26 Kasım 2010 Cuma

Dr Murad Acne Spot Treatment

Bikaç sene önce yine kullandığım ama tam olarak faydası olmadığını düşündüğüm bi üründü, tabi bu sırada o zamanlar çalıştığım estetik merkezinde bu ürünü övüp satmışlığımda vardı yani :)geçenlerde strawberry alışverişi sırasında tekrar denemek istedim ve aldım. Ve sonuç süper.Gece baya aktif olan kendini baya baya gösteren iki sivilcemin üzerine sürdüm sabah kalktığımda sivilcelerin aktifliğinde eser kalmamıştı.Umarım sivilce çıkmadan önce oluşan kızarıklıklarada iyi gelir :) Ürünün adıda zaten Akne Leke Tedavisi,akneleri tedavi ediyo bakalım lekeler üzerinde etkili olucak mı?
Bu arada Dr Muradın Akne Bakım serisinden epey ürün kullandım ve hala kullanmaktayım genel olarak çok memnun olduğumu söyleyebilirim.





Ürünün özellikleri:

Akne lekesi tedavi edici güzellik bakımı.
Akne döküntülerini yok etmek için sülfür içerir.
İçerdiği salisilik asit ile iyileşme sağlar.
C ve E vitaminleri ile cildi korumaya yardımcı olur.
Pürüzsüz ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
Tüm cilt tipleri için mükemmeldir.

7 değerli yorum:

ayşegül dedi ki...

nerden sipariş verilebilir adresi yada linki verebilirmisin

Zeynep dedi ki...

ayşegül eczanelerden ya da http://tr.strawberrynet.com/skincare/murad/acne-spot-treatment/33726/#DETAIL bu linkten sipariş verebilirsin ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sen kullandın mı.

AYŞEGÜL dedi ki...

TEŞEKKUR EDERİM .. ECZANELERE Bİ BAKIYIM BULAMASSAM LİNKTEN SİPARİŞ VERİRİMM İYİ GELİR UMARIM :)

Zeynep dedi ki...

kovakadınıyımben evet kullandım ve çok memnun kaldım..
ayşegül rica ederim :)

Tarık AKCAn dedi ki...

Bu Ürünün erkeklerede faidesi olmaktamıdır? Olmamaktadımıdır?

Zeynep dedi ki...

tarık çalıştığım klinikteki dermotolog erkek hastalarınada bu ürünü veriyordu.