7 Ekim 2010 Perşembe

Pastel 61 Numara Oje

Pastelin pembe alttonlu gülkurusu renginde ojesi.Üzerine yine sevilla matlaştırıcı ile uyguladım daha soft bi görünüm oldu.

13 değerli yorum:

deniz dedi ki...

süper görünüyor

M¥PriNcessS dedi ki...

çok hoş bi rengi var cnm ;) öpüldün...

ChunLi Beauty dedi ki...

artık tırnaklarından tanır oldum seni :D tırnak resimlerini görünce bu zeynebin sayfası dedim :D çok güzel olmuş

youknow dedi ki...

mat yakışmış buna :D

Zeynep dedi ki...

deniz,prensesim beğenmenize sevindim :)

busecim artık dışarda falan karşılaşırsak ellerimden tanırsın sen beni ben zaten seni tanırım :)

youknow bende yakıştırdım :)

Sochic dedi ki...

mat ojeleri pek sevmiyorum bu sebeple henüz denemedim ama senin elinde gayet hoş görünüo gözüme tatlım.

ozzeinep dedi ki...

çok şık, ama benim içim gidiyor mat şeyler görünce :S

trendsatlantic dedi ki...

çok şekermiş rengi zeynepcm böyle açık pembelere bayılıyorum ama ben sürdüğümde ölü eli gibi duruyor nedense :( sana çok yakışmış muahh

Zeynep dedi ki...

sochiccim ilk başlarda bende pek sevmiyodum ama şuan çok hoşuma gidiyo bence denemelisin sende belki hoşuna gider :)

ozzeinep :) benimde mat arabalara takıntım var :)

burcumm teşekkür ederim :) ama bence sanada yakışır ;)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Bu matlaştırma modası bana biraz ilginç geliyor... Eskiden kadınlar ojeyi zaten tırnakları parıl parıl parlasın diye sürerdi... :) Şimdi ise matlaştırıp sadece renginden yararlanmak ne bilim biraz eski kafalayım sanırım... :))

Zeynep dedi ki...

estafurullah canım ne eski kafalısı :) haklısın aslında parlaması için bakımlı güzel görünsün diye sürüyoruz ojeyi ama bu matlaştırma olayını ben çok sevdim bazı renklerde çok daha asil durabiliyo :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aldın demek Sevilla'yı sür sil eğlen mucx

Zeynep dedi ki...

aldım aldım çokta sevdim :) mucxxx