29 Kasım 2010 Pazartesi

ArtDeco Far

Artdeconun farlarını daha önce denememe ve çok beğenmeme rağmen almamıştım.Dün bisürü harika rengin içinden bunu çok beğendim ve bu sefer aldım.Simli,ışıltılı bi yapıda koyu gri, siyaha yakın bi renk 602 numara.Farlar refil şeklinde satılıyor ve 1.1 gram.Fiyatı 16 tl renklerin güzelliğine göre bence uygun ama çok küçükler.İsterseniz palet oluşturuyosunuz ya da benim gibi tek tek alıyosunuz.Farlar çok küçük bakalım bana ne kadar süre gidicek.Kolumdaki swatchda üstteki bazsız,alttaki bazlı sürülmüş hali ve sanki bazsız hali rengin parıltılarını daha bi belli etti.Artdeconun ürünlerine Boynerlerden ulaşabilirsiniz.

6 değerli yorum:

Benli Begonya dedi ki...

Sizde gördüğüm far bazını almaya gittiğimde görmüşdüm bu farları.Farların yapısı ve renkleri gerçekden cok güzel.Güzel günlerde kullanın.

Zeynep dedi ki...

benlibegonya teşekkür ederim :) söylediğin gibi canım farların yapısı ve renkleri süper :)

Makyaj Arşivim dedi ki...

çok beğendim ,harika görünüyor..
güle güle kullan :)

Zeynep dedi ki...

makyaj arşivim beğenmene sevindim bu güzel renkle keşke senin gibi şaheserler yaratabilsem ;)

Sochic dedi ki...

aa çok beğendimmm ben de bugün far bazını aldım art deco'nun.güle güle kullanalım:)

Zeynep dedi ki...

heheh güle güle kullanalım şeker :)