16 Kasım 2010 Salı

Adsız Yorumcuma...

Adsız yorum bırakan kişi bu postu sana ayırdım diye sakın kendini önemseme.Bak güzelim yorumunda bahsettiğin şeylerin hiç birini ben bu blogda daha önce paylaşmadım.Belli ki sen beni itsbeauty'nin forumundan ya da bizbizegüzellik'in forumundan da tanıyosun ama çok yanlış tanımışsın.Forumda paylaşım köşelerinde iyi niyetli paylaştığım şeyleri içinde ne kadarda art niyetli bişekilde biriktirmişsin yazık sana içindekileri epey kusmuşsun.Dediğin gibi bi insan olsaydım eğer bahsettiğin şeylerle bu blogda da pek ala övünebilirdim. Sana burda kendimi anlatmıycam sadece beni itham ettiğin şeylere nazaran söylüyorum benim öncemi nerden biliyosun ki sonram hakkında yorum yapabiliyosun.Madem benden,paylaşımlarımdan ve bu blogdan haz almıyosun öyleyse ne işin var benim bloğumda.Ben sevmediğim bloglara senin gibi aşağılayıcı yorumlar yazmak yerine,girmeyi bile tercih etmiyorum.Boş yere insanlara hakaret etmek,aşağılamak ve kalp kırmak İNSANLIĞIMA yakışmıyor çünkü.İstesem sana burdan hakaretlerin en büyüğünü ederim,sana senin gibi çirkinleşerek cevap veririm ama üzgünüm senin kadar alçalamıycam.Ben kendimi biliyorum ve beni tanıyan insanlarda gayet iyi tanıyolar beni senin gibi hastalıklı düşüncelere sahip insanların da beni tanımasına hiç ihtiyacım yok.Ne yazarsan yaz yayınlamıycam sen kendi hastalıklı düşüncelerinle debelen dur ve bu blogdan uzak dur, bu yazıyıda kendine cevap olarak ister algıla ister algılama ama sakın kendini önemseme ;)

15 değerli yorum:

alliyah dedi ki...

zeynep,bence sen çok güzel,çok hoş ve zarifsin üstelik kıyafet,takı ve makyaj tarzın çok özenli kıskançlıklar olucak tabiki,boşver.

Minik Yıldız dedi ki...

Takma kafana diyeceğim, ama zaten takmıyor gibi görünüyorsun :D Kıskanıyorlar seni boşveer :)))

Seda dedi ki...

bence böyle biri icin cevap verme zahmetinde bulunman bile yanlis. birak konussunlar. bazilari kiskancliklarindan catlicak bigün

Hedonist Queen dedi ki...

zeynep insanlar sataşmaya yer arıyorlar yahu bayram günü bile nelerle uğraşıyorlar.. kalp kırmayı marifet sananlar bırak kendi kıskançlıklarında boğulsunlar..

adriana1983 dedi ki...

merhaba canım bloguma one lovely blog ödülü verildi ve 15 kişi ile paylaşıp haber vermem gerekiyordu bunlardan biride sensin:http://kirmizirouge.blogspot.com/2010/11/benimde-artk-bir-odulum-varrrr.html

Tesettür Aşktır dedi ki...

Zeynepcim bloguna ilk ziyaretim ilk yorumumu da yazayım istedim. Yanındayım ve çok hoş paylaşımların var...

Boyleleri maleseff çok fazlaa etrafta... Bunlar mutsuzluğa alışmış insanlar ve kimsenin mutluluğunu çekemiyorlar... Hastalıklıı bunlarr resmen :))
Hem çekemiyor hemde blogtan uzak kalamıyor :)) Garip değil mi :)))

Sevgiler Canım iyi bayramlarrr

Zeynep dedi ki...

alliyahcım çok teşekkür ederim hayatım boyunca kıskançlık gibi bi duygudan bi haber yaşadığım için garipsiyorum :)

minik yıldız teşekkür ederim,evet kafama hiç takmıyorum sadece en büyük derdim yanlış anlaşılmak..

seda aslında çok haklısın ama eğer bu cevabı yazmasaydım içimde kalıcaktı..

hedonist Queen çok haklısın canım..

adriana çok teşekkür ederim :)

tesettür aşktır çok teşekkür ederim yorumun ve desteğin için.Hiç anlamam internet üzerinden bi insanı az çok anlayabilirsin ama onun hakkında nasıl ahkam kesilebilirki sen şöylesin diye nasıl ithaf edelirki :/ sevmediği insanların bloglarına niye girerler onuda anlamam..

ela dedi ki...

kesinlikle önemseme ben sessiz bir izleyicinim ama bunları okuyunca sessiz kalamadım lütfen kafana takma.kıskananlar elbette olacaktır.sadece kıskananlar çatlasın de,geç.seni okumaktan zevk alıyorum ben.

Zeynep dedi ki...

elacım çok teşekkür ederim,okuyucularımdan böyle güzel sözler duymak beni çok mutlu ediyor tabi aynı zamanda eleştiri almakta mutlu ediyor :)

gülçin dedi ki...

boşver tatlım ya sinirlenmeye bile değmez kendini bilmez kıskanç yapılı insanlar her yerde çıkıyor maalesefki..:((

Adsız dedi ki...

Bloğunuza hergün girip, sessizce dolaşıyorum ortalıkta :)) Ve bloğunuzu gayet başarılı buluyorum ;)

Ama ne yaparsınız işte, bazı insanlar canı sıkılınca, yazacak birşey bulamayınca saçmalıyorlar. Belli ki bu kişi ağır laflar etmiş, ama bence hiç aldırış etmeyin. 'Kıskançlık' işte.. Siz de kıskanılacak kadar güzel birisiniz :)

Kafanızı takıp, kendinizi üzmeyin derim ben :))

-Tuğçe

prettyiklim dedi ki...

Merhaba Zeynep,
Toplumumuzda , hayatta başarıya ulaşamamış ve ulaşamadığı gibi ulaşanlardan da rahatsızlık duyan insancıklar var.Bunlara dair fazla konuşup kendilerini önemli hissetmelerine katkıda bulunmamak lazım.
Blogun son derece başarılı, sana dair söylenebilecek sözler sadece olumlu sözler olabilir.Güzel paylaşımlarını bekliyorum.

Zeynep dedi ki...

çok haklısın gülçin...

tuğçecim çok teşekkür ederim :) haklısın bende zaten kafaya takmıyorum ;)

prettyiklim çok teşekkür ederim canım durumu ne güzel özetlemişsin =) en kısa sürede yeni paylaşımlarımla dönücem :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sana tavsiyem blogunu adsız yorumculara kapatman zeynepcim..
blogumda şablon dersleri kısmında bunula ilgili nasıl yapıldığını adım adım anlatıyorum..
sevgiler.

Zeynep dedi ki...

cansucum kapatmayı düşündüm aslında ama her yorum yapan kayıtlı olmayabilir diye vazgeçmiştim :/