27 Ekim 2010 Çarşamba

Makyaj Malzemelerim

Daha önce benden makyaj malzemelerimle ilgili post hazırlamamı isteyenler olmuştu.Biraz gecikmelide olsa makyaj malzemelerimin tamamının olduğu bol fotoğraflı bi yazıyı hazırlayabildim.Fotoğraftakilerden bir kısmını detaylı olarak swatchlarıyla beraber tanıtmıştım zaten.
Kozmetik alışverişimi ihtiyaçlarım doğrultusunda yaptığım için bana göre çok fazla gereksiz makyaj malzemem yoktur.Yani bi tane fondoten kullanıyorsam ve eğer memnunsam genellikle alternetif olarak bi 2.sini almam,istisnalar tabiki var :)
Makyaj malzemelerimin tamamı itsbeauty kozmetik organizerime sığıyor gördüğünüz gibi :)



1.GoldenRose 57 numara
2.Deborah ilrossetto 600 numara
3.Deorah Rossetto Atomic Red 05 numara


1.Maybelline 05 fuchsia (üretimden kaldırdıkları gloss rengini sevdiğimden kullanmaya kıyamıyorum :) )
2.Stila lip glaze 76 numara
3.Lipojen 002 numara
4.LorealGlamShine 106 numara



1.Maybelline 530 kaki chic
2.Maybelline 120 pink fizz


1.Claire's
2.Givenchy (numaraları silinmiş)

1.Pastel metalik far 65 numara
2.Pastel metalik far 61 numara

Pastel 5 li far paleti 10 numara

1.Pastel metalik far 123 numara

2.Flormar terracotta 61 numara

3.Pastel mat far 23 numara


Everyday Minerals Farların ambalajları farklı olduğundan numaraları yok


Benefit miss popularity


Artdeco faz bazı


1.Maybelline affinitone concealer 01 numara

2.Nars vanilla/honey concealer

3.Everyday minerals concealer pearl beige

1.Flormar 227 numara kırmızı dudak kalemi

2.GoldenRose 204 numara pembe dudak kalemi

3.Avon lacivert göz kalemi

4.Avon sşyah göz kalemi

5.Avon bi tarafı gri far bi tarafı göz kalemi zannediyorum onyx renk tonu

6.Emily 120 numara gri göz kalemi

7.Avon glimmerstick siyah göz kalemi

Mac fluidline blacktrack jel eyeliner


Maybelline colossal volum express suya dayanıklı siyah rimel
Mac zoomlash siyah rimel


1.Mac welldressed allık

2.Everyday minerals peach tree allık

3.Everyday minerals pempe allık

4.Everyday minerals make it count allık

5.Everday minerals dvr saturday allık

1. Ablamdan aldığım allık fırçası markasını bilmiyorum

2.i.d bare minerals fondoten fırçası

3.Everyday minerals allık fırçası

4.Everyday minerals sıvı fondoten fırçası

5.Avon faz fırçası

6.Benefit concealer fırçası

7.Everyday minerals eyeliner fırçası

1.Pastel pudra 35 numara
2.Everyday minerals fondoten

15 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

güle güle kullan tatlım, hoş seçimler hepsi de :)

Gokce dedi ki...

Feryalde görmüştüm forumda Golden Rose 57 numarayı burda da görünce vuruldum renge almak farz oldu onuuu :)))) Makyaj malzemelerinde çok güzelmiş Zeynep güzel günlerde sür sürüştür.

Adsız dedi ki...

Givenchy gittigidiyor'dan değil mi?o yüzden silinmiş olmasın numaraları?

Zeynep dedi ki...

cicibebecim teşekkür ederim :)

gökçecim teşekkür ederim canım :) golden roseun rengi gerçekten çok güzel sanada çok yakışır kesin al ama söyliyim biraz kurutuyo dudakları :)

adsız evet givenchyi 2-3 yıl kadar önce gittigidiyordan almıştım orjinalliği konusunda da emin değilim zaten ;)

cingifilli dedi ki...

içim açıldı valla.ne güzeller

Tuğba dedi ki...

Ne kadar uzun bir post olmuş şekerim bu :) hepsi birbirinden güzel ;) ve en önemlisi bunlar ile harika makyajlar ortaya çıkarıyor oluşun..

NahaPerfectDay dedi ki...

Çook faydalı bi yazı olmuş teşekkürler:):)

Zeynep dedi ki...

cingifilli teşekkür ederim :)

ablacım teşekkür ederim :) iltifat etmişsin :)

nahaperfectday asıl ben teşekkür ederim :)

hilal dedi ki...

çok güzel görünüyorlar. Bence de insanın gerekli malzemeleri alması en doğrusu tabi ihtiyaç kişiye göre değişiyor hatta zamanla bunlar hastalık boyutuna gelebiliyor. Bazı bloglarda ürünleri görünce gerçekmi bunlar diye düşünmeden edemiyorum, ama içim açıldı seninkileri görünce. benm bi sorum var.maybllne rimelin mavisini almıştım, sarısı doldunluk veriyomu, yada mavisini kullandıysan ikisinden hangisi daha dolgun gösteriyo

Zeynep dedi ki...

hilal çok teşekkür ederim :) maybelline rimelin mavisini kullanmadım,sarısınında dolgunluk verdiğini söyleyemem açıkcası sadece suya dayanaklı olduğu için tercih etmiştim ama malesef bende suya dayanıklı hiç bi rimel dayanmıyo sanırım :) yani 10 üzerinde 6-7 değerinde bi rimel benim için :)

blind assassin dedi ki...

çok güzel bir post olmuş zevkle okudum:) buarada aklıma geldi Givenchyi gitti gidiyordan aldım demişsin , strawberry den alışveriş yaptın mı hiç? orjinalliği konusunda emin olamadığım için bir türlü sipariş veremiyorum çünkü ben :S

Zeynep dedi ki...

blind assassin çok teşekkür ederim beğeenmene sevindim yazıyı :) strawberryden parfüm,cilt bakım ve makyaj malzemesi devamlı alıyorum ve hiç birinde bi problem yaşamadım bugüne kadar orjinalliği konusunda da süphen olmasın :)

Benli Begonya dedi ki...

çok beğendim yazınızı az malzemeyle bu kadar güzel makyaj yapabilmeniz çok güzel.Maybelline 120 pink fizz bu farı cok begendim sizde gördükden sonra araya araya bi hal oldum ama bulamadım :( Halada bakınıyorum bi ümit belki bulabilirim.

Zeynep dedi ki...

benlibegonya çok teşekkür ederim :) pinkfizzide inşallah bulursun en kısa sürede :)

Begüm dedi ki...

Güle güle kullan benimde bii dolu var bölye hergünde artıyor sayıları :)
En son asimasi 88 renkli göz farı paletleri ve fırça setleri aldım gittigidiyordan . Çok güzeller:)