14 Kasım 2010 Pazar

Bir Düğün ve Ne Giydim?

Dün yakın arkadaşlarımdan hatta çocukluk diyebiliriz birinin düğünü vardı.Düğünde hep gençliğimiz, yaptığımız saçmalıklar,hatalarımız ve daha bisürü şey gözümün önünden geçti gitti,yaşlanıyomuyum ne :) Kendi adıma duygulandım mutlu olmayı çok hakediyo..Canım arkadaşım inşallah hep mutlu olursun!!
Not:Sevgili Mine'nin isteği üzerine postlara fotoğrafları daha çok koymaya çalışıyorum,hatta beğenmediklerimi bile koyuyorum bknz; eşimin konuşurken çekmiş olduğu foto ;)

Herkese iyi pazarlar!!





Düğünde ne giydiğime gelicek olursak:
Siyah Elbise:Mango-Ayakkabılar:Urbanog-Kolye:H&M-Saat:Guess-Diğer yüzükler ve kolye tabiki Turgut Duman Kuyumculuk :)

14 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

yavrum sen zayıfladın mı bakim:))) maşallah blog aleminin en manken bloggerına:)

mine dedi ki...

zeynep hanım diyorum aslında ablada diyebilirim ama bence fotoğraflarınız çok güzel ben çok beğendim yorumumu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim :):):)

mine dedi ki...

msn adrsiniz varmı isterseniz ekleyebilirim alkusu@hotmail.com çekinmiyorum isterseniz ekleyebilirsiniz

hayat güzel dedi ki...

seni her gördüğümde "manken gibi kız" diye geçiriyorum içimden:) evet bunda boyunun posunun da etkisi var ama tek etken o değil... yüzünün güzelliği, gülüşün, giyim tarzın herşeyinle manken gibisin:) yine çok güzel olmuşsun canım:)

büşra dedi ki...

zeynepp bayıldım o ayakkabılaraa, siyah gayet şık bir elbiseyi ne kadarda canlandırmış, ne de güzel yakışmışşş=)

Hande dedi ki...

cnmm cok guzel olmussun fızıgın cok guzel zaten:)

Zeynep dedi ki...

sochiccim teşekkür ederim canımmm,kilom aynı :)

minecim çok teşekkür ederim :) herkesin yorumu benim için çok önemli tabiki dikkate alırım ;) ve bana istediğin şekilde hitap edebilirsin canım msne tabiki eklerim ;)

hayat güzel çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) sen güzel bakıyosun ondan :)

büşra çok teşekkür ederim :) ayakkabıları bende severek giyiyorum :)

handecim çok teşekkür ederim :)

sparkle-icious dedi ki...

Zeynepcim, dört dörtlük olmuşsun, harika görünüyorsun. :)

Noni dedi ki...

Ay çırpı gibi bacaklar ne güzel maşallah ;)
Ayakkabıları beğendim ben ;)
İyi bayramlar!!!

Zeynep dedi ki...

pınarcımmm çok teşekkür ederim canım benim :)

nonicimm teşekkür ederim canımmm çırpı gibi bacaklar demek çok hoşsun canım ya =)) =)) sanada iyi bayramlar

cingifilli dedi ki...

tatlım nazar boncuğu takmakla iyi yapmışsın:)çook beğendim.yine maşallah diyorum.kolyen extra gözalıcı bayıldımmm:)

çokoprenses dedi ki...

olağanüstü!!

Zeynep dedi ki...

cingifillicim çok teşekkür ederim canım güzel sözlerine :) nazar boncuklu kolyemi senelerdir hiç çıkarmadan takarım ;)

çokoprensesim çok teşekkür ederim :)

melisa melis dedi ki...

resimler minnacık olmazki ama laptupo benim gibi küçük olanlar zaten bişe göremezler kocaman olsu resimler tıklandığında açılıyorya başka sayfada bide büyütec oluyor kocaman oluyor öyle olsun lütfen