5 Ekim 2010 Salı

Hoşgeldin Ecrin Su Bebek

Dün kuzenimin merakla beklediğimiz doğumu oldu.Velet sabredemedi bi kaç gün önce merhaba dedi bizlere :) Gece haberi aldım sabah hastanedeydim,görseniz öyle ufacık ki.. Bunun adı mucize olsa gerek...

15 değerli yorum:

RoseAngeL dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün 41.5 kere MAŞALLAH Rabbim nazarlardan saklasın sağlıklı sıhatli bir ömür ailesiyle birlikte büyüsün...Çok tatlı yaaa :)

MoR KeLeBeK dedi ki...

Maşallah yaaa. Allah nazarlardan saklasın.

deniz dedi ki...

allah analı babalı büyütsün 41 kere maşallah...

Zeynep dedi ki...

roseangel çok teşekkür ederiz :) ne güzel temenniler bunlar..

mor kelebeğim aminnn herkesin yavrusunu allah nazarlardan korusun..

amin deniz..

zeynep's butterfly dedi ki...

çok tatlı maşallah allah nazarlardan saklasın, allah analı babalı büyütsün..

Sochic dedi ki...

allah analı babalı büyütsün nazarlardan saklasın cok tatlı pamuk gibi:))))

trendsatlantic dedi ki...

hayırlı olsun allah analı babalı büyütsünnn.hoşgeldin ecrin bebek :)

Zeynep dedi ki...

zeynep's butterfly amin :) teşekkür ederiz :)

sochiccim çok teşekkürler,amin inşallah :)

burcucum amin :) çok teşekkür ederiz :)

morinek dedi ki...

ayy kıyamam ben ona çok tatlıymış maşallah Allah mutlu günler göstersin sizede hayırlı olsun

cicibebe dedi ki...

maaşallah çok güzel bir bebekmiş, Allah anlı bebeli büyütsün, darısı başına cnm :p

Zeynep dedi ki...

morinek çok teşekkür ederiz :)

cicibebecim teşekkür ederiz :) aman dur bana daha var ;)

ozzeinep dedi ki...

maşallah :) Allah bağışlasın

Zeynep dedi ki...

aminnn :)

ozlem7976 dedi ki...

Ben bu yazini ilk defa gordum çok sevindim herkese de çok tesekkur ederim çok güzel temennilerde bulunmuşlar yani biraz ayip etmisim okumamakla ecrin hanim su an 3.5 yasinda :)

ozlem7976 dedi ki...

Ben bu yazini daha yeni gördüm desem cokmu ayip etmiş olurum ama çok sevindim okuyunca heleki arkadaşların güzel temennileri hepsine ayrıca tesekkur ederim bu arada ecrin 3.5 yasinda bravo bana :)