6 Kasım 2010 Cumartesi

H&M Ne Giydim?

Malum H&M Türkiye'Deki ilk mağazasını bugün Bayrampaşa Forum İstanbul AVMde açtı.Bende sabah erken çıkıp fazla kalabalık olmadan gidim dedim sabah saat 10:30 da forumun otoparkındaydım,beni in ve cin top oynarken karşıladı :) Bian boş olduğunu düşünüp sevinmiştim ki avmnin içine giripte maağazanın önünde bile değil bayaa gerisindeki sırayı görünce sevincim kursağımda kaldı :) Neyse tabi ben tek başıma gittim kendi kendime bu sıra beklenmez zeynep sen en iyisi git zaradan kendine bişeyler al dedim ama içim içimi yiyo orda H&M dururken benim zarada mangoda ne işim var! Neyse başka mağazaları dolaştım gittim üstüne bide ikeayı dolaştım arabaya binicekken bi şansımı deneyim dedim ve saat 13:00 sularında H&M ye alıcakları ilk grupta kendimi buluverdim bian :) İçeriye girmek kolay oldu benim için ama sadece bayanların katında bulunan 16 tane deneme kabinine girmek yarım saatimi kasadaki sırayı beklemekte tam 1.5 saatimi aldı hemde ne için 2 parça şey için.Kalabalıktan değil alışveriş yapmak nefes almak bile benim için zorken bari girmişken boş çıkmayim mantığıyla aldım o iki parçayıda.Gitmeyenler için şunu söyleyebilirim hafta içi sakin bi zamanda kesinlikle gidin hatta bende öyle yapıcam.Bisürü çeşit var,girenin boş çıkıcağını hiç zannetmiyorum :) Özellikle aksesuarları çook güzeldi fiyatlarıda zaten malum H&M ucuzluğundaydı.Mağazanın kalabalıklığının fotoğrafını çekmedim tabiki sadece bugünkü ben varım fotoğraflarda , aldıklarımıda daha sonra fotoğraflıycam..
Herkese iyi pazarlar :)

Siyah Tunik:H&M-Hırka:Batik-Çorap:Penti-Çanta:Mango-Çizme:Bambi

8 değerli yorum:

cecilia dedi ki...

ah ah o kalabalıkta öldüm bittim, iki parça alacağım vardı o kasalarda ömrümü heba etmeden onuda bıraktım çıktım :)

Tuğba dedi ki...

oooo beayaaaann ne kadar da şıksınızz :)) h&m zade oldun bugün ama kısa günün karı olmuş aldıklarında ;) Güle güle giyiinn

Roxana dedi ki...

Biz saat 15:00 sularında H&M'deydik tam bir kabustu! :D Güzel şeyler olduğunu biliyorum ama bulamıyorum çok kalabalıktı çünkü daraldım, bunaldım. Kesinlikle dediğin gibi hafta içi gidip bakmalı. Ama en az 15 gün sonra. :) Malum önümüz bayram, oranın kalabalığı bitmeeezz.. :D

Makyaj Arşivim dedi ki...

maşşallah, çok hoş..manken gibi fizik zaten,çok güzel taşımışsın ..

Zeynep dedi ki...

cecilia biara bende senin gibi düşündüm ama o kadar hengameyi atlattıktan sonra bırakıp çıkmak istemedim :)

ablacım teşekkür ederim :) beraber gidelim bi günde ;)

roxanacım aynen o saatlerde feci kalabalıklaşmıştı :/ dediğin gibi aslında bayramdan sonra gidilmesi en mantıklısı :)

makyaj arşivim çok teşekkür ederim :)

simon dedi ki...

çantaya bayıldımm

pembe fiyonk dedi ki...

maşallah çok güzelsin:) leopar çantana ayrı bittim:)

Zeynep dedi ki...

simon teşekkür ederim :)

pembe fiyonk çok teşekkür ederim :) çanta mango yeni sezondan istersen bulabilirsin canım hatta ben internet sitesinden almıştım :)