19 Ekim 2010 Salı

Mekan Önerisi


Yıllar önce kocama 'beni salaş biyere götür,ekmek arası köfte falan yiyelim' dedim beni aldı fenerbahçede adını hatırlamadığım 5 sene geçmiş üstünden lüks bi restoranta götürdü.Kocacık bak işte ben o zaman böyle bi yerden bahsetmiştim sana.Gelelim mekana :) Zannediyorum bi kokoreççiyi övüp ama kokoreç yemeyen benden başka kimse yoktur :) O kısmı eşime ait kokorecinin çok güzel olduğunu söylüyor.Zaten kendilerininde İstanbulda Kokoreci hakkıyla ve lezzetiyle yapan tek yer ''BOSTANCI KOKO MUSTİ'' diye bi iddiaları var.Ben henüz midye dolmasını ve tavasını yedim ve çok beğendim.Özellikle midye dolmasına bayıldım,baharatı falan süperdi.Eğer midye seviyosanız kesinlikle gidin,görün ve yiyin derim.Güleryüzlü personeli ve çok güzel bir işletmesi var.Aynı zamanda bir çay demliyolar ki onu hiç sormayın çay içmeyen kocam bile kaç bardak çay içti hatırlamıyorum :) Buyrun adresi: Şemsettin Günaltan Cad. 124/1 Bostancı /ist Lunapark Karşısı
Hatta gitmişken bide bostancı lunaparkına uğrayın ;)

0 değerli yorum: