18 Ekim 2010 Pazartesi

Gülkurusu-Siyah Makyaj

Önceki yazımda bahsettiğim düğünde yaptığım makyajım.






Far bazı olarak artdeconun bazını kullandım.Kaş altına pastel 10no 5li paletinden en açık hafif simli farı uyguladım,elbisenin rengi ile uyumlu maybelline 120 rose fizz farını göz pınarınada sürüp flormar siyah simli terracotta farı ile gölgeledim,gözümün üstüne ve alt kirpik dibine mac fluidline eyeliner çektim.Rimel kullanmadım çünkü kirpik taktırdım.Fondoten olarak everyday minerals medium beige neutral, allık olarakta yine everyday minerals dvr saturday uyguladım.Ruj olarakta loreal glam shine 106 numara gloss tercih ettim.

4 değerli yorum:

Lucy dedi ki...

Çok güzel olmuşsun zeynepçim, ben de far bazı alacağım ama inglot ya da mac düşünğyordum. artdeco nerede var? memnun musun?

Zeynep dedi ki...

canım teşekkür ederim :) artdeconun far bazından ben çok memnunum uzun süre kalıcılık sağlıyo ve far hiç bişekilde topaklanıp bulaşmıyo ;) boynerlerden bulabilirsin :)

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

zeynep makyajın da kendin de çok hoş olmuşsun :)

kirpikleri yapıştırmak için ne kullandılar dikkat edebildinmi duo muydu?

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim :) kirpikleri bi tüp içinde siyah renkte bişeyle yapıştırdılar okadarını biliyorum :) kirpik dibine değil içine doğru yapıştırdıkları içinde baya doğal durdu ve yapıştırıcısı gözükmedi ;)