12 Kasım 2010 Cuma

Bana Sürprizzz!!

Sustilo.com'un 3 elbise 50 tl kampanyasından elbise aldığımı daha önce paylaşmıştım sizlerle.Benim için riskliydi çünkü elbiselerden sadece 1 tanesini görebiliyoduk diğer ikisi sürpriz olucaktı ki öylede oldu hatta gördüğüm elbise bile sürpriz oldu :/ Öncelikle kargoyu görünce küçük çaplı bi çok yaşadım 3 elbiseyi buna nasıl sığdırdılar diye fakat paketi açınca nasıl sığdırmışlar görmüş oldum,önce gönderdikleri şeyleri bir tanesi hariç elbisemi değilmi anlamakta epey zorlandım,bakınız görsellerde olan bej rengindeki tunik-kazağı H&M ziyaretimde almıştım tek başına çorapla giyilebiliyo.Bu kazak, tunik niyetine satılırken sustilo yanında görmüş olduğunuz siyah el kadar penye parçasını elbise adı altında satıyo.Allahtan kumaşı likralı penye tarzında giyince uzuyo biraz ama o elbiseyi giyip istanbulun hangi semtlerinde dolaşılır o tartışılır işte :) Diğer rengarenk olan da direk bluz olarak giyilebilecek bişey.Bu alışverişte beni sevindiren sadece kahverengi olan elbise ki kahverengiyi hiç sevmem ama bu elbisenin tonu tam olarak kahve değil o yüzden kurtarıyo,bide elbiseler tamda arkadaşımın kınasının olduğu gün kara kara ne giycem diye düşünürken geldi o yüzden tüm bu olumsuzlukları göz ardı ettim.Amacım sustilo.comu suçlamak falan değil yanlış anlaşılmasın zannediyorum hitap ettiği kesim maksimum 1.70 boyuna kadar uzun olan insanlar zira benim gibi 1.80 olanlar elbise adı altında satılan mini şeyleri elbise niyetine almasın benden tavsiye ;)

Elbisenin üzerimde duruşunu bi sonraki postta yayınlıycam..





11 değerli yorum:

NiLaY dedi ki...

iyi bayramlar dilerim :)

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim sizede iyi bayramlar :)

cingifilli dedi ki...

bende kararsız kalmıştım.
güle güle kullan canım.en beğendiğim uzun olan.sanırım elbise niyetine bi tek o kullanılır:)

Zeynep dedi ki...

cingifillicim teşekkür ederim :) aynen canım sadece elbise olarak kahverengi olan kullanılır ;) ve dün giyindimde sonraki postta yayınladım onuda :)

Damla dedi ki...

Hala devam ediyormu kampanya ben siteyi inceledim ama göremedim :(

Damla dedi ki...

Bu kampanya hala devam ediyormu bayıldım elbisene.Siteyi inceledim ama kampanyayla ilgili birşey bulamadım.

Zeynep dedi ki...

damlacım kampanyanın süresi 1 haftaydı şimdi baktım siteye sanırım halen devam ediyo konuyla ilgili şu linke bakabilirsin: http://www.sustilo.com.tr/fashion_product-2432/info.html

Leah dedi ki...

Ben zaten bu siteye girdiğimde nasıl yani ya diye bi kalakaldım önce. Ürünleri uzaktan güzel duruyor olabilir ama ne ayrıntılı fotograf çekimi var ne bir şey. Bu 3 elbise 50 lira da sürpriz üstüne sürpriz yaratmış herhalde.

Zeynep dedi ki...

leah sitesi çok başarısız gerçekten bende elbiselerin uzaktan güzel durmasına kandım zaten =)

Adsız dedi ki...

Herkese selamlar,
Sustilo'dan aldığın elbiselere bayıldım, neden beğenmedin anlayamadım.Bu markayı Amsterdam'dan çok iyi tanıyorum ve çok beğenerek günlük ve parti elbiselerimi ordan alıyorum bence bu fiyata satılabilecek en güzel kumaşları ve modelleri satıyorlar.Ayrıca Türkiye'de de geceleri kızlar bu elbiselerin çok daha kısasını giyiyorlar. Yargılamanı çok yersiz ve yıpratıcı buldum,sonuçta modayı ucuca alabilmek bir lükstür. Ben sadık bir müşterileri olarak bunu sana iletmek isterim.Sevgiler...

Zeynep dedi ki...

adsız görüşlerini paylaştığın için teşekkürler..sustilodaki bazı elbiselerin modelleri gerçekten güzel ve seninde dediğin gibi bu kalitede fiyatları bencede uygun zaten.Benim sorunum boyum 1.80 ve elbise diye satılan modeller BANA çok kısa oluyo 'elbise' kelimesinin anlamını taşımıyo yani bende ;) ve evet istanbulda geceleri bende dışarı çıkıyorum ancak ben bu boyda elbiselerle rahat edemem,e buda benim düşüncem ayrıca yazımda kimseyi yargılamadım yargılama gibi bi lüksümde yok ;)