24 Eylül 2010 Cuma

Yemekteyiz Final

Bugün televizyondan çıkan kanatları gördünüz mü?Şaşırmayın onlar Aydın Bey'imizin kanatlarıydı,usta oyuncu bugün tüm hünerlerini gösterdi kendisi usta bi yapımcının onu keşfetmesini bekliyodu zaten bugünkü oscarlık oyunculuğuyla umarım hedefine ulaşmıştır.Allah aşkına 4 gündür herkesin arkasından esip gürleyen,herkesin beğendiğini beğenmeyen,güzel dediği şeyleri sonrasında kötüleyen Aydın'ın bugünkü davranışı garip değilmiydi.Tek başıma olan konuşmalarımda dediğim gibi Aydın Bey bugün Eda Hanım'ı kendi kafasında birinci yaptı yani Eda Hanım'ın kesinlikle yemekleri lezzetliydi ona bi lafım yok ama 5 gün boyunca herkesin performansını gördük,benim kurduğum masa ile yaptığım yemeklerin zorlukları hangisinde vardı acaba? Hoş zaten son günkü ropörtajlarında hepsi benim 1.olmamı istediklerini belirtmişler bu bana yetti zaten ama keşke adil olabilselermiş,keşke kimse üzerinde hak bırakmasalarmış acaba onlarında benim gibi vicdanları rahatmıdır çok merak ediyorum. Amacım kesinlikle acıtasyon falan yapmak değil benim zaten gerçekten bu paraya ihtiyacım yoktu hazmedemediğim hakkımın yenmiş olması.Neyse yemekleri basitde olsa en azından lezzetli olan,gerçekten dürüst olan birinin kazanmış olması beni mutlu ediyor.2 olmakta bi başarı.
Bu yarışma sonucu hiç tanımadığım insanlardan harika yorumlar almak bana yetti.Yorumlarıyla beni destekleyen 1.olmamı isteyen herkese çok çok teşekkür ederim asıl 1.lik oynamadan,kendim olarak,herkese adil davranarak bu yarışmadan çıkabilmekti ;)

26 değerli yorum:

NahaPerfectDay dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, ayrıca bence Aydın Bey başka bi boyuttan gelmiş kendi çapında takılıyordu ve senin hakkını yedi! çok üzüldüm.
41 yaşında bi adama bu tip davranışlar kesinlike yakışmıyor kendini gösterip meşhur olmak için katıldığı masasından,hareketlerinden ve yemeklerinden çok belliydi.

Kamile dedi ki...

O aydin ne oyle ya. Tam bir palyaco. Gozu bi oynuyor kasi bir oynuyor. Hic gormemis gbi o havuca saldirisi neydi oyle .Dahada kibar haliymis. Kibarligni yesinler .Kiyafetin,kisiligin, mukemmeldi .Sen kendi kaliteni gosterdin tatlim ama aydini gorsem elimle bogcam

Sochic dedi ki...

canım sen zaten kendini layıkyla gösterdin yemeklerinle, kalitenle. 1.ciliği hakeden sendin bunu kimse inkar edemez, neyse sağlık olsun ne diyelim:)

melikeist85 dedi ki...

zeynepcim kesinlikle sen birinci olamlıydın aydın ebyin oynadığını zaten o masada herkes gördü... ama doktor kız kazandı allahtan başkası kazansa çok üzülürdüm ama doktor kızlada seni kıyaslayınca zaten onun masası cok bostu ve özel şeyler yoktu... bu arada seni tv ekranından tanıyınca daha çok kanım ısındı sana annemde seni çok beğendi :)

büşra dedi ki...

formspringtede yazdım az önce, senin hakkında ama sen zaten ihtiyacım yok dediğin için edanında birinci olmasına sevindim=)sonuçta herkes 22 yaşında birinin başarılı yemek yağtığını gördü=) gerçekten çok tatlısın, formspringte bana araba konusunda çok yardımcı oldun, sorularıma uzun uzun cevap verdin bu bile nasıl biri olduğunu gösteriyor=) babamda bugün finali izlerken seni gösterip bu birinci olmadı mı zaten ya en güzellerini o yaptı dedi=) bi bakarsın yemekteyiz bestte yine olursun=)

cicikan dedi ki...

büyük haksızlık olmuş kimsenin kazanmasına da sevinemedim doğrusu çünkü doktor hanımda hak etmedi bunu yemekleri yemekteyize göre çok basitti sunuş güzel değildi olmadı yaa çok üzüldüm gerçektennn :((

Neyse daha güzellerine canım inşallah...

Rengin dedi ki...

icinin rahat olmasi, kesinlikle vicdan azabi cekmeyecek olman bence birinciligi yalan dolanla kazanmaktan cok cok daha iyidir.

sen hak etmistin kesinlikle, ama yemekteyiz yarismasi zaten ne zaman adil oldu ki senin haftanda olsun? böyle "insanlar" olduktan sonra cok zor.

seni tebrik ediyorum, gönüllerin birincisi olmak daha güzel :)

_m_rc_ dedi ki...

merhaba öncelikle ben de sizin 1. olmanızı bekliyordum. gerçekten oldukça zengin bir menü vardı. masa düzeni oldukça güzeldi. ama yine de üzülmemeniz lazım. hanımlığınız kibarlığınız yetti:))sizin gibi seviyeli kibar kişilerin ekranda yer alması bence daha önemli:)

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

zeynepcim its beautyden beri seni biliyordum ama blog'unu yemekteyiz ile öğrendim geç oldu ama :)hakeden gerçekten sendin zaten birinci olacaktın amaaydın yaptı yapacağını bilerek yüksek verdi eda ya ama o da senden sonraki en iyiydi en azından rol yapmıyordu hayırlısı olsun :)

Zeynep dedi ki...

nahaperfectday çok çok haklısın ;)insanların nefretini kazandı hiç hoş deil gerçekten..

kamilecim çok teşekkür ederim :) aydının bu gıcık hareketleri çekimler esnasında bu kadar rahatsızlık vermedide izlerken çıldırdımbende resmen :) emin ol aydını senin gibi boğmak isteyen bisürü insan var ben dahil :)

sochiccim çok teşekkür ederim canım :) senin gibi bunları görebilenler sayesinde içim çok rahat :)

melikecim çok teşekkür ederim :) dediğin gibi edanında masası boş ve menüsü biraz basitti ama en azından içlerinden en dürüstü oydu o yüzden içim rahat :) anneninde ellerinden öpüyorum :)

büşracım çok teşekkür ederim :) ayrıca yardımcı olabileceğim bişey varsa seve seve olurum tabi :)bestof olursada açıkcası 50 milyar vericez gel deseler gitmem :D o stresi bidaha yaşamak istemem :)

cicikancım çok teşekkür ederim :) aslında haklısın eda konusunda ma işte en azından yemekleri lezzetli olan ve dürüst olan biri kazandı her nekadar aydın beyin iki yüzlülüğü ile olmuş olsada ;)

rengin süpersin! çok teşekkür ediyorum gerçekten dediklerin çok çok doğru en azından oynamadım kendim oldum ;) senin gibilerin bunu görüp takdir etmeside zaten benim için en büyük ödül ;)

mrc çok çok teşekkür ederim :) onure ettin beni :)

selcenlasoledad çok teşekkür ederim :) demek yeni keşfettin bloğumu olsun geç olsun güç olmasın :D

hayat güzel dedi ki...

canım iş saatine denk geldiği için programı izleyemedim,nette videolarını da bulamadım ama çook merak ediyorum:) sadece sen yarışmadan bi gün önce senin evindekini günün fragmanını izledim. videolarını bir an evvel bloga yükle lütfen:)
seni öncelikle cesaretin için,sonra da yarışmadaki asil duruşun için tebrik ediyorum:) 2. olmak da büyük bi başarı ama yorumları okudum da hakkın yenmiş,layığın birincilikmiş... olsun canım ya senin için farklı bi deneyim oldu:) hem de marifetlerini ve güzelliğini cümle alem gördü:)

Vintage Duygular dedi ki...

Merhaba sevgili Zeynep ne tesadüfki, ilk kez yemekteyiz in Türkiye formatını izliyorum ve senin krep tarifini internette ararken sayfanı buluyorum :)
Önceden duymuştum fakat izleyince şok geçirdim. Diğer Yurtdışı formatlarında yemeğin ön planda olduğu bir konseptin dışında tamamen yemeği nasıl eleştirsem programı olmuş bizimkisi.
Aslında önceden çok olumsuz şeyler duyduğum ve zamanımda olmadığı için izleyememiştim. Fakat gebeliğimden dolayı evde olduğumdan ve ilk bölüme denk geldiğim için bütün hafta seyretme şansını yakaladım.
Masadakilerin bitmeyen ve sürekli tekrarlanan eleştirini dinlemek beni çok yordu ve gerdi. Nasıl birşeydir, bizim topluma yakışmıyor diye hayretle sayarken arkadaşım 'oo bunlar çok iyi' diyince bir daha da izlememe kararı aldım.Aydın beyin gerçekçi olmayan ve yakışmayan tavırları bir izleyici olarak beni çok kızdırdı. Zaten onun için söylenen söylenmiş. Aslında insan kendisine yapılan haksızlığı yapmamalı fakat diğer hanımda alınganlığını öyle abarttı ki, daha ağzına lokmayı götürmeden ve her sofrada her fırsatta 'ben beğenmedim' diyip durdu. Afedersin bu 2 isim beni çatlattı resmen. Sedat beyde eleştirilerinde sınırı aştı. Seni ve Eda hanımı beğenmiştim. Senin doğru ve yerinde eleştirilerinden Eda hanımıda dürüst ve hanımefendiliğinden dolayı. Söz konusu yemekse senin kazanıcağını düşünmüştüm fakat diğer 3ünün kazanmadığı için memnun oldum.
Mantar çorbası hakkında yapılan (bu krema olayı,mantarın kararması olayı) haksız eleştirilerde beni deli etti :) Ay bunlar hiç susmuycak herhalde dedim! Vee karar verdim ki ne benim nede bebişim için bu tür programlar iyi değil, en iyisi ben haftada 2 dizi 1yemek ve 1 moda programı dışında tv den uzak kalmaya devam ediyim dedim.
Siteni de çok beğendim, ekrandaki gibi samimi ve sevdiğim konularla dolu. Beşamel soslu krep tarifini zamanın olunca paylaşırsan sevinirim.
Güzel bir haftasonu diliyorum ;)

Vintage Duygular dedi ki...

Merhaba sevgili Zeynep ne tesadüfki, ilk kez yemekteyiz in Türkiye formatını izliyorum ve senin krep tarifini internette ararken sayfanı buluyorum :)
Önceden duymuştum fakat izleyince şok geçirdim. Diğer Yurtdışı formatlarında yemeğin ön planda olduğu bir konseptin dışında tamamen yemeği nasıl eleştirsem programı olmuş bizimkisi.
Aslında önceden çok olumsuz şeyler duyduğum ve zamanımda olmadığı için izleyememiştim. Fakat gebeliğimden dolayı evde olduğumdan ve ilk bölüme denk geldiğim için bütün hafta seyretme şansını yakaladım.
Masadakilerin bitmeyen ve sürekli tekrarlanan eleştirini dinlemek beni çok yordu ve gerdi. Nasıl birşeydir, bizim topluma yakışmıyor diye hayretle sayarken arkadaşım 'oo bunlar çok iyi' diyince bir daha da izlememe kararı aldım.Aydın beyin gerçekçi olmayan ve yakışmayan tavırları bir izleyici olarak beni çok kızdırdı. Zaten onun için söylenen söylenmiş. Aslında insan kendisine yapılan haksızlığı yapmamalı fakat diğer hanımda alınganlığını öyle abarttı ki, daha ağzına lokmayı götürmeden ve her sofrada her fırsatta 'ben beğenmedim' diyip durdu. Afedersin bu 2 isim beni çatlattı resmen. Sedat beyde eleştirilerinde sınırı aştı. Seni ve Eda hanımı beğenmiştim. Senin doğru ve yerinde eleştirilerinden Eda hanımıda dürüst ve hanımefendiliğinden dolayı. Söz konusu yemekse senin kazanıcağını düşünmüştüm fakat diğer 3ünün kazanmadığı için memnun oldum.
Mantar çorbası hakkında yapılan (bu krema olayı,mantarın kararması olayı) haksız eleştirilerde beni deli etti :) Ay bunlar hiç susmuycak herhalde dedim! Vee karar verdim ki ne benim nede bebişim için bu tür programlar iyi değil, en iyisi ben haftada 2 dizi 1yemek ve 1 moda programı dışında tv den uzak kalmaya devam ediyim dedim.
Siteni de çok beğendim, ekrandaki gibi samimi ve sevdiğim konularla dolu. Beşamel soslu krep tarifini zamanın olunca paylaşırsan sevinirim.
Güzel bir haftasonu diliyorum ;)

Vintage Duygular dedi ki...

Merhaba sevgili Zeynep ne tesadüfki, ilk kez yemekteyiz in Türkiye formatını izliyorum ve senin krep tarifini internette ararken sayfanı buluyorum :)
Önceden duymuştum fakat izleyince şok geçirdim. Diğer Yurtdışı formatlarında yemeğin ön planda olduğu bir konseptin dışında tamamen yemeği nasıl eleştirsem programı olmuş bizimkisi.
Aslında önceden çok olumsuz şeyler duyduğum ve zamanımda olmadığı için izleyememiştim. Fakat gebeliğimden dolayı evde olduğumdan ve ilk bölüme denk geldiğim için bütün hafta seyretme şansını yakaladım.
Masadakilerin bitmeyen ve sürekli tekrarlanan eleştirini dinlemek beni çok yordu ve gerdi. Nasıl birşeydir, bizim topluma yakışmıyor diye hayretle sayarken arkadaşım 'oo bunlar çok iyi' diyince bir daha da izlememe kararı aldım.Aydın beyin gerçekçi olmayan ve yakışmayan tavırları bir izleyici olarak beni çok kızdırdı. Zaten onun için söylenen söylenmiş. Aslında insan kendisine yapılan haksızlığı yapmamalı fakat diğer hanımda alınganlığını öyle abarttı ki, daha ağzına lokmayı götürmeden ve her sofrada her fırsatta 'ben beğenmedim' diyip durdu. Afedersin bu 2 isim beni çatlattı resmen. Sedat beyde eleştirilerinde sınırı aştı. Seni ve Eda hanımı beğenmiştim. Senin doğru ve yerinde eleştirilerinden Eda hanımıda dürüst ve hanımefendiliğinden dolayı. Söz konusu yemekse senin kazanıcağını düşünmüştüm fakat diğer 3ünün kazanmadığı için memnun oldum.
Mantar çorbası hakkında yapılan (bu krema olayı,mantarın kararması olayı) haksız eleştirilerde beni deli etti :) Ay bunlar hiç susmuycak herhalde dedim! Vee karar verdim ki ne benim nede bebişim için bu tür programlar iyi değil, en iyisi ben haftada 2 dizi 1yemek ve 1 moda programı dışında tv den uzak kalmaya devam ediyim dedim.
Siteni de çok beğendim, ekrandaki gibi samimi ve sevdiğim konularla dolu. Beşamel soslu krep tarifini zamanın olunca paylaşırsan sevinirim.
Güzel bir haftasonu diliyorum ;)

melikeist85 dedi ki...

zeynepcim zaten sen birincilik derdinde olsaydın doktor aydın beyin doktor hanıma yüksek puan vereceğini tahmin ettiğinden doktor kıza az puan verirdin. sen kimsenin hakkını yemedin aydından sonra en yüksek puanı sen verdin doktora.. senin duruşundan, objektif yaklaşımlarından ve yüzünde ki o kocaman gülümsemeden dolayı tekrar tebrik ediyorum :)

Zeynep dedi ki...

ahh bu blog beni öldürücek bigün aynı yorum 3 kere yayınlanmış :( neyse..

vintage duygular öncelikle allah bir nefeste bebişine kavulmayı nasip etsin :) bende daha önceki bölümleri izlerken sinirden çıldırıyodum bana böyle yapsalar kafalarını tabakların içine sokarım falan diyodum ama ne hikmetse ozaman insana bi sakinlik geliyo tabi bu işin bide kamera arkası var insana öyle iyi davranıyolarki onlar gibi kamera önüne geçince kötü olamadım.tabi bide en büyük hakaretler kamera ile tek başına kalınca yapılmış ah ben bunları bilseydim :) diğer üçü kazansaydı gerçekten bende çok üzülürdüm en azından bu sefer kötü olan kazanmadı buna seviniyorum.benim için önemli olanda sizlerden harika yorumlar almak iyiki sinirlerime hakim olmuşum diyorum :) tekrar çok teşekkürler güzel yorumunuz için sizede güzel bir hafta sonu diliyorum ;)

meliecim negüzel bi tespitte bulunmuşsun ;) aydının yüksek puan vericeğine adım gibi emindim evet ama eda hanıma az puan vermekte içime sinmezdi ona haksızlık olurdu ;) benim içim çok rahat dediğin gibi kimsenin hakkını yemedim :) güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :)

Vintage Duygular dedi ki...

3 defa gelen yorum icin özür dilerim, Service Unavailible diye yazdi durdu sürekli.:(
Sevgiler

Zeynep dedi ki...

ayy estafurullah ne özrü blogspot bunu hep yapıyo :)

Hobibox dedi ki...

Sevgili zeynep normalde bu yarışmanın ben fırsat bulursam sadece yemek yapım aşamalarını seyrediyorum, onuda bişeyler görüp öğrenirim amacıyla. Daha sonrasına sinir oluyorum çünkü, yönetmen destekli yorumlar ve sorulara tahammül edemiyordum. Yanlız mütevaziliğin ve naifliğinin haricinde yemeğin sofran ve misafirperveliğin ve en önemlisi yemeklerin bence birincilikti. Tebrik ediyorum seni, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba zeynep .siteni ben de tesadüf eseri bulanlardanım ama sitende herhangi bi fotografından da anlaşıldıgı üzere çok hanımefendi birisin. yemekteyizde görünce önce gözlerime inanamadım benzerlik vardır falan diye sonra da emin olunca ilk kez sonuna kadar izledim. arkadaşların dediği gbi sen birinci olmalıydın gönüllerde birincisin olsun canın saolsun.. hoşçakal

Zeynep dedi ki...

hobibox çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

adsız çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

trendsatlantic dedi ki...

gönüllerimizin birincisisin zeynepcim :)

Zeynep dedi ki...

canımmm çok teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

ama sende sedat beye haksızlık ettin.o kadar beğendin adamn yaptıklarını ama güdük bi puan verdin ayrıca her zaman en baştan beri benim ihtiyacım yok dedin durdun şimdide birinci olmamaya üzülüyorsun.çok zenginsen neden katıldın ,katıldıysan neden yüksek puanlar vermedin sedat beye.ayrıva acıtasyon denmez ajitasyon denir!!
emine

Zeynep dedi ki...

heh bende nezaman bi sivri çıkıcak diye düşünüyodum.bakın emine hanım 1.si maddi durumum evet iyi ordan gelicek 20 tlye ihtiyacım yok allaha şükür ben kazanamadığıma üzülmedim hakkımın yendiğine üzüldüm eğer yazıyı iyi okusaydınız anlardınız :) 2.si sedat beyin zaten taban puanı 1e düşürülmüştü edadan sonra en yüksek puanı ben verdim kendisine ki kendisi tatmin olmuş olsa gerek arayıp teşekkür etti seni neden rahatsız etti anlayamadım? 3.sü benim paraya ihtiyacım yok diye körü körüne kötü olan şeylere neden çok yüksek puanlar verimki o kadarda saf değilim yani :) ve son olarak benim imla hatalarımı düzeltmek için uğraşıcağına kendine başka meşgaleler bul ok ;)

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Kubra