım teşekkür ederim :) bende bugün gitmek gibi bi manyaklık yaptım :) en iyisi canım üstünden biraz zaman geçsin öyle gitmek izdiham vardı resmen :)

SvGLove dedi ki...

İlk fotoğrafta Hazal Kaya'ya ne çok benzemişsin,söylemeden geçemedim:)
Hatta 2. fotoğrafta bile:)

Zeynep dedi ki...

:) ilk defa hazal kayaya benzeten sensin svglovecım :) aslında hiç benzemem ama fotoğraflardan öyle gibi göründü demek :)

mine dedi ki...

sizi 3 aydır takip edyorum paylaştığınız şeylerde çok güzel evlenmiş gibi durmuyosunuz üniversiteye gidiyor gibi bazen bir şeyler paylaşmanız uzun zaman alıyor acaba fotoğraf çeken biri olmadığındanmı birde çok az fotoğraf koyuyosunuz ...galiba bndan kaynaklanıyor ???

Zeynep dedi ki...

mine öncelikle çok teşekkür ederim takip ettiğin :)evlenmeden önce nasılsam şimdide öyleyim ondan evli gibi durmuyorumdur belki e tabi yaşımda küçük bununda etkisi olabilir :) birde evet fotoğraf çekmeyi ve çekinmeyi aslında çok severim ama malesef çok fazla çekinmediğim için yazı giremiyorum, bi sürü kombin oluşturuyorum bloğada koymak amaçlı ama iş fotoğraf olayına gelince ya unutuyorum ya da içime sinmiyo o yüzden yazılarım arasındaki süre uzuyo :( az fotoğraf ekleme konusunda da az ama öz oluyodur diye düşünüyodum bundan sonra daha çok koymaya dikkat ederim :)

mine dedi ki...

yorumuma karşılık verdiğiniz için teşekkürler ben bloglarda her zamn fazla fotoğraf konulmasından yanayım çünkü insanlar yazıyı okumaktan sıkılıyo aslında bu yorumu yazarken çok endişeliydim ama bi baktım resminize zeynep abla iyidir kızmaz dedim :):):)

Zeynep dedi ki...

minecim rica ederim :) hem kızmak ne demek her türlü eleştiriye açığım ;) sende eksik olduğunu düşündüğün bişeyi paylaşmışsın ki ben bu durumdan çok memnun oldum :) artık daha fazla fotoğraf koymaya dikkat edicem ;)

Roxana dedi ki...

Yaa böyle şeyler söylemek sevilmez genelde bende söylemeyi sevmem ama, söylemeden duramayacağım:D Bebek çok yakışmış kucağına! :):)

Zeynep dedi ki...

ahahahahahahah :) çok iyi ya! yorumunu okurken nasıl merakla okudum varya alla allah ne söyliycek acaba bu hatun diye :)saol canım benim kayınvalidemde aynı şeyi söylemişti bende ona elime başka şeeylerinde yakışıcağını hatırlatmıştım:D

Roxana dedi ki...

ahahaha ben ufaktan topukluyorum :P:P

Zeynep dedi ki...

=)) =))