23 Kasım 2010 Salı

Bayram Gezmesi-Safranbolu

Bayram tatilinde bikaç günlüğüne şehir dışına çıktık ve ne zamandır gitmek istediğim Safranbolu'yada uğrama fırsatı bulduk.Akşamına Amasra'ya güneşin batışını izlemeye gitmek için biraz acele acele dolaştık o yüzden aklım kaldı orda ve yine gitmeye karar verdik.Gidenler bilir seyirtepesinden Safranbolu'nun harika manzarasını izlemek mümkün,çarşısı epey büyük yöreye ait hediyelik eşyalar satan bisürü dükkan var ve neredeyse hepsinden eli dolu çıkar insan.Birde harika bakırcılar çarşısı var ki gidince kesinlikle görülmesi gereken bir yer.Ben bakırdan falan hiç hoşlanmam ama benim bile aklımı çeldi :) Gidince mutlaka oraya özgü küçük maket gece lambası evlerden,harika rengarenk masa örtülerinden alın,safranlı lokumlarından tadın ben yemedim ama güzel olduğu söyleniyor :) Birde safran çayından kesinlikle içmeyin görüntüsü güzel ama tadı hiç güzel değil.Buyrun fotoğraflar :)






12 değerli yorum:

gülçin dedi ki...

safranboluyaa bende hayran kalmıştım hiç gelesim gelmemişti ama amasra daha bi güzel aşık ediyor kendini resmen..manzarası insanları bi harikaa..ben hiç balık yemezdim orda yedim mesela ilk defaa..ayrıca fotoların süperr tekrar gittim sanki oralara

Lucy dedi ki...

Resimler de sen de çok hoşsun Zeynepçim. Ben Safranbolu'da çok sıkılmıştım ama Amasra'ya bayılmıştım. Bir daha gidersen balık restoranlarındaki meşhur salatasını yemeni öneririm. Bu arada Pentinin bu çoraplarına çok soğuk bakıyordum senden sonra ben de aldım, herkes soruyor:)

Zeynep dedi ki...

gülçincim aynen canım bende safranboluya hayran kaldım ;) amasraya gittiğimizde malesef yoğun sis vardı o yüzden pek keyfini çıkaramadık ve tabiki bi balık sever olarak balık yiyip öyle döndük :D

lucycimm çok teşekkür ederim :)
safranboluda sıkıldın demek bende aksine çok sevdim ama tabi 2 günden fazla kalınmaz ;) amasrada balık de yedik salatada ama oranın meşhur salatasımıydı onu bilmiyorum işte bide bizim şansızlığımıza amasra yoluda amasrada komple sis altındaydı :(
Pentinin bu çorabını bende görürgörmez bayılmıştım ama ilk başta tereddüt ettim giydikten sonra hoşuma gitti,sende güle güle giy tatlım :)

cicibebe dedi ki...

safranbolu benim için her yerden ayrıdır nedense :) dinlenmek için harika bir yer oldugunu düşünüyorum.. bi aile gelenegi oldu nerdeyse her sonbahar başlangıcında gideriz ve huzur dolar geliriz.. sevindim sizin adınıza da canım :) ama bi dahakine arasna bar'da umut'u dinlemeden gelmeyin :))

BAHAR dedi ki...

çok güzel resimler bende bayramda gitmeyi çok istedim fakat eşim istemedi çok sıkılırız dedi :(

cansudere dedi ki...

bende gitmeyi çok istiyorum bi gezmediğim yer orası kaldı allah nasıp ederde giderim inşallah.

hayat güzel dedi ki...

safranbolu ve amasra... ben de gitmek istiyorum ama artık "evlenince gidilecek yerler" listemizde kendileri:))

sen yine çok şekersin canım:)

Zeynep dedi ki...

cicibebecim ne güzel ne kadar şanslısın bende hersene gitsem sıkılmam ruhum arınır orda ;) arasna bar umutuda not aldım aklıma ;)

baharcım bidahakine eşini ikna et ve gidin kesinlikle bence hiç sıkılmazsınız ;)

cansudere inşallah canım en kısa zamanda gidersin :)

hayatgüzel çok teşekkür ederim :) evlenince öutlaka gidin ama ;)

Adsız dedi ki...

kıyafetine bayıldım tabi fizik de güzel olunca böyle güzel görünüyor.çorabın çok güzel markasını öğrenebilirmiyim

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim :) çorap penti ;)

ChunLi Beauty dedi ki...

aa resimler harika yahu gitmiş kadar oldum sayende!! sende çokgüzel görünüyorsun selvi boylu arkadasım :D

Zeynep dedi ki...

busecim teşekkür ederim canım benim :) eğer gitmediysen mutlaka gitmelisin ;)