7 Ekim 2010 Perşembe

Basit Poğaça Tarifi

Dün gece canım sıcak poğaça çekince iş başa düştü,sıvadım kolları internetten buldum tarifi ve ilk defa poğaça yaptım.Normalde poğaça hiç sevmem, yemem bidaha yaparmıyım bilmiyorum ama yapılışı çok çok basit.
Malzemeler 1 su bardağı yoğurt,1 çay bardağı sıvı yağ,1 paket kabartma tozu,bir tutam tuz,alabildiğine un.Tüm malzemeleri karıştırıp hamuru kulak memesi kıvamına getiriyoruz(bunun başka bi adı varsa bilen söylesin lütfen).İçine isterseniz peynirde ilave edebilirsiniz sadede yapabilirsiniz ben kaşarlı yaptım çok güzel oldu.Hamura şekli verdikten sonra üzerine yumurtanın sarısını sürüp 200 derecede ısıtılmış fırına veriyoruz ve üzeri kızarana kadar pişiriyoruz ki çok çabuk pişiyo zaten.Sonuç ben sevdim :)

19 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

oo oldukca basit bir tarifmiş bende deniyim :D

nilceren dedi ki...

Harika görünüyor, çok özendim ben de en kısa zamanda yapıcam :)

yesilerik dedi ki...

Zdynepcim yemekteyizden beri blogu yemek bloguna donusturdun poacalar harika kabarmislar en yakin zamanda ben deniycem ellerine saglik;)

Zeynep dedi ki...

busecim seviyosan dene bencede ;)

nilceren tadıda çok güzel oluyor ;)

yeşilerikcim fotoğrafını çekipte paylaşmadığım biçok tarif daha var aslında yemekteyiz öncesinde ve sonrasında ama yemek bloğuna dönüşmesin diye sık sık yayınlamak istemiyorum :D tadıda çok güzel oluyo denemelisin bencede ;)

tuğba dedi ki...

çok güzel olmuşş.pastahanedekıler gibiii ellerınıze saglıkkk.

Modafobik dedi ki...

Amanınnnn canım çekti akşam akşam yahuuuu! ((:

cecilia dedi ki...

kışın sıcak poğaça ve çayın verdiği keyfi değişemem hiçbi ziyafete bu tarif çok kolaymış gerçekten mayasız filan çok da güzel görünüyorr, ımm :)

Sochic dedi ki...

ellerine sağlık canım puf pfu canım çekti bak:)

cingifilli dedi ki...

hımm enfes görünüyoo.diyeti bozdrcaksın bana:)

Kitapçı Kız dedi ki...

bence yemek tarifleri de ekle...

süper görünüyorlar... gerçekten yapmaya gidiyorum şimdi, sağol :)

ozzeinep dedi ki...

hah ben de bunu yapmıştım ama 1 tane de yumurta giriyodu benimkinde :s eline sağlık nefis görünyor;)

melisa dedi ki...

zeynepcim yemekteyizden beri blogunu takip ediyorum herşey cok güzel senden biftekli krep sarmanin tarifini rica etsemm yayinlar misin?

Zeynep dedi ki...

tuğba teşekkür ederim,afiyet olsun :D

modafobik üşenme kalk yap :) gerçekten yapılışı çok basit ;)

cecilia çok keyifi gerçekten :) tarifte cidden çok basit :)

sochiccim canın çektimi kalk yap hemen çok basit :)

cingifillicim bitanecikten bişey olmaz canım :)

kitapçı kız teşekkür ederim :) eklemeye devam edicem :)

ozzeinep teşekkür ederim :)

melisa teşekkür ederim :) sarmanın tarifini yayınlıycam inşallah :)

Modafobik dedi ki...

erkek başıma beceremem ııh (:

Zeynep dedi ki...

yok canım o kadarda zor değil becerirsin ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Basit masit yapmışsın ya mühim olan bu canım ellerine sağlık

Zeynep dedi ki...

hehe çook teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

maya yok canım sanırım demi

Zeynep dedi ki...

evet maya yok..