20 Ekim 2010 Çarşamba

Avon Teal İnfusion

Avonun arabian glow serisine ait ojesi.Yapısını hiç beğenmedim,2 katta rengini verdi ama çok cıvık .Rengide istediğim gibi ama yapısı sedefli olduğundan hiç sevmedim. Sedefli ojeleri oldum olası sevmem.Fotoğraflarda biraz daha turkuaza yakın bi renk çıkmış (ya da benim bilgisayarımda öyle gözüküyor bilemiyorum) ama tam olarak yeşil renk bi oje.Kullanırmıyım bilmiyorum :)

14 değerli yorum:

CrescentQueen dedi ki...

Ben beğendim aslında yaa ama belkide senin tırnak yapından dolayıda beğenmiş olabilirim cnm çok güzel tırnakların hiç uzatmana gerek yok kendisi uzun zaten :))

Kamile dedi ki...

ay cok hos bır renk ya ben bayıldım zeynep cgm sahsen

:)
gule gule kullan

ElanorTiwele dedi ki...

aynı ton rimmelde var bi göz at istersen :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yakışmış fıstık :)

Hedonist Queen dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ama böyle ojeleri sürmek gerçekten işkence, hem çok çizgileniyorlar hem de rengi vermiyorlar kaç kat üst üste sürmek gerekiyor, ben uğraşamıyorum sevmiyorum aynen :)

Trincess dedi ki...

selam =) blogunuzu daha once gormemistim, tirnaklariniz ve ojeleriniz harika =) ekledim =)

Oje Delisi : ) dedi ki...

Bende bir türlü sevemiyorum sedefli ojeleri :(

Ama sende güzel durmuş :)

Zeynep dedi ki...

crescent Queen teşekkür ederim :) ben rengini yapısından dolayı sevemedim :) tırnaklarımda evet yapısı uzun olduğu için fazla uzatmıyorum ;)

kamile çok teşekkür ederim :)

elanor tiwele önerin için çok teşekkür ederim ;)

stildirektörüm çok teşekkür ederim mucxx :)

hedonistQueen aynen canım :) sevemiyorum bende böyle ojeleri :)

trincess çok teşekkür ederim :)

oje delisi teşekkür ederim :) bende sevemiyorum :)

Başak dedi ki...

Ben de ekledim! Sedefli olsa da çok güzel bir renkmiş :)

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim başakcım bende şimdi senin bloğuna bakıyodum ;)

Le garçon avec les lunettes dedi ki...

so cute!!!

Nemo Latte dedi ki...

aaa bir ojeci daha =)

bence oje güzel yalnız. ben kullanırdım =)

Zeynep dedi ki...

nemo latte :) zannediyorum dolap bekçiliği yapıcak :)

amonra dedi ki...

haksızlık etme harika cıvıl cıvıl bi renk