18 Ekim 2010 Pazartesi

Bir Düğün,Bir Elbise Ve Bol fotoğraf :)

Hafta sonu çok sevdiğim akrabalarımdan birinin; kuzen sayılırız düğünü vardı.Harika bi çiftin mutluluğuna seyirci olduk tekrar burdanda mutluluklar diliyorum.Ve sonunda merakla beklediğiniz elbisemi giyindim :) Saçımı ilk defa herzaman gittiğim bi kuaför tam istediğim gibi yaptı,makyaj bana ait :)

Aşkım :)

Canım annem ve ablam :)

Çatlak kuzenim ve ben :)

Elbise:HomeStore/Ayakkabı:Topshop

16 değerli yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

pudra rengi elbise sana çok yakışmış:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Elbisen harika ve sana çok yakışmış :)

Shewolf dedi ki...

Prensesler gibi olmuşsun maşallahhh :)

M¥PriNcessS dedi ki...

face'de gördüm tatlım harikasın valla masallah...

Zeynep dedi ki...

modaeratörüm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

did dans la mode çok teşekkür ederim :) keşke senin gibi yeteneklerim olsada kendi tasarladıklarımı giyinsem ;)

shewolfumm canım benm beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

prensesim çok teşekkür ederim ;)

hayat güzel dedi ki...

her zamanki gibi çok şık ve zarif olmuşsun canım,diğer postta gördüm makyajın da pek güzel... bu arada ablan da senin gibi güzelmiş;)

Zeynep dedi ki...

:) çoook teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim :) ablam adınada ayrıca teşekkür ederim :)

Sochic dedi ki...

canım yakıosun yine harika bir fizik,kıyafette keza harika seçimler e bi de o güler yüzün daha ne olsun:)

cingifilli dedi ki...

wooow supersin canım.

Zeynep dedi ki...

sochiccimm çok teşekkür ederim canım :) muckxx

cingifillicim mersi şekerim :)

prettyiklim dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel görünüyorsun, Zeynep.

Zeynep dedi ki...

prettyiklim çok teşekkür ederim :)

Noni dedi ki...

Bilmiyorum daha önce söyleyen çıktı mı ama ben bu resimlerde Bergüzar Korel'e çok benzettim sizi...

Zeynep dedi ki...

nonicim bergüzar korele çok fazla benzeten var artık bende kendimi benzetmeye başladım :)

Adsız dedi ki...

cok güzelsin.. maşallah .parfüm olarak ne kullanıyorsun?

Zeynep dedi ki...

adsız çok teşekkürler,çoğunlukla lolita ama şu sıralar dovidof echo..