23 Eylül 2010 Perşembe

Yemekteyiz 4.Gün

Bugün Sedat Bey'in evindeydik.Kendi adıma düşüncelerimi anlatabildiğim bi gün olduğu için mutluyum.Derdimi anlatabilmişimdir umarım ki öyle olduğunu düşünüyorum Aydın Bey'e bile kal geldi ya :) Ha bu arada saolsun Aydın Bey bugün bana ne kadar haksızlık yaptığını belirtti ya bana 10 puan verse bu kadar mutlu olamazdım.Sedat Bey aradı bugün beni kendisi ne kadar dürüst bi insan olduğumu söyleyip teşekkür etti ben zaten sevmiştim bu adamı ya verdiğim puandan ve evindeki halimden de belli olmuştur zaten.

13 değerli yorum:

cingifilli dedi ki...

canım sana neden haksızlık yaptı bilmiyorum.malum işten dolayı izleyemedim diğer günleri.bugün erken geldim eve hemen izledim.
çekimin bazı kısımlarında bergüzar korel e benzettim seni:)
kırmızı ayakkabılarına bittim:)

cicikan dedi ki...

2 gündür izliyorum canım seni çok şekersin samimisin içtensin zarifsin bayıldım valla tanıdık bizden birini izliyormuşum gibi tanıdıklarıma da söylüyorum bu bizim blogger arkadaşlardan diyee çok güzel yaa tanıdık birini görmek :)))

Adsız dedi ki...

Ömer_


Zeynep Hanım galiba derdinizi anlatabildiniz bugün Aydın beyi mesajı çok net aldı...
Bu arada puanlamayı kaçırdım hala siz mi birincisiniz....
Sizin kazanmanızı çok isterim...
Unutmayın bana okuldaki öğrencilerim için sözünüz var...

Adsız dedi ki...

show tv bu kadar gayi nerden buluyo acaba??

Zeynep dedi ki...

cingifillicim aydın saolsun masamda bi çok şeye güzel diyip arkamdan epey atıp tutmuş :) bugün zaten devamlı yüzüme zoom yapmışlar ekranda uzun uzun sırf yüzümü gösterdiler :) bergüzarada epey benzeten oluyoo :)

cicikan samimiyetin için güzel yorumların için çok teşekkür ederim :) bloggerlar arası çok ilginç bi bağ oluşuyo :)

ömer bey bugünde yapılan puanlama sonucu birinciliğimi koruyorum :) bakalım yarın ne olucak?

Zeynep dedi ki...

adsız bilmem sormak lazım :):)

CrescentQueen dedi ki...

Zeynepcim ben senin olduğun hiçbir bölümü izleyemedim ama çok merak ediyorum internette nerden bulabilirim?

Adsız dedi ki...

Sizin gününüzü izleyemedim ama blogunuza önceden girmişliğim vardı hatta sizi çok beğenmiştim:)yarıştığınızı öğrenince izledim dün yarışmayı zarif ve seviyeli bi bayansınız kazananın siz olacağını umuyorum :)

aklıma gelmişken burdaki fotoğraflarda bu kadar zayıf görünmüyordunuz ekranda kırılacak gibisiniz resmen :)böyle de güzel ama birazcık kilo alsanız tam süper olacak,kırmızı ayakkabılara da bittim :)

sevgiler :)

Zeynep dedi ki...

crescentQueen bölümlerin yüklendiği bi site henüz bulamadım :(

adsız teşekkür ederim :) ekran bide 5 kilo fazla gösteriyo derler :D biara 60 kiloya kadar çıkmıştım bunalımlara girmiştim ama ozaman şimdi 56-57 arasıyım mutluyum böyle aslında kemiklerim kalındır pek kırılcak gibi değilimdir ama ekrana öyle yansımış demekki :(

zeynep dedi ki...

zeynepcim süper görünüyosun ekranda :) manken gibisin valla bu yarışmadan sonra sana mankenlik teklifi falan gelirse hiç şaşmam :)

Zeynep dedi ki...

adaşım çok teşekkür ederim :) aman yok anacım benden manken falan olmaz :D

Adsız dedi ki...

seni begenmedim

Zeynep dedi ki...

adsız, olabilir tabi beğenmek zorunda değilsin :)