17 Eylül 2010 Cuma

Yemekteyiz


Evvett bugünden itibaren yemekteyizin yeni bölümlerinin fragmanı yayınlanmaya başladı :) İzlemek isteyenler burdan buyrun http://www.showtvnet.com/yasam/yemekteyiz/ . Ben kendimi izlerken gülmekten öldüm resmen,heleki kendi ses tonumu duyunca hepten koptum insanın kendi sesini duyması ne ilginçmiş yahu :) İzlerken ben bunları ne zaman söyledim diye şaşırdım heyecandan demekki konuştuklarımı bile unutmuşum :D Neyse bakalım kendimi ne hallere sokmuşum hep beraber pazartesi günü izleyip görücez :)

36 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

ilk yorum benden sanırım:)))) tatlımmm sabırsızlıkla bekliyorum parlıosun resmen yaaa:)))

Oje Delisi : ) dedi ki...

çok güzelsin masallah:)
perşembe ve cuma günü izleyebilirim. senin günün hangi gün olacak:)

Zeynep dedi ki...

canımm çok teşekkür ederim :) bende bekliyorum artık sabırsızlıkla :)

Zeynep dedi ki...

oje delisi çok teşekkür ederim iltifatın için :) ben salı günü yarıştım :)

nilceren dedi ki...

blogunda yazdığından beri sabırsızlıkla bekliyorum bakalım :)pazartesi olsa da izlesek :))

Zeynep dedi ki...

nilceren işte beni strese sokan sebeplerden biride bu :) sizlerin izliycek olması sonuçta kameraların önünde çok farklı bi ambiyansın içinde kendim adıma yanlış izlenimler vermemişimdir umarım :)

zeynep's butterfly dedi ki...

canım çok renkli bir hafta geçirmişsin kesinlikle. merakla bekliyorum...

Benden Bişeyler dedi ki...

cnm çok güzelsin yaa:)bende sabırsızlıkla bekliyodum ki fragmanı tvde gördüm bugün,bu haftayı hiç kaçırmadan izlicem sevgiler:)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepcim seni kutluyorum canım mutlaka bende izleyeceğim heycanla bekliyorum...
sıcacık sevgiler

nilceren dedi ki...

yok canım bence hiç şüphen olmasın :) sonuçta seni blogtan ve forumdan bilenler zaten biliyorlar o samimiyeti verdiğini ve kendini doğru ifade ettiğini düşünüyorum ben. bu sadece bi yemek yarışması, eğlenceli, değişik bir ortam sen yine kendin olmuşsundur orada eminim ben :)

cemre dedi ki...

fragmana baktım hemen merakla bekliyorum:)

mihrace dedi ki...

ben fragmanı görmemiştim henüz. katıldığını da bilmiyordum. iyiki burda okudum. yoksa "ben bu kızı biyerden tanıyorum yaa.. kim?... kim?.." diye dolanacaktım bi süre:D:D:D

her ne kadar çoktan çekilip sonuçlanmış olsada, iyi şanslar:)

//SECHHILL\\ dedi ki...

canımmm harika çok şekersin =)
inş sen kazanmışsındır :D:D

Zeynep dedi ki...

zeynep's butterfly kesinlikle çok eğlenceli ve renkli bi haftaydı :)

benden birşeyle çok teşekkür ederim :)

ezgicimm çok teşekkür ederim :) bence kesinlikle seninde katılman gerekiyo o harika yemeklerini herkesin görmesi lazım ;)

nilcerencim inşallah herkes senin gibi düşünür canım çok teşekkür ederim içimi rahatlattın :)

cemre bende merakla bekliyorum :)

mihrace :) çok teşekkür ederim :)

sechhillcimmm çok teşekkür ederim canım :) inşallah demeyi çok isterdim ama sonuçlar zaten belli artık cuma günü görücez :)

Lucy dedi ki...

Süper, sabırsızlıkla bekliyorum, çok güzel görünüyorsun bu arada tatlım..ama ben o kuklacı adama biraz gıcık oldum, sinir bir tipe benziyor, izleyip göreceğiz:)

Zeynep dedi ki...

lucycimm teşekkür ederim şekerim :) o kukla oynatan adam saolsun son gün belli etti biraz gıcık bi tip olduğunu :(

Modafobik dedi ki...

Off çok merak ediyorum ya şiimdii öğrendim katıldığını! :) İzlicem emin ol hehe :)

babyangel dedi ki...

ay sanki kız kardeşim yarışmış gibi bişi oldu :d burdan tanıyorum ya şimdi,çok merak ettim,kaçırmıcam :D umarım sen kazanmışsındır canım :D

cingifilli dedi ki...

canım merakla bekliyodum.geçen hafta işe başladım,umarım tekrarı olur yada netten izlerim.favorimsin şimdiden:)maşallah pek hoşsun.

Zeynep dedi ki...

modafobil çok teşekkür ederim :) izle mutlaka ;)

babyangel çok teşekkür ederim :) görücez bakalım kim kazandı :)

cingifilli canım çok teşekkürler :) gece 1 de tekrarını veriyolar ama çalışan insanlar için çok geç bi saat..

gunesyuksel dedi ki...

ahaaaaaaaaa.. zeynep catlıcam!!! ben de sırf işlerimi ertelicem izlicem bea.. blogumda yayınlıyım mi? senden bahsedim mi? hanı seni izliyen ama yemekteyıze cıkcagını bilmeyen fln vardır. önce izin alim de dedim.. senin blogunu tanitim istiyom olur mu canım.. öpüyorum seni..

Zeynep dedi ki...

güneşcim çok teşekkür ederim canım :) ilgin için ve ince düşüncen için :) bahsedebilirsin tabi canım estafurullaf izin vermek ne demek onure etmiş olursun beni :)

Adsız dedi ki...

zeynepcim ben blogunu uzun zamandır takip ediyorum fragman dönüncenerden tanıyorum falan dedim :))allahım tesadüfff..maşallah diyorumm ..canlı canlı görmüş olucam senii kendine ii bak meltem

Zeynep dedi ki...

çok teşekkür ederim meltemcim :)

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Hayırlı olsun demek p.tesi çıkacaksınız. Halktan oy verme varmı hala blogdaşımıza katkımız olsun.:)

Zeynep dedi ki...

O.K.A.-MAVİ TUTKU çok teşekkür ederim :) malesef halk oylaması yok :)

Roxana dedi ki...

Canım, sayende baya uzun zaman sonra yemekteyiz'i izleyeceğim.. :) İnşallah sen kazanmışsındır..

ChunLi Beauty dedi ki...

yaa catlaksin sen!! vallahi iyi cesaret etmi$sin :D yarini merakla bekliyorum saat kacta yayinlaniyorki bu yemekteyiz??

Zeynep dedi ki...

izle izle roxanacım gıcık bi bölüm olmadı :)

busecim vallahi ilk gün benim burda ne işim var dedim :D saat 16:00da başlıyo canım gece 1 dede tekrarı var :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım süper bi haber buu aaa çok heyecanlı hemen akşam eve gidip izliycem:)İş yerinde hiç bişi açılmadığı için fragmanıda izliyemiyorum ama merakla bekliyorum.

Zeynep dedi ki...

zetocum gece 1 de tekrarı var :)

alliyah dedi ki...

bugün ilk günü izledim.yüzünü, blogunu ve tabiki istbeauty'den seni tanıyordum.şimdi sesinide duymuş oldum:)çook tatlıydın..


Aliye

Zeynep dedi ki...

alliyecim çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

hemanneyimhemkadin dedi ki...

merhaba
çok merak ettim sizin bölümü üzleyebileceğim bir link var mı

Zeynep dedi ki...

merhaba malesef internette tekrarını veren bi site bulamadım :)

hemanneyimhemkadin dedi ki...

aa keşke önceden tanısaymışım sizi o zaman seyretmiş olurdum
üzüldüm şimdi