29 Kasım 2010 Pazartesi

Eyelinersız Olmaz :)

Aylar önce Chunlimin http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ sayesinde varlığından haberdar olduğum mac fluidline jel eyelinerım 6 ayda dibini görünce hemen yerine yenisi alındı.Eyeliner sürmeden dışarıya adım atmıyorum resmen,hemen her makyajımda sürüyorum ama en çok far kullanmadan sadece göz kapağını aydınlatıp eyeliner sürmeyi seviyorum.Eğer sizde benim gibi eyelinersız yapamıyosanız ve hala fluidline denemediyseniz hemen deneyin ;)







8 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

çok düzgün sürmüşsün canım valla bravo , sanırım kesik uçlu fırça yardımıyla sürdün değil mi

Adsız dedi ki...

zeynep jel eyeliner sürdükten sonra fırçayı nasıl temizliyorsun?

ChunLi Beauty dedi ki...

vallahi benimde sık bitirdiğim ürünler arasında yerini aldı kendileri :) Gerçi İnglotun gel eyelinerida çok övülüyordu bende dün kahverengi aldım oradan bakalım o nasıl :D

Zeynep dedi ki...

baharcım teşekkür ederim :) everydays mineralin kesik uçlu fırçası ile sürdüm ;)

adsız :) fırçayı her seferinde göz makyaj temizleyicimle temizliyorum ya da sadece peçeteyle temizliyorum :)

busecim sayende öğrendim vallahi bu ürünü çok teşekkür ederim sana :) inglotunkini bende duydum ama ben bişeyden çok memnunum ya sabit fikirliyimdir o yüzden denemeyi hiç düşünmedim :D ama yorumlarını bekliyorum:)

Roxana dedi ki...

Ben ki eyeliner sürmekten 1 gıdım anlamayan insan olarak, senin düzgün sürüşüne bakar, iç çeker, maşallah der ve giderim! :D

Zeynep dedi ki...

canım benim teşekkür ederim ama bende hiç iyi değildim bu konuda ama devamlı sürmekten artık elim alıştı =))

1984civciv dedi ki...

merhaba tatlim, benim de olmazsa olmazimdir gel eyeliner..
sen de süper durmus..
sevgiler *_*

nymph dedi ki...

çok güzel olmuşsun. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler.. :)

nymphatthelake.blogspot.com