10 Kasım 2010 Çarşamba

Meyve Suyu Şişesinden Vazo Olur mu?

Olur,hemde çok güzel olur :) Aylar (hatta yıl olmuştur) önce annem ortanca çiçeklerinden kurutmak için kopartmıştı gittiğimiz bi yerden,ben hiç sevmem öyle şeyleri evde gereksiz kalabalıkdır benim için kurutulmuş ya da yapma çiçekler anneme bisürü söylendim tabi,neyse sonra kurutmak için vazo istedi benden o zaman annem bizde kalıyodu benimde aklıma bu şişe geldi vazom olmadığından falan değil bu şişeyi hep bahçe mobilyalarında içinde çiçeklerle ne kadar güzel durucağını düşünürdüm.Tabi bahçem olmadığından hiç faliyete geçirmedim bu düşüncemi,daha sonra çiçeklerde kuruyunca bu şişe ile bütünlüğünü çok sevdim veee ortancaları anneme vermekten vazgeçtim,uzun süredirde salonumda masamı süslüyor kendileri :) Sizce de güzel durmamış mı?

7 değerli yorum:

Gokce dedi ki...

Zeynep cam boyalarıyla süsleyebilirsin bu vazoyu :) Bende çok severim böyle şeyleri dibine;renkli taşlar ya da çiçek kuruları koyup simlerde dökebilirsin :)

Zeynep dedi ki...

gökçecim benimde aklıma bişeyler geliyo ama nedense böyle daha çok hoşuma gidiyo :) en iyisi denemek beğenmessem alıveririm bi şişe daha :D

yesilerik dedi ki...

Bu markanin meyve sulari cok guzel:)))

cok iyi bi fikir olmus yaratici:)

Tuğba dedi ki...

Böylede çok güzel ama bence senin elinden bu siseden çok güzel bir sise ortaya çıkar :)) dene bence çok güzel olacaktır eminiiimm

neslee dedi ki...

ben olsam içine altın renkli taslar koyardım :)
cok sık durmus canım. hem annenden bir hatıra, cok hos :)

BAHAR dedi ki...

peçete baskısıda olabilir

Zeynep dedi ki...

yeşilerik bende seviyorum :)

ablacım denersem eğer görücez :)

neslee teşekkür ederim canım :) taş koyma fikride iyiymiş ;)

baharcım peçete baskısını daha önce hiç duymadım ?