12 Kasım 2010 Cuma

MiM

http://birgunlukseyler.blogspot.com bloğunun tatlı sahibesi beni mimlemiş.Efendim konumuz 'garip alışkanlıklarınız ve yapamadıklarınız'.
Bu konuyu önce eşime sordum 'söylemeyim istersen bi sürü garip alışkanlığın var' dedi bak şimdi bu bi kavga sebebi :D
Bikere ben acaip takıntılı bi insanımdır.Ali Poyrazoğlunun bi oyunu vardı hatta 'Tak Tak Takıntı' diye işte ordaki manyak karakter bana acaip uyar.Garip alışkanlığım eğer evden acele çıkıyosam ütünün fişini çektiğimden eminde olsam,minnoşun yemini suyunu verdiğimden eminde olsam,çaydanlığın fişini ya da ocağı kapattığıma eminde olsam evin kapısını kitledikten sonra muhakkak içime düşmez olasıca bi kurt düşer,hayddiiii sonra tekrar kapıyı açar ayakkabılalrımı çıkarır herşeyi tekrar kontrol ederim ki bu durum genelde ben tek başına evden çıkarken olur :/
Evden çıkarken ya da biyere girerken önce sağ ayağımla girmeye dikkat ederim.Asla batıl inançlarım yoktur ama.
Sabit fikirliyimdir bi eşyanın bile yerini değiştirirken ki bu işlemi çok severim uzun süre düşünürüm.
Planlı yaşamayı çok severim.Son dakika işlerin insanı değilim.Evden çıktığımda akşam eve dönücem diye çıkıyosam aksi oluyosa ki bu mümkün değil içim içimi yer asla rahat edemem,herşeyi planlı yapmak isterim son dakika bi programa katıldıysam eğer çok huzursuz olurum.Ve daha bisürü garip alışkanlık sıralayabilirim aslında :)
Yapamadıklarıma gelicek olursak bi kumaşın üzerinde asla elimi gezdiremem,satene elimi süremem ve kokusundan rahatsız olduğum yemeklerin piştiği yerde asla duramam :/

3 değerli yorum:

birgünlük dedi ki...

Sonuncusuna şaşırdım valla :))

gülçin dedi ki...

merhabalar..sitenizi yeni keşfettim ve de takibe aldım..çok beğendiğim için bi mim de benden olsun dedim..sayfamdan bakabilirsiniz
sevgilerimle

www.gulcinyaman.info

Zeynep dedi ki...

birgünlük daha neler varda aklıma gelmedi =)

gülçin çok teşekkür ederim bakıyorum hemen ;)