28 Ekim 2010 Perşembe

Baldan Tatlı Minnoşum

Minnoşa sahip olmadan önce tüm hayvanları ama en çok da kedileri severdim,ama şimdi seviyorum demek az gelir.Herşeyden önce aciz bi hayvanın bana muhtaç olduğunu bilmenin verdiği sorumlulukla daha bi bağlandım.Artık sokaktaki kedilere daha farklı gözle bakmaya başladım..Bazen beni çıldırttı vermeyi düşündüğüm an bile oldu ama sonradan bunu düşündüğüm için kendime kızdım.İlk başta tüyleri yüzünden çok zorlandım,biyere kalmaya giderken onu tek başına bırakmaya içim el vermedi,yaramazlıklarından bahsetmek bile istemiyorum ve daha bisürü şey..Sonuçta artık 2 kişilik evimizde konuşamadan derdini anlatmaya çalışan bi canlı daha vardı.Artık iyice alıştık birbirimize o bizsiz,biz onsuz yapamıyoruz.Resmen öpmeye doyamıyorum içime sokasım geliyor.Canımdan bi parça gibi... Buna bu kadar bağlandıysam ben ilerde çocuğum olursa napıcam acaba :) Ama şunun güzelliğine bi bakarmısınız bu yenilmezde napılır?







9 değerli yorum:

Gokce dedi ki...

Pembe iplikten sonra daha da sever oldum minnoşu ahahahha :):):)

Özge dedi ki...

Nasıl uyumuş o orda öyle, yavrum benim:) Çok tatlı bir kedin var Zeynep, buradan bile sevilesi görünüyor.

ChunLi Beauty dedi ki...

karbeyaz $unun güzelligine bak!! Cok tatlı duruyor kesinlikle tam mıncırmalık haylaz bi pisicik olmuş :D

sema dedi ki...

gerçektn çok şekermiş bu minnoş maşallah:) .. ben de çok seviyorum kedileri ama eşimden dolayı eve almam mümkün deil malesef..

RUHAN dedi ki...

ben onu yerim güzelliğe bak ya :)benim de evde 2 tane kedim var aslında 17 taneydi onlar için ayrı bir ev tutmuştum bahçeli ama sonra çevremde çok isteyenler oldu sahiplendirdim 15 tanesini ilk başlarda 1 tane bile zor oluyordu ama sonra alıştım şuan 2 tane var evde dışarıda beslediklerim hariç tabi sokak kedileri için mama alıyorum artık insanı gerçekten çok bağlıyorlar kendilerine şimdi onu bir öpüp sevseydim ya benim için sen biraz mıncıkla onu olur mu :)

Zeynep dedi ki...

off gökçe pembe iplik demek :D:Dhala aklıma geldikçe ölüyorum gülmekten :):)

özgecim teşekkür ederiz :) odasına girdim minnoşu arıyorum o meğer örtünün altına girmiş uyuyo orda :)

busecim teşekkür ederiz :) hemde nasıl haylaz bi görsen :)

semacım teşekkür ederiz :) benim kedimde normalde sadece odasında duruyo sadece gündüzleri eşim evde yokken dolaşıyo evin içinde benimkde hala alışamadı yani kediye :)

ruhan çok teşekkür ederiz :) 17 kedi demek tebrik ederim seni gerçekten,ben bitanesiyle zor uğraşıyorum :) demek sende de şuan 2 tane var allah bağışlasın,ömürleri uzun olsun inşallah :) minnoşu senin içinde mıncıklıycam :)

neslee dedi ki...

Ay maşallah!
Ben de kedilere dayanamam yaa cok tatli :D

NahaPerfectDay dedi ki...

canıım bak ödüllendin:)
http://nahaperfectday.blogspot.com/2010/10/one-lovely-blog-odulum.html

Nyuu dedi ki...

Çok tatlıymış ^.^ Ben de bir tane kedim olsun istiyorum ama tüyleri beni korkutuyor, eşimin tüye alerjisi var, nasıl olacak hiç bilmiyorum.