2 Ekim 2010 Cumartesi

Home Store Elbisede Son Durum :)

Elbiseyi nihayet terziye götürdüm ve işi bitti.Sadece sırt detayına vurularak almıştım zaten ve işte buyrun fotoğrafı ama tamamını önümüzdeki günlerde giyeceğim düğünde fotoğraflıycam.Bana göre taşıması zor bi parça çünkü devamlı omuzdaki fiyonku düzeltme hali içindeyim :) Sizce nasıl?


31 değerli yorum:

Hedonist Queen dedi ki...

woww müthiş görünüyor prensesim bayıldımmm :)

gunesyuksel dedi ki...

sdece ohh diyebiliyorum.. bu o elbıse mi? beleşe almıssın resmen bu harıka elbıseyi o zaman. daha oncekı fotoda bu kdr harıka gözükmüyodu.. bayıldım yaaaa

cecilia dedi ki...

çok güzelmiş valla sırt kısmına bittim baştan, sırt dekoltesi eğer taşıyabiliosan gerçekten çok estetik duruyor ki gördüğm kadarıyla bu elbiseyle asil durmuş ve sana da çok yakışmış ;)

nilceren dedi ki...

Vuuuuuuuvvv diyorum başka bir şey diyemiyorum. Sırt dekoltesi inanılmaz hoş, üzerinde de harika durmuş!! Güle güle giy, düğün fotoğraflarını da bekliyorum saçınla makyajınla harika durur eminim :)

Zeynep dedi ki...

hedonistcimm teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim ;)

güneşim aynen canım bu o elbise valla resmen bedavaya geldi :) beğenmene sevindim :)

cecilia çok teşekkür ederim canım :) inşallah taşıycam :)

nilceren çok teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim :) saç ve makyajla dediğin gibi daha da güzel olucak diye düşünüyorum ;)

ChunLi Beauty dedi ki...

hey ma$allah!! boydan fotonu merakla bekliyorum cok yaki$mi$ :D

NahaPerfectDay dedi ki...

Çok beğendim çok güzel çok zarif:) Düğün fotoğraflarını merakla bekliyorum:)))

♀ Pixilated Bitch ♂ dedi ki...

Sırtın çok estetik. Elbisenin kumaşı, deseni de güzel.

SvGLove dedi ki...

Hiç böylesini görmemiştim!Çok afili bir sırt dekoltesi ve çok yakıştırmışsın:)

Zeynep dedi ki...

busecimm çok teşekkür ederim fıstık :)

♀ Pixilated Bitch ♂ çok teşekkür ederim :)

svglove çok teşekkür ederim :)

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

harika görünüyo valla,güle güle giy,fotolarını bekliyorum :)

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederimm :):)

hayat güzel dedi ki...

Kesinlikle harika:) senin gibi boylu poslu manken gibi bi bayan bu elbiseyi güzel taşımazsa kimse taşıyamaz zaten:) ön profilden fotonu merakla bekliyorum canım:)

WebLogger dedi ki...

Zeynp bén pckolia'nın sahibym link eklemek istiyorum...

Dha fazla bilgi için

mr_lord@w.cn ekLermsn |-]

muhendishi dedi ki...

Elbisen süper!bayıldım!arkası böyle ise önü nasıldır kim bilir=)gerçi bu tarz bi elbisenin önü sade olur diye düşünüyorum ama yine de meraktayım=)

Sochic dedi ki...

boydan fotoları 4 gözle bekliyorum, maşallahın var kuzum ya seninnn manken gibisinnn:)))

ASLINDA BEN dedi ki...

sırt dekoltemizde maşaallah çok güzel :)

Zeynep dedi ki...

nahaperfectday çok teşekkür ederim :)

hayat güzel iltifatın için çok teşekkür ederim :)

mühendishi beğenmene sevindim :) evet önü sade dümdüz :)

sochiccim mersi fıstıkım :)

aslında ben çok teşekkür ederim :)

Hande dedi ki...

cok guzel baya iyi solediğin fiyata almanda şaşırtıcı. super bır alısverıs olmus bence:)

trendsatlantic dedi ki...

zeynepcim bayıldımmmm bayıldımmmm hatta o kdr beğendimki elbisenin önünü ciddi derecede merak ediyorum umarım şu düğün yakın bir zamandadır :P

ÇITIR dedi ki...

süperrr rengide modelide ve çok yakışmış;)

Zeynep dedi ki...

handecim öyle oldu valla :)

burcumm beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim :) elbisenin önü dümdüz hiç bi atraksiyonu yok :D düğünde bu değil önümüzdeki hafta sonu :)

çıtır çok teşekkür ederim :)

suzy dedi ki...

ah ah ah, vuruldum. Nefis bir sırt dekoltesi. Sen de hakkını veriyorsun bence ama! Herkese yakışmaz sırt dekolteleri.

fashion house by zeto dedi ki...

Canım süper bi dekolte çok güzel çook:)

Zeynep dedi ki...

suzy çok teşekkür ederim :) sende beğendiysem tamamdır ;)

zetocumm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

Siu dedi ki...

Bu zaten bana sorulacak bir soru değil herhalde dimi? :)))

Zeynep dedi ki...

:):) vallahi aklıma geldin fiyonkları görünce siucum ;) artık senin fiyonk hastası olduğunu bilmeyen yoktur zaten :)

alliyah dedi ki...

off offf diyorum:)bence süper durmuş.tek kelimeyle harika

ev hanımı halleri dedi ki...

gerçekten çok cici bi okadr da iddalı bir elbise ama rengi sanki dengelemiş idda olayını senin çok güzel taşıyacağıdan eminim ....

ev hanımı halleri dedi ki...

gerçekten çok cici bi okadr da iddalı bir elbise ama rengi sanki dengelemiş idda olayını senin çok güzel taşıyacağıdan eminim ....

Zeynep dedi ki...

alliyahcım beğenmene sevindim tatlım :)

ev hanımı halleri çok teşekkür ederim :)