1 Ekim 2010 Cuma

Renkli French ve Sevilla Matlaştırıcı

Flormar neon serisinden 009 numaralı mor ojesi ve avon luxe lavender ile yaptığım french.İki rengin uyumunu çok sevdim ama fotoğraflara rengi tam olarak yansıtamadım renkleriyle oynamama rağmen.Tarif edicek olursam fotoğraftakilerden çok daha sıcak tonlu tam bi mor renginde bu oje. Sevilla matlaştırıcıda aylardır tanıtılmayı bekliyo :) Frenchin hem parlak hemde matlaştırıcı ile uyguladığım halini koyuyorum ki matlaştırıcının ne derece etkili olduğu görülsün.Matlaştırıcıyı özellikle böyle canlı renklerde kullanmayı çok sevdim :) Sevilla matlaştırıcıyı tüm sevillerde bulabilirsiniz..





11 değerli yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

Canım renkler harika, ellerine de çok yakışmış :)
Yemekteyizde de senin gününü kaçırınca gece 3.30daki tekrara kadar bekleyip izledim seni :D Harika görünüyordun mimiklerin konuşman çok tatlısın, yemeklerin de çok lezzetliydi izledikçe acıktım.
Daha yeni yazabiliyorum hastalıklardan kafamı bir türlü kaldırıp da bloglara bakamadığım için :(

Zeynep dedi ki...

canımm çok çok teşekkür ederim :) kıyamam ya gecenin o saatine kadar bekledin demek :( buarada çok geçmiş olsun umarım önemli bi rahatsızlık değildir..

Hedonist Queen dedi ki...

Canım daha önce yazmıştım senden kısa bir süre sonra ameliyat oldum ama hala iyileşemedim :( Çok ağrım oluyor, zor bir bölge malesef.
Onun üstüne de grip oldum ateşlendim kafamı kaldıramıyordum birkaç güne kadar :/

Zeynep dedi ki...

canım benim ya :( allah acil şifalar versin bi an önce kurtul ağrılarından,iyileş..

Hedonist Queen dedi ki...

Amin tatlım çok sağol :)

büşra dedi ki...

zeyneppp çok güzel olmuş renkli french ellerine sağlık =) matlaştırıcı gerçekten çok hoş olmuş. Siyaha matlaştırıcı kullanmakta çok güzel oluyor. Ne kadar sevilanın matlaştırıcısı ?

youknow dedi ki...

Rımmelin matlaştırıcısını gördunmu mutlaka denemelisin bundan cok cok iyi

bu arada yemekteyizde izlemiştim aaa benden bi deli daha demiştim demek o senmişsin :D

uğurlu gelecek dedi ki...

tırnakların çok güzel diye yazdım mı acaba daha önce..:)

Zeynep dedi ki...

büşra teşekkür ederim :) evet siyahada çok güzel oluyo ;) sevillanınki 6.50tl :)

youknow hımm rimmelinkinide not ettim ;) evet o deli bendim :D

uğurlugelecek çok teşekkür ederim :)

Siu dedi ki...

Bu aralar bende renkli french ile kafayı bozmuş durumdayım :) doğru tonları arıyorum :))
matlaştırıcı sürünce de ayrı güzel olmuş :)

Zeynep dedi ki...

siucumm beğenmene sevindim :) gerçekten doğru tonlar uygulandığında çok güzel duruyo ;)