24 Kasım 2010 Çarşamba

Ev Dekorasyonu-m..

Kendi evimden salon dekorasyonu ile ilgili paylaşımda bulunmak istedim.Yeni evlenicek olanlara ya da eşyalarını yeniliycek olanlara belki fikir olur.Önce bi tavsiyede bulunmak istiyorum kesinlikle benim gibi sabit fikirli olup ben bunu beğendim alıyorum demeden önce iyice düşünün :) Ben şimdi diyorumki keşke bunun yerine daha farklı bi tarz tercih etseydim insanoğlunun hergeçengün fikri değişiyo ve istekler hiç bitmiyo tabi. Şuanki oturduğum evde kiracıyız bi kaç aya kadar kendi evimizi teslim edicekler içini tamamen kendimiz yaptırıcağımız için o zaman dekorasyonumda mobilyalar hariç baya değişiklik yapıcam.Şuan ki evide,içi aldığımız evin projesine benzediği için tercih etmiştik nasıl olsa 2 yıl oturcaz diyede rengini değiştirme gereği falanda duymamıştık zaten taşındığımızda sıfır daireydi o yüzden içim rahattı yani.Salonum bej ve kahverengi ağırlıklı zaman zaman fotoğraflardaki aksesuarları değiştirip farklı renklerle renklendiriyorum ama ben en çok bu sade halini seviyorum.Çok fazla eşyaya ıvır zıvır aksesuarlara pek tahammül edemiyorum sevmiyorum çok kalabalığı o yüzden bana göre gayet sade.O pencerenin önündeki pufda sürekli yer değiştiriyo ya koltukların önüne koyuyorum ya da şuanki durduğu yere.



Mobilyalara gelicek olursak,koltuk takımını modokodan http://www.eminkayakoltuk.com/ dan almıştık.Ürünlerini şuan zannediyorum YKMlerde de bulmak mümkün.Koltuklar aşırı rahat,kumaşları leke tutmuyor ancak benim için tek dezavantajı açık renk olduğu için devamlı ya siliyorum ya yıkıyorum,birde sırt minderleri yumuşak olduğundan oturup kalkınca şekilleri bozuluyo devamlı olarak düzeltiyorum,tavsiyem siz siz olun sırt minderi sert olan modelleri tercih edin devamlı düzeltmek zorunda kalmayın ;)

Yemek odası takımınıda bej parlak lake tercih ettim şimdilerde pişman olmakla meşgulüm :) Yatak odam mat lake memnunum bakımı kolay hafif çizilmelerde cifle temizlediğimde iz kalmıyo ancak parlak lakede çizildimi malesef geri dönüşü yok ancak geri göndericem tekrar zımparalanıcak sonra lake cila atılıcak falan uzun iş anlıycağınız.Ama görüntüsünü çok beğeniyorum.Bugün olsa yine aynısını tercih ederdim ;) Birde açık rengin avantajı çok fazla tozu belli etmiyo yani 2-3 günde bir toz alabiliyorum ama koyu renkte hergün almak gerekiyor zannediyorum.Salonda vitrin en nefret ettiğim şeydi fakat alırken onu bırakmak istediğimizde satıcılar aynı üründen birdaha üretmiycekleri için ellerinde kalmalarını istemediklerinden almak zorunda kaldık.Şimdi iyiki almışız diyorum çünkü içi epey tabak,çanak alıyor.Küçük olmasından dolayı çokda rahatsız etmiyo artık beni vitrine daha bi sıcak bakmaya başladım.Ama camlı olan kısmına ıvır zıvır doldurmak hala bana göre değil o yüzden içinde ingiliz tarzı çay,kahve takımlarından var.Onuda modokodan yanlış hatırlamıyosam çimen mobilyadan almıştık.




Yemek masanın üzerindeki aksesuarlar çiçeklerden daha önce bahsetmiştim,diğer iki mumluk migros,3 tane mumda ikea.Üzerindeki örtü ise Karadeniz Ereğli'nin meşhur ELPEK bezi.Elde dokuma keten örtüler çok güzeller.Eğer yolunuz düşerse mutlaka almadan dönmeyin.Bende 3 takım var.

Konsolun üzerindeki mumluk ikea,mor simli mumlar migros,çerçeveler koçtaş.


Tv ünitesinide koltukları aldığımız yere yaptırdık.Yemek takımı ile aynı malzeme çizimi eşime ait.


Aksesuarlarda tv ünitesindeki üst raftaki filler ablamdan ilk ev hediyesi,şeffaf oldukları için seviyorum göz yormuyorlar.Alt kattaki mumlukta arkadaşımın ev hediyesi Biev.Aynısından almak için çok aradım ancak hiç bi biev satan yerde bulamadım :( Ünitenin üzerindeki kahverengi tabaklarda annemden ablama ablamdan da bana hediye :D Örtü yine Ereğli'nin elpek dokuması.
Duvardaki renkli çerçeveler ikea.



Zigonlarda yemek odası ile uyumlu venge renginde.Üzerindeki çerçeveyi hatırlamıyorum.Küçük vazolarda paşabahçe.


Koltuklara hareket katması açısından çiçekli kumaş alıp anneme kılıf diktirmiştim,sonra bu yastık kılıflarını üsküdar cuma pazarında görünce vurulup almıştım.



Leoparlı kılıflarda bauhaus'tan.
Avizeler şişhaneden

Halılar saray halı,perdeleride geçici olarak bauhaus'da yaptırmıştık.




Evet işte benim salonum da böyle.Seneye Allaah kısmet ederde kendi evime geçersem yapıcağım değişikliklerle beraber bu yazımı karşılaştırırız :)

24 değerli yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

uzaktan kumandalı değilmi avize bizim kine benziyor:)

ChunLi Beauty dedi ki...

çok rahatlatıcı dinlendirici güzel bir evin var tatlım :) Allah yeni evinizde de saglıkla mutlulukla oturmanızı nasip etsin mcx mcx!!

BAHAR dedi ki...

yeni evin hayırlı olsun canım
bende bloğuma beklerim

Makyaj Arşivim dedi ki...

bakarken huzur buldum ben ,içim yumuşadı daha bir :) güle güle sağlıkla oturun dilerim ..

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm aynen canım uzaktan kumandalı avizeler ;)

busecim çok teşekkür ederim sarı şekerim amin inşallah :)muckksss :)

bahar çok teşekkür ederim bloğunada hemen yol alıyorum :)

makyaj arşivim çok çok teşekkür ederim :)

hayat güzel dedi ki...

göz yormayan, sade ve şık bi evin var canım... senin gibi:) huzurla oturmanı dilerim:)

capriceline dedi ki...

inşallah yeni evinde de hayırlı günlerde oturursun. evlenmek üzere olan biri olarak benim için çok faydalı oldu, çok teşekkür ederim...

cecilia dedi ki...

çok şık huzurlu ve göz yormuyor gerçekten şimdilerde herkes beyaz mı tercih ediyor ne, arkadaşımın evine misafirdik geçen gün, yatak odasından mutfağa, salondan çocuk odasına bembeyaz yapmış, çok fazla ayrıntıya yer yok zaten, ama terimleri bu kadar bilmiyordum, venge rengi, elpek dokuma :)ev sahibi olunca öğrenilcek çok şey var :); güle güle ağız tadıyla oturun..

gülçin dedi ki...

çerçeveler ve de yastıklar çok sevdim evini sana çay içmeye gelebilirmiyim ?

DideM dedi ki...

zeynepcimm cok hos mobılya secımın.bende bu renklerde dusunuyorum esyalarımı.sadelıgı sevıyorum.gule gule otur canım benım

Zeynep dedi ki...

hayat güzel çok teşekkür ederim ;)

capriceline amin inşallah canım :) işine yarar bişeyler paylaşabildiysem ne mutlu bana :)

cecilia teşekkür ederim canım arkadaşının evide kesin güzeldir bembeyaz.benim yatak odamda beyaz çocuğum olursa onunda odasını beyaz yapıcam :) bu arada benmde ev eşyaları ile ilgili hiç bilgim ve ilgim yoktu ama evlenirken herşeyi öğreniyosun bide artık elim kıyafetten çok ev eşyasına gidiyo :)

gülçincim çok teşekkür ederim :) tabiki herzaman beklerim ;)

didemcim çok teşekkür ederim,tedbili mekanda ferahlık vardır ;) açık renklerde hem ferahlık sağlıyosun hemde hertürlü aksesuarı kaldırıyo renk olarakda ;)

M¥PriNcessS dedi ki...

evini yemekteyız programında görmüştüm cnm ozamanda çok begenmiştim şimdide çok begendım çok güzel çıkmış resımlerde...Aşk ve sevgi dolu sıcacık bir yuva herşeyiyle belli...Allah ağzının tadını hiç bozmasın...Hep böyle birbirinize sımsıcak gözlerle bakın bitanem... ;)

ela dedi ki...

sevgili zeynep öncelikle evinde güle güle otur çok zevkli döşenmiş.ben senin yarışıtığın yemekteyiz programını izlememk istiyorum fakat bulamadım linki varmı acaba bildiğin.şimdiden teşekkür ederim

Zeynep dedi ki...

prensesim çok teşekkür ederim canım benim iyi niyetli arkadaşım :) amin hiç birimizin ağız tadı bozulmasın inşallah ;)

ela çok teşekkür ederim :) yemekteyizin tekrar bölümlerini hala bulabilmiş değilim sadece final bölümünü showtvnin sitesinde arşiv bölümünden izleyebilirsin :(

Adsız dedi ki...

eviniz gayet ferah gözüküyor.. ayrıca fazla aksesuar kullanmamak gerçekten mantıklı ;) benimde 6 ay sonra düğünüm olacak bu yüzden 5 ay sonrada evimizi düzmeye başlayacağız :)yalnız aylardır sizin gibi köşe takımı arıyordum bulamıyordum modokoya bakmak lazım demekki:)salonum küçük olacağı için köşe takımı daha geniş bir alan bırakmama imkan sağlar diye düşündüm :)ev dekorasyonuyla ilgili fikirlere hep açığım her ev dekorasyonuda dikkatimi çekiyor :) sizin evinizde benim istediğim gibi ferah ve huzurlu gözüküyor güle güle oturun :)) birde fikir almak istiyorum sizden duvar kağıdı için ne düşünüyorsunuz?? sizce hoş bir görüntü sağlarmı??

Zeynep dedi ki...

öncelikle çok teşekkür ederim beğenmene sevindim;) allah tamamına erdirsin az kalmış düğüne :) küçük alanlarda L koltuk çok mantıklı yerden tasarruf sağlıyor benim salonum müsait olduğu halde ben l tercih ettim çünkü tarzıma daha yakındı,modokoya bakabilirsin ama bi çok mağaza dolaş çünkü bazı yerlerin fiyatları uçuk oluyo bazı yerlerin gayet makul ;) duvar kağıdını ben çok seviyorum ama kirada olduğum için çıkıcağım tarihde belli olduğu için yaptırmak istemedim ama kendi evimde kesin yaptırıcaklarım arasında ;) bence boya ve obilyalarla ile hoş kontrast sağlıycak desen bulursan kesin yaptır ;)

yesilerik dedi ki...

zeynepcım salonlarımız cok benzıyor bır benzerı sayılır benımde zevklerımız uyusuyor demekkı ama ben daha 1 sene olmasına ragmen sıkıldım ve kendı evıme cıktıgımda farklı bır tarz dusunuyorum bılmem sende benımle aynı fıkırdemısın

Adsız dedi ki...

Aaa bende kirada oturucam :( olmaz o zaman duvar kağıdı :( bu hiç aklıma gelmemişti doğrusu :/ ama ilginiz fikirleriniz için çok teşekkür ederim mutlu oldum :)bu arada eviniz hayırlı ve uğurlu olur inşallah :)) birşeyi söylemeden geçemeyeceğim bilmem hoşnut olurmusunuz ama Bergüzar Korel'e müthiş benziyorsunuz :))

Sinem...

Zeynep dedi ki...

yeşilerikcim banada geliyolar bazen açıkcası sıkılmıyo değilim ama taşıncağımız evin zemininden tutta banyolarına,mutfağına varana kadar herşeyini biz yaptırıcaz bide işin içine eşyaların değiştirilmesini sokarsam kocam göçer herhalde :D

sinemcim rica ederim :) eğer evden ne zaman çıkıcağınız belli değilse ve çok büyük bi alan yaptırmıycaksan bence yaptırabilirsin hem maliyet olarakda fazla tutmaz ;) bu arada bergüzar korele çok fazla benzeten var artık alıştım :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

perdelerımız aynı desen olarak sadece reng farklı.
cok zevklısiniz esin ve sen
mmutluluklar dilerimn

cingifilli dedi ki...

ne hoş ve sade.çok zzevkle döşenmiş evin.dilerim kendi evinde çook güzel günler senin olur canım.

Zeynep dedi ki...

kovakadını çok teşekkür ederim :) aynı perdenin mor desenli olanı da var bende ;)

cingifillicim çok teşekkür ederim canım amin inşallah :)

merve dedi ki...

Herkes gibi ben de beğendim evini. hele şu ikeanın renkli çerçevelerine bayılmama rağmen almayı hep unutuyorum. Çok güzel durmuşlar :)

Zeynep dedi ki...

merve çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) renkli çerçeveleri bende çok seviyorum ;)